MedLife a raportat o cifră de afaceri consolidată pro-forma de peste 2,36 miliarde de lei în primele nouă luni din 2025, în creştere cu 19,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2024, iar EBITDA pro-forma a avansat cu 20,4% faţă de nivelul raportat anul trecut, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Evoluţia confirmă consolidarea poziţiei de lider a Grupului şi performanţa sustenabilă a tuturor liniilor de business, într-un context economic caracterizat de un ritm moderat de creştere. Cele mai importante avansuri au fost înregistrate pe diviziile de spitale (+39,2%) şi clinici (+19,2%), urmate de laboratoare (+16,1%) şi farmacii (+11,2%). Performanţa acestor divizii confirmă impactul pozitiv al investiţiilor recente în echipamente medicale de ultimă generaţie, soluţii digitale integrate şi parteneriate strategice cu specialişti de top.
În paralel cu consolidarea performanţelor financiare, compania accelerează direcţia strategică de dezvoltare în domeniul medicinei personalizate, prin lansarea Longevity100+, primul şi cel mai amplu program de testare genetică din regiune. Iniţiativa îşi propune să democratizeze accesul la testarea genetică, mutând accentul de la tratarea bolilor aflate în stadii avansate către identificarea timpurie a riscurilor şi prevenţie. Potrivit reprezentanţilor MedLife, începând cu anul viitor, testarea genetică din cadrul programului va fi disponibilă publicului larg, la un preţ accesibil, marcând un pas concret către transformarea medicinei preventive în România.
Totodată Grupul a accelerat dezvoltarea şi implementarea propriilor soluţii bazate pe inteligenţă artificială menite să susţină analiza avansată a imaginilor şi datelor medicale. Aceste proiecte contribuie la creşterea preciziei diagnosticului, la siguranţa actului medical şi la reducerea timpului de răspuns pentru pacienţi.
„Rezultatele din primele nouă luni confirmă că modelul nostru de creştere este solid şi sustenabil, chiar într-un mediu economic mai moderat. Investiţiile pe care le facem în tehnologie, automatizare, genetică şi inteligenţă artificială nu sunt doar cheltuieli, ci active strategice care vor genera valoare în următorii ani.
Datele pe care le raportăm astăzi reflectă transformarea pe care o construim: trecem de la servicii medicale de screening şi tratament la planuri de sănătate personalizate, bazate pe date exacte furnizate de genetică, tehnologie de ultimă generaţie şi expertiza echipelor noastre medicale multidisciplinare - un model care ne diferenţiază pe termen lung şi consolidează avantajul nostru competitiv.” a declarat Mihai Marcu, Preşedinte şi CEO al Grupului MedLife.
În acelaşi timp, Grupul MedLife a continuat extinderea infrastructurii medicale la nivel naţional printr-o serie de proiecte organice care s-au finalizat în această perioadă.
Astfel, pe zona de spitale Grupul a marcat inaugurarea noului bloc operator al Spitalului MedLife Craiova, o investiţie care aduce tehnologie de ultimă generaţie şi standarde chirurgicale de top pacienţilor din Oltenia. Pe zona de clinici, MedLife a punctat o investiţie de peste 3 milioane euro la Piteşti prin deschiderea unei noi unităţi medicale de mari dimensiuni concepută pentru a oferi servicii integrate - de la consultaţii şi analize, până la imagistică şi spitalizare de zi. De asemenea, pe zona de laborator, compania a inaugurat primul laborator complet automatizat din Braşov, o investiţie de peste 2 milioane de euro, care contribuie la creşterea capacităţii de procesare, la reducerea timpilor de analiză şi la o acurateţe superioară a rezultatelor.
Privind în perspectivă, compania îşi doreşte să accelereze proiectele care au la bază componenta de cercetare şi contribuie activ la îmbunătăţiere actului medical şi a experinţei pacientului. Un proiect definitoriu în acest sens, îl reprezintă iniţiativa pilot de cercetare în imagistică medicală demarat recent, în care medicii radiologi MedLife lucrează cot la cot cu un algoritm AI antrenat să recunoască tipare subtile şi să contribuie la redactarea unor rapoarte imagistice standardizate, complete şi precise care vor avea ca obiectiv creşterea nivelului de precizie în stabilirea diagnosticului. Cu o bază de aproape un milion de investigaţii RMN, acest proiect poziţionează România în avangarda cercetării medicale private din regiune, demonstrând cum tehnologia poate amplifica expertiza umană fără a o înlocui.
„Inteligenţa artificială şi soluţiile inovatoare deschid noi orizonturi, iar MedLife va fi acolo - nu doar ca utilizator de inovaţie, ci ca generator de progres medical, capabil să creeze valoare reală pentru pacienţi, comunitate şi întregul sistem de sănătate.”, a concluzionat Mihai Marcu, Preşedinte şi CEO al Grupului.
Prin astfel de iniţiative, MedLife îşi consolidează statutul de lider în inovaţia medicală din România şi rolul de motor al transformării sistemului de sănătate, prin investiţii constante în cercetare, digitalizare şi formarea unor echipe interdisciplinare de elită.















































1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.11.2025, 17:59)
profit nu,indatorare 346%,datorii purtatoare de dobanda 1,9 miliarde lei,asa arata o companie de 4,5 miliarde la bvb 2025,umfla datoria ca sa umfle o afacere neprofitabila