Nestle sărbătoreşte Ziua Mondială a Veganismului prin gama "Garden Gourmet"

V.G.
Companii / 1 noiembrie 2022

Nestle sărbătoreşte Ziua Mondială a Veganismului prin gama "Garden Gourmet"

Nestle sărbătoreşte World Vegan Day prin brandul său GARDEN GOURMET®, realizat din ingrediente pe bază de plante, arată un comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.

Potrivit sursei citate, toate produsele din această gamă, lansate în România de divizia out-of-home, Nestle Professional, au certificare vegană. Nestle oferă alimente consumatorilor care doresc să-şi reducă consumul de carne şi să mănânce mai multe alimente pe bază de plante, pentru a avea un stil de viaţă mai sănătos, cu un impact redus asupra mediului.

La nivel mondial, consumul de carne tinde să scadă în favoarea preparatelor de origine vegetală, care s-au diversificat şi răspândit pe o scară largă. În România, peste 50% dintre adulţi declară că şi-au redus consumul de carne în ultimul an şi intenţionează să menţină acest obicei1. Din ce în ce mai mulţi oameni se declară flexitarieni, alegând să consume carne doar ocazional. 40% dintre români se declară flexitarieni, conform unui studiu Smart Protein Project.1 Acest lucru este mai mult decât un trend, este o schimbare de mentalitate în rândul consumatorilor. Factorii care determină creşterea categoriei plant-based sunt impactul asupra mediului, un stil de viaţă sănătos, grija faţă de animale şi motivele care ţin de credinţe şi religie. Consumatorii devin din ce în ce mai informaţi şi dornici să fie mai prietenoşi cu mediul şi conştienţi de ingredientele regăsite în alimentele pe care le consumă. Dacă ne uităm la ultimii doi ani, gama de produse "plant-based" disponibilă pe piaţa din România, de la diverşi producători, a crescut într-un ritm exponenţial, ieşind din acea zonă de produse nişate şi stabilind o categorie de sine stătătoare.

Un studiu realizat de Nestle, în colaborare cu Masimi, la începutul acestui an la nivel de zonă (România, Bulgaria şi Serbia), arată că românii şi bulgarii sunt mai conştienţi de importanţa şi relaţia dintre alimentaţia lor şi sustenabilitatea mediului (64%, respectiv 51%). Aproximativ jumătate dintre cetăţenii din toate cele trei pieţe (românii - 50%, bulgarii - 53%, sârbii - 49%) consumă cel puţin 1-2 mese pe săptămână pe bază de plante, proteine pe bază de plante şi mese fără carne. Românii consumă 51% mese pe bază de plante, 46% fără carne şi 40% proteine pe bază de plante. Cel mai mare potenţial pentru mesele pe bază de plante este văzut în România şi Serbia, unde peste 40% dintre consumatori intenţionează să crească consumul de acest tip de alimente în viitor, comparativ cu aproximativ unul din trei rezidenţi sub 50 de ani în Bulgaria (28%).

În prezent, pe piaţa din România, Nestle Professional a lansat patru produse GARDEN GOURMET® - Sensational Burger, Fillet Pieces, Vegan Nuggets şi Vegan Schnitzel, urmând ca până la finalul acestui an să extindă gama prin lansarea celui de-al cincilea produs: GARDEN GOURMET® Vegan Mince. Toate aceste produse au certificare vegană. Acestea sunt disponibile în România prin intermediul partenerului din sectorul HoReCa, Marathon Distribution Group SRL, sau direct în cadrul reţelelor Metro Cash & Carry şi Selgros Cash & Carry. Numărul de locaţii HoReCa în care sunt listate produsele din gama GARDEN GOURMET® a crescut constant de la o lună la alta, ajungând în prezent la peste 320 de restaurante. Începând cu luna martie a acestui an, consumatorii care au vizitat zona de Gastro Carrefour, au putut achiziţiona şi gusta preparate realizate cu GARDEN GOURMET® Fillet Pieces & Vegan Nuggets. Aceste produse sunt prezente în 42 de hipermarketuri, la nivel naţional, şi pot fi găsite sub următoarele denumiri: "Tigaie Vegană", "Pilaf Vegan" şi "Vegan Nuggets Menus".

Tot în prima parte a acestui an, a luat naştere parteneriatul între Nestle Professional şi SC PLEURO IND SRL (Bite Sandwiches). Consumatorii pot gusta două tipuri de sandwichuri Bite® senzaţionale, realizate cu ingrediente GARDEN GOURMET® Fillet Pieces & Vegan Nuggets - "Sandwich vegan Fillet GARDEN GOURMET® cu salată Coleslaw" şi "Baghetă Maia Nuggets GARDEN GOURMET®, Ardei copt". Ambele produse sunt preparate integral cu ingrediente de origine vegetală, deci potrivite persoanelor care consumă doar preparate vegane. Acestea pot fi achiziţionate din lanţurile de magazine Kaufland (150 locaţii) şi Mega Image (100 locaţii), cât şi din benzinăriile Mol (cu excepţia staţiilor ce conţin un Fresh Corner) şi OMV. Nestle Professional va continua acest parteneriat cu SC PLEURO IND SRL (Bite Sandwiches), prin lansarea altor produse care să conţină ingrediente din portofoliul său, având un numitor comun: ingrediente de înaltă calitate, fără a face vreun compromis la gustul sau aspectul produselor.

"Când vine vorba de brandul GARDEN GOURMET®, dorim să creştem conştientizarea faptului că putem contribui cu toţii la sustenabilitate prin alegerile noastre zilnice mai ecologice. Acesta este scopul nostru, nu numai în comunicarea cu consumatorii, ci şi cu toţi asociaţii şi partenerii prin intermediul lanţului de aprovizionare cu care construim şi dezvoltăm GARDEN GOURMET®. Produsele GARDEN GOURMET® sunt rezultatul a 35 de ani de cercetări şi inovări continue. În timpul procesului de dezvoltare a produselor, am efectuat numeroase studii în care am implicat consumatorii şi ne-am consultat cu diverşi bucătari, pentru a-i apropia de produsele GARDEN GOURMET®, care se potrivesc bine cu toate ingredientele cu care gătim. Pe lângă boabele de soia, care nu sunt modificate genetic, produsele noastre conţin o mare varietate de legume şi cereale, pentru a crea aspectul, gustul, textura şi proprietăţile de gătire asemenea cărnii adevărate. Gustul grozav este un element cheie şi nu am făcut compromis de la acesta niciodată. Cu ocazia Vegan Day, invităm consumatorii să guste produsele noastre vegane pentru a se convinge dacă sunt potrivite cu ceea ce-şi doresc să consume pentru a avea o alimentaţie sănătoasă, echilibrată şi prietenoasă cu mediul", spune Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestle Professional.

Pentru că susţine că nutriţia este unul dintre factorii care contibuie semnificativ la îmbunătăţirea calităţii vieţii, Nestle a creat VeggiePorţia - ghidul spre o alimentaţie mai bogată în alimente de origine vegetală, se precizează în comunicat.

Omnivori, vegetarieni, vegani sau flexitariani, VeggiePorţia îi ajută pe toţi să-şi pregătească mese echilibrate pe bază de vegetale, care asigură toţi macronutrienţii de care au nevoie (proteine, carbohidraţi, grăsimi), precum şi o bună parte din micronutrienţi (vitamine şi minerale). Depinde de fiecare câte mese pe bază de plante doreşte să consume într-o săptămână. Fiecare îşi adaptează meniul săptămânal la stilul de viaţă şi la nevoile sale nutriţionale. Nestle recomandă o regulă simplă: 3 zile din 7 doar alimente vegetale, aplicând principiile VeggiePorţiei, mai arată sursa citată.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Securitatea cibernetică”
Avocat Ianul Alexandra
Electromagnetica
BTPay
cautavocat.ro
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

06 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.9036
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5570
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9186
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4789
Gram de aur (XAU)Gram de aur274.4439

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro