Pakan Baniasadi, antreprenoarea care vrea să rezolve problema forţei de muncă

Vlad Dobrea
Ziarul BURSA #Companii / 3 octombrie 2019

Pakan Baniasadi: "Nos Praesenti Group se diferenţiază în piaţă prin faptul că se focusează atât pe clienţi, cât şi pe angajaţi şi oferă servicii complete de la branding la marketing şi design creativ".

Pakan Baniasadi: "Nos Praesenti Group se diferenţiază în piaţă prin faptul că se focusează atât pe clienţi, cât şi pe angajaţi şi oferă servicii complete de la branding la marketing şi design creativ".

Puterea forţei de muncă şi a marketplace-ului devine din ce în ce mai dependentă de generaţia Millenials şi de cea care urmează - Generaţia Z. Aceste generaţii pot cauza probleme în câmpul forţei de muncă, prin faptul că nu sunt la fel de implicate şi sunt în permanenţă în căutarea unui alt loc de muncă. Companiile au astfel de suferit în termeni de profitabilitate, productivitate şi inovaţie. În plus, dacă nu vor reuşi să se adapteze nevoilor acestor noi generaţii, dacă nu vor putea să schimbe tradiţiile şi să le ofere clienţilor o experienţă unică, atunci modul în care performăm ca cetăţeni, consumatori, clienţi şi angajaţi va fi afectat, consideră fondatorul şi CEO Nos Praesenti Group, Pakan Baniasadi.

Aceasta a înfiinţat compania Nos Praesenti Group sau în traducere din limba latină "prezenţa noas­tră', care se focusează atât pe customer experience, creaţie şi design, dar este în acelaşi timp o platformă integrată de recrutare, reţinere şi socializare care urmăreşte să răspundă la schimbările radicale şi la modul în care performăm zi de zi din diferite ipostaze.

"Platforma este gândită pentru soluţionarea globală în ceea ce priveşte forţa muncii, creşterea productivităţii, «retaining talent», pentru a întări implicarea şi motivaţia la locul de muncă, care să ducă diminuarea investiţiilor anuale ale companiilor în recrutare, dar şi eliminarea parţială a erorilor în HR şi multe alte beneficii", a mărturisit Pakan Baniasadi.

CEO-ul Nos Praesenti susţine că nuanţa antreprenorială în ţara noastră devine din ce în ce mai intensă.

"Acestă situaţie este de apreciat atâ­ta timp cât antreprenoriatul nu este confundat cu părăsirea companiilor pentru a avea o flexibilitate mai mare sau părăsirea ţării pentru un câştig mai mare pe termen scurt. Aici intervin atât companiile, cât şi liderii care sunt responsabili în a reţine talente, printr-o comunicare puternică, care să dezvolte know-how-ul şi să implementeze împreună cu echipa sa o strategie clară, realistă, şi bine definită atât pe termen scurt cât şi pe termen lung", a subliniat Pakan Baniasadi.

În opinia fondatoarei companiei, competiţia intensă între branduri la nivel global, tehnologiile digitale disponibile, aşteptările şi comportamentul clienţilor şi a angajaţilor, sunt doar câteva motive pentru care este vital pentru orice business, acum mai mult ca oricând, să construiască şi să ofere o experienţă inedită clienţilor şi angajaţiilor săi. Acest lucru este la un nivel des­tul de scăzut sau de multe ori inexis­tent în ţara noastră.

"De obicei «customer experience» este interpretat greşit ca fiind acelaşi lucru ca şi «customer satisfaction» sau «customer service». Însă, «customer experience» este de fapt experienţa trăi­tă în tot «sejurul» în care clientul caută, alege, cumpără, foloseşte, şi se întoarce sau nu", precizează Pakan Baniasadi.

Aceasta susţine că Nos Praesenti Group se diferenţiază în piaţă prin faptul că se focusează atât pe clienţi, cât şi pe angajaţi şi oferă servicii complete de la branding la marketing şi design creativ, până la naşterea unui nou produs şi lansarea lui în piaţă cu un focus intens pe customer experience, pe adaptare şi inovaţie, şi în acelaşi timp dezvoltarea platformei integrat care să ajute atât companiile, cât şi angajaţii din generaţia Millenials să performeze mai eficient.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Gasesc din ce in ce mai dificil sa inteleg neputinta unor oameni de a iesi din zona limbajului de lemn corporatist. Nu sunt pricinos, dar zau ca n-are nici o noima: "Platforma este gândită pentru soluţionarea globală în ceea ce priveşte forţa muncii, creşterea productivităţii, «retaining talent», pentru a întări implicarea şi motivaţia la locul de muncă, care să ducă diminuarea investiţiilor anuale ale companiilor în recrutare, dar şi eliminarea parţială a erorilor în HR şi multe alte beneficii", a mărturisit Pakan Baniasadi. Citind asa ceva , gandurile mele sunt urmatoarele: 1) nu cred ca exista vreo platforma care sa solutioneze CEVA global; 2) cu atat mai mult, o platforma n-are cum sa creasca productivitatea si n-are cum sa intareasca motivatia la locul de munca, pentru simplul fapt ca platforma nu este locul de munca al celor carora ar trebui sa le intareasca motivatia; inteleg notiunea de consultanta in HR precum si de externalizarea acestor servicii, dar asta se face de cand lumea, asa ca........doar cuvinte goale ale domnisoarei in cauza, placuta privirii de altfel.

    1. Buna ziua ,

      Întâmplarea face să fiu director HR într-o multinationala si cred ca ce prezintă domnisoara nu are nici un punct comun cu realitatea . Aici cred ca este mai mult o dorință de a câștiga capital de imagine cu bănuții munciti de mami si tati . Cred ca pana mai ieri domnisoara își făcea mai mult veacul plin cluburile bucureștene si acum visează să contureze o companie globală.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
BTPay
Electromagnetica
marmomac.com
arsc.ro

Curs valutar BNR

30 Sep. 2022
Euro (EUR)Euro4.9490
Dolar SUA (USD)Dolar SUA5.0469
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1652
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6367
Gram de aur (XAU)Gram de aur270.7253

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

ccib.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro