PENNY România a lansat raportul de sustenabilitate pentru anul 2021

G.D.
Companii / 17 noiembrie 2022

PENNY România a lansat raportul de sustenabilitate pentru anul 2021

PENNY România a lansat cel de-al cincilea raport de sustenabilitate aferent anului 2021. Raportul reflectă activitatea companiei şi analizează impactul de mediu, economic şi social pe care aceasta îl generează, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, raportul a fost realizat după metodologia GRI Standards, dezvoltată de Global Reporting Initiative, cel mai cunoscut standard de raportare în sustenabilitate, opţiunea aleasă fiind cea Core (de bază). Demersurile incluse în acest document sunt în linie cu strategia de dezvoltare sustenabilă a organizaţiei şi urmăresc totodată cei 3 piloni care definesc sustenabilitatea în cadrul PENNY:

1. Sortiment sustenabil,

2. Energie, climă şi resurse,

3. Angajaţi şi societate, fiecare activitate fiind detaliată cu măsurile, rezultatele şi obiectivele specifice.

Măsurile şi soluţiile concrete descrise în raportul de sustenabilitate au ca scop atât creşterea eficienţei, cât şi diminuarea impactului negativ pe termen mediu şi lung.

"Lansarea celui de-al cincilea raport de sustenabilitate reprezintă parcursul unui an de succes. 2021 a fost despre creşteri înregistrate pe toate segmentele activităţii noastre. Raportul cuprinde toate rezultatele muncii noastre, măsurile pe care le-am luat şi ceea ce plănuim să îmbunătăţim, precum şi obiectivele de dezvoltare durabilă ale companiei. Sustenabilitatea este unul dintre pilonii care stau la baza modului nostru de a face business. Măsurile şi iniţiativele noastre nu sunt doar nişte indicatori, ci fapte concrete pentru un viitor mai bun, pentru că viitorul se face azi.", a spus Daniel Gross, CEO PENNY România.

Principalele rezultate prezentate în cel de-al cincilea raport de sustenabilitate PENNY România sunt:

Sortiment sustenabil

86.24% din totalul cifrei de afaceri provine de la furnizorii locali

86,31% dintre furnizori sunt din România

48% din magazine sunt prevăzute cu măcelării

Avem 24 de articole Brand privat ecologic - "My Bio"

Avem 17 articole în cadrul primului brand privat de dietă vegetală -"Food for Future"

Energie, climă şi resurse

2,5% scădere consum specific de energie electrică

2.957 MWh energie verde produsă intern cu 52 sisteme de panouri fotovoltaice

301 magazine monitorizate online

0 magazine proprii încălzite pe bază de combustibili fosili

2 Certificări BREEAM Outstanding

21 staţii de încărcare pentru maşini electrice

Angajaţi şi societate

5.815 angajaţi

106.708 ore de instruire

89% rata de promovare internă

56% femei în poziţii de management

320.000 euro sprijin pentru ONG-uri

82,5 tone donaţii de surplus de alimente

"Suntem ambiţioşi şi ne dorim să contribuim la calitatea vieţii în comunităţile din România. Ne-am asumat atingerea neutralităţii împreună cu Grupul REWE până în anul 2040. Acest obiectiv va putea fi atins doar prin concentrarea eforturilor noastre în diverse iniţiative locale, aprovizionarea cu produse din surse regionale şi gestionarea atentă a resurselor necesare în toate operaţiunile noastre." a declarat Claudia Ivan, Manager Sustenabilitate PENNY România, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Securitatea cibernetică”
Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

03 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.9005
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4823
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9076
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4945
Gram de aur (XAU)Gram de aur275.3749

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro