Crypto

SIBA TURIZM SEYAHAT a cerut insolvenţa agenţiei de turism CHRISTIAN TOUR

J.P.
Companii #Insolvenţa / 16 - 18 ianuarie

SIBA TURIZM SEYAHAT a cerut insolvenţa agenţiei de turism CHRISTIAN TOUR

SIBA TURIZM SEYAHAT, o firmă din Turcia, a depus o cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă împotriva CHRISTIAN 76 TOUR SRL, conform portal.just.ro.

Solicitarea de aplicare a Legii 85/2014, formulată de SIBA TURIZM SEYAHAT împotriva CHRISTIAN 76 TOUR SRL, a dus la constituirea Dosarului nr.1098/3/2021, înregistrat la Tribunalul Bucureşti.

Cristian Pandel, proprietarul Christian Tour, ne-a declarat: "Christian Tour nu mai lucrează cu această firmă din Turcia ȋncă din anul 2016, de când are propria companie de incoming prin Memento Group, grup de companii al carei fondator este, şi prin care desfăşoară ȋn prezent toate operaţiunile turistice din Turcia. Incidentul apărut ȋn cazul acestui dosar provine dintr-o mai veche presupusă datorie, invocată de fostul partener turc. Suma ȋn cauză este una derizorie şi nu impactează ȋn niciun fel disponibilitatea resurselor băneşti ale companiei".

Cristian Pandel ne-a mai spus: "La acest moment, ȋn ciuda situaţiei pandemice care a afectat profund turismul la toate nivelurile, Christian Tour se detaşează ȋn piaţa turistică din România printr-un indice de solvabilitate foarte ridicat. Fapt care ne permite să fim ȋncrezători cu privire la perspectivele imediat următoare redeschiderii totale a operaţiunilor turistice. Această etapă grea, deşi nu s-a ȋncheiat, există semne pozitive că ȋn curand va trece, iar turismul va fi unul dintre cei mai mari câştigători pe termen lung. Asta pentru că ȋn acest an greu ȋncercat cum a fost 2020, cu toţii am înţeles că tot ce am agonisit este efemer şi că doar micile bucurii ale vieţii contează".

Christian Tour este membru al Christian Tour Holding, având un capital social de peste 25.000.000 euro, iar din raportul de audit efectuat de compania KPMG ȋn 2020 rezultă că nu este pusă la ȋndoială capacitatea societăţii de a-şi continua activitatea.

CHRISTIAN 76 TOUR SRL a avut, în 2019, un număr mediu de 312 angajaţi. Cifra de vânzări înregistrată a fost una record, de 520.872.225 de lei (cu o cifră de afaceri netă a marjei ȋn valoare de 42.257.352 de lei), ȋn creştere cu 28% faţă de anul precedent, profitul net ridicându-se de asemenea la o sumă record de 8.911.900 de lei. Din bilanţul existent pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, rezultă o rată a solvabilităţii pe care o are compania supraunitară pozitivă de 247%. Aceasta este calculată raportând activele circulante totale de 85.570.358 lei la valoarea totală a datoriilor, ȋn cuantum de 34.610.977 lei.

Opinia Cititorului ( 22 )

  1. oooooo,...asta e important!

    1. Ce se intimpla cu banii celor care au platit excursiile anulate de pandemie.

    Sper sa urmezi si dobitocii # de la Paralela 45

    1. Ar trebui ca au preturi de iti vede fata ....

    Imediat ce apărut pandemia au închis agențiile de la Arad. După multe email -uri și amenințări cu protectia consumatorilor am primit un voucher valabil până la sfârșitul lui 2022.cu avionul în grecia. E clar ca riscam sa plecăm și la hotel sau la întoarcere să avem surprize ca nu au plătit.

    1. Și eu am obținut, cu multa insistenta, un voucher valabil pana în 2022.S-ar putea sa rămân cu hârtia, dacă întra în insolventa sau sa aibă preturi exorbitante în viitor.

    Cel mai ok ar fi sa închidă astfel de firme fantomă care in pandemia(vacanta de paste) se milogeau de noi sa nu anulam călătoriile ca sa fim solitari, k mai apoi sa iti ofere cva in extra sezon la aceeași bani dar fără aceleași beneficii. Am pierdut bani din cauza incompetenței lor, si chipurile ca nu pot recupera banii de la hotelurile din afara țării. Trebuia să ii dau in judecata si eu, pt ca asta e înșelătorie si criminalitate organizată. Rusine Christian 76 tour Srl si sper sa va închidă odată si odata.

    1. toti va vedeti doar interesul personal si, evident, n-ati avut/condus in viata voastră vreo firma.....

      Bineînțeles că ne vedem doar interesul personal. Ce e rău in asta ?! Voi, managerii de firme, nu va urmariti doar interesul vostru ?

      Cumetre, ce firma fantoma visezi? E cea mai mare agentie din romania

      Deși pare ciudat adevarul este ca prima grija dupa declansarea epidemiei a constat in gasirea unei solutii pt sutele de turiști care platisera un avans pt un serviciu care nu mai putea fi prestat!!! din motive absolut obiective. Noi am reusit sa reprogramam 90% dintre solicitări si sa returnam 10% din bani in situatiile mai complicate.

      A doua grija a fost sa asiguram salariile pt cei 12 angajati(oameni cu familii si copii acasa) in conditiile in care încasările au fost 0(zero) timp de cca 6 luni. 

      Ultima grija a fost sa asigur supraviețuirea firmei si familiei mele... 

      P.S. Într-adevăr banii platiti ca avans la agențiile de turism nu se prea pot returna pt ca pur si simplu nu mai exista; aproape in totalitate sunt destinați avansurilor la hoteluri si transportatori sau acoperirii cheltuielilor de funcționare in extrasezon!!!, atat al noi la agentie cat si la hoteluri si la transportatori. 

      De aceea cred ca intr-o situatie exceptionala cum este criza actuală nu este tocmai fair sa te gândesti doar la interesul personal... 

      ????????????

      "De aceea cred ca intr-o situatie exceptionala cum este criza actuală nu este tocmai fair sa te gândesti doar la interesul personal... " Exact, nu trebuie sa va ganditi la interesul personal, trebuie sa va ganditi la interesul clientilor. Multi dintre ei au strans cu greu bani pt o vacanta si nu este normal sa-i piarda. Eu, deja, imi iau gandul de la banii blocati in voucherul dat in 2020 pt 2021, am contractat un circuit pt 2021 dar, la modul cum o lungiti cu contractul, imi este clar ca totul se va sfarsi prost pt mine.

      Noi am dat avans din 2019 pentru sejur în 2020 în Grecia , bineînțeles că s- a amânat și ne - au păcătuit cu vaucere pentru acest an . Am făcut reclamație la OPC și bineînțeles că am avut câștig de cauză , firma a fost amendată ( sper ) și trebuia să mi se returneze avansul . Nici până acum nu am primit banii . Nu înțeleg de ce să suportăm noi a pierde această sumă de bani , de ce să fim înțelegători pentru că ei au continuat să - și desfășoare activitatea pe bani celor care au avut încredere în ei . Eu am să dau în judecată aceasta firma și voi cere despăgubiri pentru că s - au folosit de acești bani un an . Chiar nu mă interesează căci ei au platit mai departe este problema lor , noi am făcut contract cu aceasta firma este de datoria lor să - și rezolve cu partenerii .

      Credeti ca impresionati pe cineva? Doar cine nu are FB nu stie ce "tepe" si-au luat cei care au achitat avansuri si cum v-ati batut joc de oamenii care au avut incredere in CT. Nu sunt patita, insa cand am intrebat pe pagina oficiala de FB CT daca este normala o asemenea atitudine, am primit un mare BLOCK! Ca sa nu mai vorbim de excursii cu autocar, la pret de autocar si ati plimbat oamenii pana in Bulgaria/Grecia cu "rata" de la tara! Atat inainte de pandemie, cat si dupa! Poate turcii va vin de hac, prea multe firme partenere se plang ca le sunteti datori, iar voi va laudati ca nu puteți recupera banii de la ei. Cineva minte si nu cred ca sunt ei!

      Stimata Doamna,

      Daca nu stiti sa cititi un bilant care este public pe MF mai bine va abtineti, cu atat mai mult cu cat sustineti ca "nu sunteti patita" inseamna ca va dati cu parerea fix aiurea si eronat. 

      Ia uitati-va pe MF sa vedeti ce sume fabuloase platesc touroperatorii ca avansuri catre partenerii externi sau companii aeriene pentru a putea asigura niste preturi mici in regim Early Booking. Societatea in discutie aici are CHELTUIELI IN AVANS = 35.297.357 de lei. 

      Acestea sunt fix sume pe care le-a platit catre furnizori si a ramas cu ei platiti. Caci nici naiba nu a mai returnat avansurile catre niciunui touroperator roman, in Grecia de exemplu s-a dat LEGE DE STAT ca pot sa acorde vouchere pentru sumele incasate, cu o valabilitate de 18 luni. 

      Deci, despre ce vorbim aici??!?!?! Daca nu cunoasteti domeniul, mai bine va abtineti de dragul de a da din gura inutil.

      #nunemafacembine #rautatealaeaacasa 

    Repet, in 2004 am avut o experienta cu aceasta agenție, aveau un haidamac care ne a amenințat cu bătaia atunci când le am reproșat ca nu știu traseul, și ca ne poarta toata noaptea cautand hotelul. A fost ultima excursie de acest gen.

    Sunt si eu tot intr-o situatie asemanatoare, cu avens dat ptr o excursie, din 2020 si primesc mesaje de amenintare prin care sa platesc restul de plata pina la o data ( 15.01.2021 in ultimul mesaj) altfel pierd avansul platit, cu toate ca in contract scrie clar ca restul de plata sa fie facut pina in luna martie 2021.

    Am purtat o numeroasa corespondenta, iar mai nou nu mai raspund nici chial la telefonul afisat pe site.

    Intreb pe cei de la Christian Tour sa spuna ce se intimpla clar ? 

    Sincer, m.as bucura sa fie scuturati putin. Se poarta foarte urat cu clientii.

    Aceasta agentie ne -a stricat vreo 3 concedii

    Transferuri cu microbuze f vechi, ghizi incompetenti, egoisti si malitiosi, cazari in hoteluri mult sub numarul de stele prezentat initial, lipsa de transparenta, etc 

    Buna ziua tuturor nemultumitilor! Trebuie sa va informez ca Agentia de Turism ,,Christian Tour" a facut tot posibilul ca toate pachetele de servicii : circuite avion, autocar, senior voyage, sejururi in Romania si strainatate, individuale , etc,etc,etc odata cu instaurarea acestei pandemii care ne-a intors pe dos si care inca nu se va termina usor lucru confirmat si trambitat pe toate canalele, cu toate piedicile create de pandemie a reusit sa reprogrameze multe destinatii si in plus sa distribuie si foarte multe vouchere intr-o forma mai stricta in prima faza si mai relaxata ulterior datorita situatiei creata de pandemie si de cei care,in mod gresit , o gestioneaza . Dar, masa de turisti fiind foarte mare nu s-a reusit, asa dupa cum vor majoritatea sa se rezolve problemele in mod rapid. Daca, toti soilicitantii ar fi respectat Stategiile elaborate de Cristian Tour la timpul potrivit fiti siguri ca acum toata masa celor nemultumiti ar fi fost de cealalta parte.Dupa cate am inleles noi, ca si niste colaboratori de incredere, s-a facut tot posibilul sa nu se anuleze programele si sa nu se restituie nimic, acest lucru ar fi dus la FALIMENT.(Vezi unele agentii foarte mari!) Multi salariati de-ai Cristianului au lucrat de acasa, poate si neplatiti, schema de angajare a fost mult restructurata, cu deviza ,,numeni nu umbla la conturi" . Noi am avut plecari in aceasta pandemie, grupuri de cate 45 turisti. Foarte greu am convins turistii sa faca TEST-ul , i-am programat cu 3 luni inainte, am facut testele,multumim cu aceasta ocazie d-nei Simona de la Spitalul Suport Covid Onesti, le-am platit din buzunarul nostru la vama iar ne-au facu alte teste, am petrecut sejur de 7 nopti pe tarmul Marii Egee in parte de nord a insulei si afost cel mai strasnic sejur pe care l-am avut vreodata! S-a plecat in Portugali si alte insule ale Greciei. S-a zburat in Turcia. Totul afost OK. Nu renuntati! Vor veni si timpuri mai bune!

    1. asigurarea pe care o are Christian Tour ce rost are?

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Crypto

Supliment dedicat pieţei monedelor digitale
Dezbaterea online “Exporturile, în primul rând!”
BTPay
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
BITCOIN ROMANIA

Curs valutar BNR

02 Mar. 2021
Euro (EUR)Euro4.8747
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0535
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4161
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6329
Gram de aur (XAU)Gram de aur225.4539

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Hidroelectrica
Concurs de idei de afaceri inovative ”Money is Funny” – ÎNSCRIERI
www.hipo.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro