Visual Fan S.A. a anunţat rezultate în creştere pentru trimestrul 3 din 2025

A.D.
Piaţa de Capital / 25 noiembrie, 11:34

Sursa: Pixabay

Sursa: Pixabay

Visual Fan S.A, producătorul brandului Allview, a publicat rezultatele financiare în creştere aferente trimestrului trei al anului 2025, conform unui comunicat de presă emis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează.

Consolidarea modelului de business, extinderea portofoliului şi valorificarea noilor linii strategice au contribuit la o evoluţie financiară solidă la nivel de companie şi de Grup.

În trimestrul III din 2025, Visual Fan a înregistrat o creştere spectaculoasă a profitului net de la 2,18 milioane lei la 8,96 milioane lei. Cifra de afaceri a avansat de la 50,46 milioane lei în T3 2024 la 144,97 milioane lei în T3 2025, aproape triplându-se într-un singur an, iar marja netă a profitului s-a consolidat la 6,19%.

La nivel de Grup, profitul net a ajuns la 11,42 milioane lei, faţă de 5,12 milioane lei în perioada similară din 2024. Cifra de afaceri a urcat de la 70,56 milioane lei în T3 2024 la 165,79 milioane lei în T3 2025, ceea ce reflectă o marjă netă a profitului de 6,89% şi evoluţia solidă a rezultatelor financiare.

Aceste nivel de performanţă evidenţiază contribuţia tuturor liniilor de business dezvoltate în ulţimii ani şi impactul pozitiv al strategiei de diversificare şi scalare.

Divizia IT&C rămâne fundamentul businessului, asigurând un flux constant de venituri şi un canal de distribuţie solid pentru noile categorii de produse. Compania continuă să se concentreze pe dezvoltarea gamei de produse, marcând trecerea de la un portofoliu clasic de electronice la unul orientat către confort, eficienţă energetică şi experienţă integrată pentru utilizator, ce contribuie la stabilitatea fluxurilor de numerar.

În 2025, brandul Allview a investit în produse cu potenţial ridicat de diferenţiere, precum televizoarele inteligente cu sistem de operare VIDAA, aparatele de aer condiţionat Allview Sensy echipate cu funcţii avansate de purificare a aerului şi lumină UV pentru eliminarea agenţilor patogeni, precum şi în noile maşini de spălat Allview Sensy cu inteligenţă artificială integrată şi funcţii dedicate îngrijirii ţesăturilor şi protejării sănătăţii familiei.

Strategia Green by Allview, lansată în urmă cu trei ani, a transformat Visual Fan într-un integrator relevant de soluţii verzi. Prin divizia Allview Energy, compania furnizează servicii Full EPC pentru dezvoltarea de parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni şi sisteme de stocare a energiei.

Concret, prin divizia Allview Energy, compania Visual Fan oferă servicii integrate: de la analiză şi proiectare tehnică, achiziţia echipamentelor şi execuţia lucrărilor, până la punerea în funcţiune a parcurilor fotovoltaice - inclusiv cu sisteme de stocare integrate, iar acolo unde este cazul, servicii post-implementare. Acest model permite companiei Visual Fan să valorifice expertiza tehnologică şi capacitatea de a gestiona proiecte complexe, fără a imobiliza capital în active de producţie de energie.

Proiectele majore, precum parcul fotovoltaic Tenersolar de 45 MWp, aflat deja în faza de finalizare, Municipiul Reşiţa aflat în plină derulare (aproape 9 MWp, o provocare aparte prin specificul geografic al zonei), parcul de 1,963 MWp de la Salina Cacica (finalizat în T3 2025), se derulează în paralel cu alte contracte de anvergură pentru instalarea unor sisteme de stocare a energiei în baterii (BESS), însumând peste 170 MWh (implementate în Topliţa şi Teiuş). Aceste proiecte nu sunt iniţiative izolate, ci parte a unui portofoliu coerent, construit pentru a genera venituri recurente, pentru a susţine profitabilitatea diviziei şi pentru a întări premisele extinderii portofoliului în anii următori.

Divizia Allview Auto a trecut într-o etapă de scalare accelerată. Modelul Allview CityZEN a ocupat în T3 2025 locul I la nivel naţional în topul înmatriculărilor de vehicule electrice din categoria sa. De asemenea, a fost desemnat „Best Electric City Car 2025” în categoria micro (16+ ani).

Vânzările din primele nouă luni ale anului 2025 au depăşit volumul întregului an 2024. Extinderea reţelei de parteneri şi lansarea gamei comerciale CityARGO întăresc rolul diviziei ca pilon strategic în ecosistemul Green by Allview.

În cadrul strategiei Green by Allview, proiectul ERA ocupă un rol aparte, la intersecţia dintre tehnologie, nutriţie şi sănătate. Prin produsele şi serviciile ERA, brandul Allview urmăreşte dezvoltarea unui ecosistem digital care să ajute familiile în adoptarea un stil de viaţă mai echilibrat, utilizând tehnologia într-un mod simplu şi prietenos.

După lansarea în retail a frigiderelor inteligente ERA Side by Side, care îşi consolidează prezenţa pe piaţă, aplicaţia ERA Health, dezvoltată integral de echipa Allview în colaborare cu diabetologi, nutriţionişti şi parteneri academici, rămâne platforma software pe care sunt construite noile funcţionalităţi digitale.

Obiectivul pe termen mediu este ca o parte tot mai mare a veniturilor generate de acest proiect să provină din servicii şi abonamente, consolidând componenta recurentă a modelului de business ERA.

Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A., a declarat că: „Rezultatele trimestrului III demonstrează rezilienţa şi consistenţa direcţiei strategice urmărite de Visual Fan în ultimii ani. Creşterea accelerată reflectă atât efortul echipei, cât şi eficienţa unui model de business diversificat, fundamentat pe inovaţie, disciplină financiară şi atenţie constantă la evoluţia pieţei. Vom continua să oferim soluţii inovatoare pentru dezvoltarea de proiecte Full EPC, mobilitate electrică şi produse inteligente pentru locuinţă, pentru a consolida performanţa Grupului şi a genera valoare pe termen lung pentru investitori, parteneri şi comunitate.”

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Foarte bine se misca pe segmentul dezvoltare PV.

    Josnica atitudinea lui Iulica Simtelica la Feel the M care intrebat de concurenta ALW i-a persiflat si dus in derizoriu. 

    In schimb,in ziua a in care a inaugurat parcul de la Giurgiu,in plina conferinta,a pompat absolut nerusinat si chiar ilegal spunand ca SMTL ar trebui sa creasca 12 lei/actiune doar de la parcul asta.SMTL era 58.Ca el nu stie daca investitorii au inclus asta in pret!!!!!! 

    Doar ca in cateva ore vindea pe Deal la 52!!!!!Cate 55000 el si asociatii! 

    Adica fraierilor voi sa luati mai sus sa ne tineti noua pretul ca mai avem de vandut si lunile urmatoare.Bine,vindem chiar azi insa asta vedeti mai tarziu.

    La toate aparitiile se precipita de mama focului sa pompeze.Jenante personaje. 

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

cristim.ro
digi.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

24 Noi. 2025
Euro (EUR)Euro5.0871
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4086
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4665
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7716
Gram de aur (XAU)Gram de aur576.3538

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
le-chateau.ro
cpbucharest.ro
Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb