VTEX prezintă noul raport despre profitabilitatea în retail în cadrul NRF 2023

V.G.
Companii / 19 ianuarie 2023

VTEX prezintă noul raport despre profitabilitatea în retail în cadrul NRF 2023

VTEX prezintă noul raport despre profitabilitatea în retail "Strategii de investiţii care generează creştere în ecommerce", în cadrul NRF 2023, eveniment de retail organizat în New York, arată un comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, susţinut de partenerul AWS al VTEX, raportul evidenţiază oportunităţi importante de investiţii pentru retailerii care doresc să obţină o creştere profitabilă, în ciuda regresiei economice. Acest raport arată în mod special provocările comerţului digital, noua eră a profitabilităţii şi modul în care retailerii pot obţine această profitabilitate în 2023, punând din nou atenţia asupra clientului şi a nevoilor lui.

"Într-o epocă a creşterii cu orice preţ, este foarte greu pentru o companie precum Carrefour să rămână competitivă, în condiţiile în care există foarte multe cheltuieli nejustificate pentru o creştere care nu este în mod normal specifică unor companii de retail mari şi publice. Însă, acum suntem într-un mediu concurenţial mai echitabil cu ceilalţi jucători din piaţă. Concurăm cu jucători digitali mari, care au printre cele mai bune talente de pe piaţă, aşa că strategia noastră a fost să trecem pe platforma VTEX pentru a avea o bază solidă care să poată îndeplini nevoile noastre de business şi care să ne permită să ne concentrăm pe extinderea afacerii noastre. Am făcut asta şi ne-am dublat afacerea în ultimele 12 luni", a spus Samuel James, Chief Digital Officer (CDO) în cadrul Carrefour Group Brazilia, client VTEX, care a participat la panelul Big Ideas la NRF.

Regulile comerţului au fost rescrise de la începutul pandemiei, accentul fiind pus pe creştere în detrimentul profitabilităţii comercianţilor. Cu toate acestea, un studiu recent al Publicis Sapient a arătat că 37% dintre retaileri spun că piaţa de ecommerce nu îşi atinge obiectivele de profitabilitate.

"Pandemia a declanşat era creşterii cu orice preţ, iar retailerii se confruntă cu aşteptări mai mari din partea cumpărătorilor în timp ce gestionează provocări financiare. Retailerii simt presiunea de a genera profit, iar aceştia nu sunt siguri ce investiţii îi vor ajuta să facă schimbări de impact şi să le ofere rentabilitatea investiţiei. Prin descoperirile noastre din acest raport, oferim retailerilor instrumentele de care au nevoie pentru a lua deciziile potrivite pentru ei şi afacerea lor", spune Jordan Jewell, autor al raportului, fost analist în cadrul IDC şi actual director pe strategii de creştere a retailerilor în cadrul VTEX.

Evaluând ce va genera creştere pe termen lung, VTEX recomandă retailerilor să se concentreze pe următoarele trei strategii:

- Maximizaţi potenţialul clienţilor existenţi. Mare parte din profitul unui brand provine de la cei mai fideli clienţi ai acestuia, aşa că investiţia în acest segment de clienţi poate face o diferenţă uriaşă în rentabilitate. Retailerii care investesc în acest sector ar trebui să îşi concentreze iniţiativele pe păstrarea clienţilor, colectarea de date primare şi comunicarea încrucişată pe canale.

- Transformaţi inventarierea şi fulfillment-ul în punctele voastre forte. Raportul VTEX arată că 55% dintre branduri sunt încă în stadiile incipiente ale curbei de maturitate omnichannel. Investiţia în această strategie - în special gestionarea stocurilor, managementul comenzilor şi lanţului de aprovizionare - poate îmbunătăţi satisfacţia clienţilor. Aceste iniţiative ar trebui să se concentreze pe tratarea proceselor de fulfillment ca pe un produs, unificarea inventarului şi valorificarea modelelor de marketplace.

- Interacţionează cu clienţii în moduri noi. Piaţa comerţului digital este mai acerbă şi mai competitivă decât oricând. Prin urmare, brandurile trebuie să facă mai mult decât să aplice tactici clasice pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor pentru a interacţiona mai bine cu consumatorii, cum ar fi folosirea comerţului video şi crearea de pagini de produse captivante, pentru a creşte ratele de conversie şi pentru a se diferenţia de concurenţă, arată sursa citată.

APA NOVA
hidroelectrica.ro
aages.ro
fedbet.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Apr. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6687
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1404
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8125
Gram de aur (XAU)Gram de aur357.7647

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
domeniileostrov.ro
edevize.ro
mastercommunications.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
everythinghr.live
hipo.ro
32.aicps.ro
roenergy.eu
AIESEC
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb