ASF: Peste 7.000 de solicitări telefonice au fost soluţionate de Call Center-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară în primul semestru din 2025

M.P.
Comunicate de presă / 25 iulie, 12:09

ASF: Peste 7.000 de solicitări telefonice au fost soluţionate de Call Center-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară în primul semestru din 2025

Specialiştii din cadrul Call Center-ului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) anunţă, într-un comunicat remsi redacţiei, că au preluat şi au soluţionat, în primul semestru din 2025, un număr de 7.039 de solicitări venite din partea consumatorilor de servicii financiare non-bancare, în uşoară creştere faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent. Din analiza apelurilor primite a rezultat faptul că interesul consumatorilor cu privire la pieţele financiare nebancare şi gradul de informare a acestora se menţine pe un trend ascendent.

Potrivi sursei citate:

„Peste 90% din consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulţumiţi de informaţiile primite în semestrul I 2025 de la experţii Call Center-ului ASF. Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacţia consumatorilor de produse financiare non-bancare". În funcţie de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (aţi fost mulţumit de informaţiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obţinut un punctaj de 92,27% consumatori mulţumiţi pe parcursul primului semestru din acest an.

Evoluţia numărului de apeluri primite de Call Center-ul ASF în semestrul I 2025, distribuite pe zone de interes, a înregistrat următoarea dinamică comparativ cu perioada similară din 2024:

-Pensii private: 3.258 apeluri, reprezentând 46,29% din totalul apelurilor primite, în creştere cu 2,32%;

-Asigurări-reasigurări: 2.396 apeluri, reprezentând 34,04% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 0,33%%;

-Instrumente şi investiţii financiare: 171 apeluri, reprezentând 2,43% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 11,86%;

-Entitatea de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL-Fin): 84 apeluri, reprezentând 1,19% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 17,65%;

-Alte informaţii: 1.120 apeluri, reprezentând 15,91%% din totalul apelurilor primite, în creştere cu 13,13%;

-Limba engleză: 10 apeluri, reprezentând 0,14% din totalul apelurilor primite, în scădere cu 41,18%”.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0708
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3213
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4251
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8168
Gram de aur (XAU)Gram de aur464.9428

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
industrylink.eu
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb