
Îl cunosc de mulţi ani pe Eugen Tomac. Sau credeam că îl cunosc. Însă nu pot explica ce a fost în mintea lui când a acceptat propunerea lui Nicuşor Dan, actualul Preşedinte, de a fi desemnat ca Prim-ministru. Am fost şi în alte rânduri un slab judecător al minţii omeneşti, aşa că am să mă abţin să speculez.
Este clar că rolul lui Tomac, în comedia compusă la Cotroceni, este unul de figurant. PSD are deja o majoritate în Parlament, unde votează pe faţă cu extremiştii de la AUR tot felul de legi distructive. Însă nu vrea să îşi asume nimic. Vrea să guverneze din Opoziţie.
Observ că mulţi comentatori discută "guvernul Tomac”. Cine să fie ministru etc. Dar nu discută chestiunea esenţială. Cui foloseşte un asemenea Guvern? Aceasta este întrebarea corectă. Iar din punctul de vedere al partidelor care sunt chemate să îl voteze, răspunsul este clar: Olguţei Vasilescu, primăriţa de la Craiova.
Am spus-o de la începutul anului 2025. În condiţiile în care Marcel Ciolacu a plecat cu coada între picioare, după dezastrul economic din 2024 şi după eşecul catastrofal în alegerile prezidenţiale, adevăratul lider al PSD a devenit Olguţa Vasilescu. Unii au crezut că acesta ar fi Grindeanu. Nu, Grindeanu este doar tolerat de Olguţa Vasilescu şi de coteria de baroni locali din jurul ei. Ea este suficient de abilă să nu iasă în faţă, să nu deconteze prea mult nemulţumirea alegătorilor.
Era clar că în 2025 trebuia să fie luate măsuri dure pentru a salva economia şi moneda naţională. Singurul care s-a oferit, de la PNL, a fost Ilie Bolojan. Toţi ceilalţi "s-au dat loviţi”. Însă după ce s-a făcut casa, să se vadă câţi bani lipsesc de la Buget, domnul Bolojan a anunţat că urmează ceva tăieri de la autorităţile locale.
Asta era acum un an. Din primele secunde, din PSD s-a cerut capul lui Bolojan. Să iei de la bolnavii de cancer era bine. Să măreşti norma profesorilor era bine. Să măreşti TVA-ul era bine. Dar să îi iei Olguţei Vasilescu banii de zece iepuraşi cu beculeţe a devenit ceva de nesuportat.
Să luăm cazul Aeroportului Craiova. Mă bazez pe datele din presă, de unde rezultă că s-au aruncat, acolo, peste 100 de milioane de euro. Profitul practic este zero. Numărul curselor este foarte redus, în medie cam 15 pe săptămână, adică vreo două pe zi. Am verificat tabela sosirilor astăzi, 8 Iunie: doar cinci, şi doar între orele 12:15 şi 18:15. Acum înţelegeţi cum stă treaba?
Mai este ceva. Olguţa Vasilescu a fost şi a rămas, ideologic, o peremistă din tabăra lui Corneliu Vadim Tudor. Aşa că nu le-a trebuit mult celor din PSD să îşi facă loc, cu coatele, pe băncile celor de la AUR. Împreună, au dărâmat guvernul Bolojan.
Într-o democraţie parlamentară, această coaliţie trebuia să primească mandat să formeze noul Guvern. "Voi l-aţi spart, voi îl plătiţi!”. Grindeanu însă a fugit de răspundere. Nu mă mir. În două săptămâni ar fi avut două milioane de oameni în stradă. Iar o alianţă cu AUR ar fi prăbuşit instantaneu moneda naţională şi sistemul bancar.
Din păcate, Nicuşor Dan a ales să facă jocurile Olguţei Vasilescu. A desemnat un premier al cărui rol este să vină cu un Executiv de paie. O faţadă sub care se ascunde PSD. Nicuşor Dan a invocat nevoia de "stabilitate”. Dar stabilitatea este, logic vorbind, incompatibilă cu reforma. Este nevoie să destabilizezi structuri pentru a schimba ceva.
Şeful statului însă a ales "stabilitatea”. Asta înseamnă, în traducere, o majoritate parlamentară stabilă. Şi aici avem de-a face cu o dublă problemă. Pe de-a parte, există deja în Parlament o majoritate care merge "ceas”. PSD+ AUR. Au votat deja tot felul de infamii. Nu cred că PSD va renunţa la această alianţă. Însă are nevoie de alta, de faţadă, cu care să justifice un Guvern de interpuşi.
Aici intervine celălalt aspect, cu deosebire odios. În căutarea acestei majorităţi de strânsură, au fost primiţi la masa negocierilor şi fasciştii, extremiştii şi grupările pro-Rusia. Nicuşor Dan l-a primit, separat, la Cotroceni, chiar pe Gigi Becali. Şeful statului pare decis să bată palma şi cu Belzebub pentru a-l înlătura pe Bolojan. Un proiect absolut pe placul unui PSD peremizat.
Din lac în puţ. Pentru a trece la vot, Nicuşor Dan şi baronii PSD au trecut şi la încurajarea dizidenţelor din PNL şi din USR. Nu se terminase încă numărătoarea bilelor de la moţiunea de cenzură şi au ieşit cu declaraţii pesediştii din PNL gen Predoiu. S-a mai întâmplat aşa la alegerile din 1946, când comuniştii s-au asociat cu PNL-Tătărăscu şi cu PNŢ-Alexandrescu.
Atunci, în Noiembrie 1946, comuniştilor le-a mers. Este posibil ca ceauşiştilor din PSD să le iasă combinaţia combinaţia, la fel ca predecesorilor lor. Însă preţul pe care îl va plăti România va fi catastrofal. PSD vrea să se menţină cuplat la resursele Bugetului de Stat, cu orice preţ şi cu orice deficit imaginabil. Iar extremiştii au nevoie şi ei să se legitimeze cumva. Nici în visele lor nu puteau spera, acum un an, că va fi chiar Preşedintele României acela care îi va chema să asigure "stabilitatea”.













































1. Sorry
(mesaj trimis de Nume în data de 09.06.2026, 00:58)
"Şeful statului pare decis să bată palma şi cu ........ pentru a-l înlătura pe Bolojan." Citat.
Poate greșesc, orice om cu câteva sinapse sănătoase ar proceda așișderea. Și nu de dragul PSD. fck PSD.
Vorbiți de bani și bugete, dar uitați esențialul!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 09:55)
Care esential?
Lamureste-ne!
Ceea ce s-a scris in articol este in regula si corect. Corespunde perfect realitatii.
Stabilitate? Nu vad stabilitate cu un guvern minoritar.
Reforma? Nici vorba!
Sobolanii? In continuare sunt prezenti in camara dv. pentru ca presedintele le-a stins lumina si le-a pus paravanul de protectie.
Dormiti linistiti! PSDul si presedintele vegheaza la banii dv. Ei sunt in camara cu proviziile dv, dar unde dv nu aveti acces, dar Olguta, Manda, Ciolacu, Grindeanu, Neacsu, Nordistii si toti ceilalti au acces. Nu ii vedeti de paravan si de uleiul si faina pe care vi le daruiesc cu atata "dragoste" din camara dv. (nu din ale lor, raspandite pe tot globul, din Dubai pana in america latina).
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 10:51)
Se guverneaza in interes de gasca de partid nu altceva. Toate deciziile sunt pt asta, inclusiv, mariri pensii sau etc.
Dar s-au lacomit prea tare, tara nu mai poate tine pasul , si voila inflatie, dobanzi de 8%, aproape de junk la credite.
1.3. Tot eu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Nume în data de 09.06.2026, 11:18)
1. Tot respectul pentru articol, dar și pentru răspunsul dvs.
2. Au trecut peste 20 de ani de când detest ( ca să nu spun mai rău) PSD-ul. De peste 20 de ani votez doar 2 partide, PNL și în unele cazuri USR, când partidele, când reprezentanții acestora.
3. Credeți că trebuia să vină Bolojan să " aprindă lumina " în cămară ca să aflăm noi de "șobolănimea " PSD? Asta denotă desconsiderare față de cetățeni. Știam și noi de "șobolanii din cămară ", nu era nevoie să ne spună domnii guvernanți.
4. Privind în urmă la ultimii 8 ani, PNL-ul a avut Prim-Ministrul dar și Ministerul de Finanțe în proporție de 75-80 %. Deci pe cine mai păcălim? Cu excepția a doi ani de Ciolacu gaura în covrig, restul perioadei PNL a avut P.M.
5. Când a fost de mărit taxe și impozite, totul a mers uns. Când s-a ajuns la tăiat de sinecuri și beneficii materiale nemeritate, brusc l-a învins sistemul psd-ist pe Bolojan. Mulțumesc, asta putea să facă oricine.
6. Care este esențialul ? OAMENII.
Aici din păcate mă opresc, știind că acest subiect necesită un nivel ridicat de înțelegere. Punct!
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 11:47)
Nu mai avem guvern de dreapta in Romania de nici nu mai tin minte cat(taxe mici, stat mai simplu). Probussiness adica. Indiferent ca s-a numit PSDNL sau etc.
Privatii au fost bagati cu capul sub apa prea mult timp, bugetarii si dependentii de buget au supt tot ce s-a putut, acum am ajuns sa traim intr-o tara scumpa, sufocata de taxe ,inflatie, avize, autorizatii, tidule , comitete si comitii.
1.5. pt 1.3 ai probleme mentale (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 12:04)
in ultimii opt ani a fost unul dragnea ,dancila, iti spun ceva ,doi ani analfabetul ciolacu? din 2012 cima rosie este la putere in fiecare cuvern ,de la mongolul ponta ,cap de stiuca grindeanu, creponatul tudose,proasta satului dancila , analfabetul securist ciuca ( nu are in clin nici in maneca nimic cu PNL) si ultimil pe lisca necalificatul ciolacu.
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 12:36)
Ai probleme cu aritmetica elementara si logica discursului argumentativ.
Ultimii 8 ani nu incep in 2012. In ultimii 8 ani, PNL a fost la guvernare in aceeasi masura cu PSD, ca au fost aliati. Chiar a dat tandem premier-minsitru finante in guvernele Orban (1 si 2), Citu, Bolojan. In guvernele Ciuca si Ciolacu, functiile de premier si ministru de finante au fost impartite intre PSD si PNL.
Deci, in ultimii 8 ani PNL si PSD au fost frati siamezi. Daca Ciuca nu e PNL-ist, nu sint nici ceilalti, deci nici Bolojan.
De unde si zicala de Piata Obor, "PSD sau PNL, aceeasi mizerie!". De fapt, PNL a ajuns mai ipocrit si populist decit PSD-ul!
1.7. Brrr (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de Nume în data de 09.06.2026, 12:55)
Când ești mort, nu știi că ești mort.
La fel și când ești prost.
Ok, hai să-ți iau ultimii 8 ani și jumătate.
Ianuarie 2018 - Noiembrie 2019
Viorica Dăncilă ( PSD )
Noiembrie 2019 - Decembrie 2020
Ludovic Orban ( PNL )
Decembrie 2020 ( o lună interimat cred )
Nicolae Ciucă ( PNL )
Decembrie 2020 - Noiembrie 2021
Florin Câțu ( PNL )
Noiembrie 2021 - Iunie 2023
Nicolae Ciucă ( PNL )
Iunie 2023 - Mai 2025
Marcel Ciolacu ( PSD )
Iunie 2025 - Iunie 2026
Ilie Bolojan ( PNL ).
Total: 102 Luni
PSD: 22 + 23 = 45 Luni.
PNL: 57 Luni.
Am luat în calcul ultimii 8 ani și jumătate.
PS: Ești psiholog sau ceva vraci?
Am eu multe probleme, dar categoric nu mentale.
Problema cea mai mare este că mă lovesc zilnic de........ și îmi pierd timpul cu ei.
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 13:01)
Inteleg numai o parte din ce afirmati.
"Stiam si noi de sobolanimea" din tara si cu toate astea circa 35% am votat PSDul (partidul cu cele mai multe sufragii)!! Inseamna ca multi nu stiam, sau stiam si totusi am votat Sobolanul (?!). In cazul acesta, ceva nu este in regula cu noi.
Mai degraba as spune ca abia acum, tarziu, am inceput sa vedem sobolanii (fapt confirmat de procentul recent de 15% al PSDul).
PNLul a condus in ultimii ani si nu prea a condus. Fara majoritate, nu poti conduce. Una este cine ocupa postul si alta este cine conduce cu adevarat. Nu este suficient sa ai omul, mai trebuie ca acela sa fie si suficient de abil ca sa lupte impotriva sistemului controlat de sobolani si in plus sa aiba in spate o sustinere puternica. PNLul nu a putut furniza sustinere puternica, nici atunci si nici acum (si nici oameni prea dornici si prea capabili sa lupte cu sistemul nu a avut).
Singurul care poate spune ca a condus (dar a facut-o prost) a fost Basescu care a avut Presedintia, Parlamentul, Guvernul, Serviciile si Justitia. Aceea a fost a doua sansa (dupa cea din '89) pentru noi de a curata sistemul, dar am ratat-o.
Teoria aceasta conform careia toti (PNLul ca si PSDul) sunt la fel este paguboasa pentru ca nu putem spune ca un partid in care 90% este hotie, este la fel cu alt partid in care 10% este hotie, chiar daca hotia exista in ambele partide. La unul hotia este regula, la celalalt ea este exceptie. PSDul a excelat la hotie, PNLul a excelat la prostie motiv pentru care a si platit in locul faptasului (PSDul a dat loviturile, iar PNLul a fost paravanul). Intre timp PNLul s-a mai trezit o tzara (dar numai partial, din moment ce exista pucistii care vad altfel lucrurile).
Ca sa facem ordine in tara, trebuie indeplinite simultan 2 conditii:
1. sa alegem o echipa guvernamentala (nu numai ministrul sau el si cativa ministri), de la premier pana la secretari de stat si chiar ceva mai jos (pentru ca si mai jos este politizare puternica) care sa vrea reformarea sistemului si care sa aiba capacitatea intelectuala de a face asta;
2. sa ii acordam o sustinere politica puternica (presedintele si minim 50% din Parlament).
Fara ca aceste 2 conditii sa fie indeplinite, nu se va putea schimba nimic, chiar daca uneori mai apare in peisaj cate o floare sau un grup de flori dornica/dornice de a schimba ceva in bine.
Ce urmeaza pentru noi?
1. Fie dam puterea absoluta celor care doresc schimbarea (in mod real si nu prin minciuni si lozinci false) si acceptam ca trebuie sa ne ajustam asteptarile de la societate la nivelul a ceea ce ii oferim ei, devenind rezonabili si echilibrati in raportul prestatie/asteptari fie continuam pe calea trasata de PSD, cu indatorari tot mai mari pana la default, fie ne canibalizam la impartirea a tot mai putin bani, pana la explozia sociala. Unde ne va duce explozia? Greu de spus, dar cu siguranta nu ne va aduce un trai mai bun, pentru ca traiul mai bun este generat numai de munca eficienta, cinstita, inovatoare si suficienta. Bani din cer nu ne da nimeni, indiferent de guvernele pe care le vom vota sa ne conduca. Nu pomeni ne trebuie (ele insemna ca unii - cei ce muncesc - sa ii intretina pe altii, de cele mai multe ori in mod nejustificat), ci conditii de munca corecte (fara capuse) si echitabile (fara excese de venituri in unel parti, in detrimentul altor parti), o repartizare si utilizare eficienta a resurselor (pentru dezvoltarea tarii si nu pentru propasirea clanurilor de baroni), justitie corecta si servicii bugetare (aparare, medicale, interne, educatie) eficiente, cu oameni bine pregatiti si asezati pe functii de conducere, nu cu idioti sau/si cu blazati cocotati sus de clanurile politice. Furtul si baroneala nu aduc alti bani la buget, pe cand investitiile eficiente bazate pe utilizarea corecta a bugetelor si pe asimilarea fondurilor europene (bani oferiti de europeni, nu de rusi sau de altcineva ca sa ne dezvoltam si sa o ducem mai bine) genereaza castiguri suplimentare pentru societate, care utilizate eficiente pot aduce alte noi castiguri pentru societate (spre deosebire de hotie si de pomeni care nu aduc nimic bun sau suplimentar societatii).
Dupa fiecare runda de alegeri parlamentare, exista in Parlament o forfota a tuturor celor nou alesi (la primul mandat) care alearga sa isi puna membrii familiei in diverse functii bine platite la stat. Atunci este o agitatie si o plimbare de hartii incredibila.
In consecinta, daca chiar vrem schimbarea in bine, trebuie sa alegem cu atentie omul care poata sa faca asta, sa il votam si totodata sa ii dam si puterea de a produce schimbarea acordandu-i in Parlament sustinerea necesara. Altfel, va ramane ca si pana acum - unii vor trage intr-o directie, altii in altele si schimbarile vor fi prea mici si prea lente ca sa putem tine pasul cu celelalte tari.
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 13:49)
Mai sunt si alte aspecte.
1. Cati dintre noi, le-am explicat celor care voteaza PSDul pentru ca le majoreaza periodic veniturile, ca acele majorari sunt false pentru ca nu au acoperire in productie (si ca urmare banii nu exista si vor fi luati ulterior inapoi prin majorari de taxe si impozite), sau vin din credite (adica sunt mutati din buzunarul nostru de peste cativa ani, in buzunarul nostru de acum, dupa ce sunt vamuiti si comisionati puternic de baroni si de capuse, urmand ca peste cativa ani sa avem mai putini bani si tot mai putini pe masura ce indatorarea creste, ceea ce se intampla chiar acum si in anii urmatori) cu efecte asupra inflatiei care va reduce puterea de cumparare a acelor bani (vamuti astfel de 2 ori, odata de sobolanii prin furturi si capusare si a doua oara de inflatie). Si uite asa ne-am furam caciula singuri, am luat-o pe cea pe care ar fi trebuit sa o purtam peste cativa ani si am pus-o peste cea de acum. Avem 2 caciuli si tot ne plangem de frig (caci de, alaturi de sobolani a lucrat si inflatia, caciula fiind fara acoperire in productivitate). Ma intreb ce vom face peste cativa ani, cand vom constata ca nu mai avem caciula pentru ca am "consumat-o" deja si ca nu vom mai putea sa luam o alta caciula din viitor pentru ca nu ne va mai credita nimeni deoarece am adus deja prea multe caciuli din viitor (cateva au ajuns la noi si restul la sobolani) si vor mai ramane prea putine ca sa fim solvabili si sa putem achita creditele.
2. Le-am explicat celor obisnuiti cu pomenile ca ele sunt de fatada, fara consistenta si ca daca chiar vor sa o duca mai bine, solutia este sa ne luam inapoi banii delapidati de sobolani si sa ii utilizam pe toti in folosul nostru (si nu doar o parte din ei, ce a ramas de la mesele baronilor si clanurilor)?
Sobolanii ne-au dat o felie din painea furata de la noi si am fost extaziati pentru asta si i-am votat (ca" PSDul ne da", cand de fapt el ne ia!), in loc sa fim revoltati pentru restul de paine care ar fi trebuit sa fie la noi, alaturi de acea felie! Am vazut felia, dar in prosta noastra nemarginita nu am vazut cum a disparut restul din paine, sau am vazut dar am acceptat situatia si ne-am multumit cu putin, cu o singura felie.
Din cauza noastra sobolanii au prosperat, s-au inmultit, s-au extins si felia noastra de paine a fost tot mai subtire asa incat a trebuit completata cu painea din credite (cu care am fost pacaliti si amagiti in continuare ca sa votam Sobolanul). Am fost pacaliti pentru ca am fost prosti si dupa 35 de ani, tot nu ne-am desteptat si tot nu vedem unde a ajuns painea noastra si cine o infuleca dupa paravane, in camarile lipsite de lumina.
1.10. Frumos (răspuns la opinia nr. 1.9)
(mesaj trimis de Nume în data de 09.06.2026, 14:27)
În prima parte ( postare) vorbiți foarte elegant despre dorința și puterea de a face schimbarea. De a alege schimbarea. Și mai ales pe cei care să realizeze acest vis. Dar ce ne facem? Cam de mulți ani noi votăm schimbarea și rezultatul este altul. Ați gândit și scris frumos, dar cam idealist date fiind pârghiile și materialul.
Postarea a doua, ce să zic?
1. O lungă perioadă nu vom mai purta Căciulă.
2. Cum nu vedem unde a ajuns pâinea noastră? Vedem de un amar de vreme. Și?
Șobolanii împreună cu rudele, amantele, cumetrii și protejații lor o vor servi în curând pe toată, supărați pe votanții ce vor schimbarea.
Și printre zecile de ore de shoping își vor găsi răgaz să inventeze metode de fraierit contribuabilul onest și degrabă votant. Pentru schimbare!
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 17:26)
„Vânătorul” de neomarxiști, senatorul Zamfir a vândut terenuri de 1.700.000€. A trecut prin 4 partide
Senatorul Daniel Zamfir este într-o luptă continuă cu neomarxiștii din guvern pe care îi acuză că vor răul României. Zamfir a trecut prin 4 partide. Naționalist la televizor, Zamfir este un capitalist pur sânge, într-un an vânzând terenuri de 1.700.000 euro.
Daniel Zamfir, senator PSD, s-a remarcat prin pozițiile sale naționaliste care îl apropie din ce în ce mai mult de „doctrina” partidului extremist AUR.
Zamfir nu se mulțumește să înșire fapte, el le îmbracă și într-un limbaj violent crezându-se, probabil, spiritual.
Zamfir ne-a anunțat că a găsit dușmanii care vor răul poporului pe care a reușit să îi înfrângă:
„I-AM OPRIT PE NEOMARXISTI DE LA PRADUIT!
Astazi, legea care interzice vanzarea pe o perioada de 2 ani a actiunilor la companiile profitabile ale statului, a fost votata in Camera Deputatilor si merge la promulgare.
Intelegeti acum de ce e disperarea mare sa mai ramana Bolojan si ce "deal-uri" am deranjat?”, zice Zamfir.
Vânător de neomarxiști, senatorul Zamfir a vândut terenuri de 1.700.000€. Fost membru PD, PNL înainte de PSD
Dar cine este Daniel Zamfir care deranjează „deal”-uri și vede conspirații?
Zamfir a trecut prin 4 partide. A fost în PD, apoi a fost parlamentar PNL de unde a fost dat afară în 2018. S-a lipit imediat la ALDE, partidul lui Tăriceanu care primea toți traseiștii.
În 2020 a fost ales senator pe listele PSD.
Vasile Dîncu, un alt PSD-ist îl deconspira pe Daniel Zamfir:
„Acest individ este un bun exemplu pentru una dintre greșelile pe care le-am făcut noi, în PSD și pentru care plătim acum: promovarea în funcții sau aducerea la partid a unor indivizi dubioși, trecuți prin tot felul de partide, oameni care mimau expertiza și angajamentul patriotic.
Acest individ a fost dat afară de PNL, prin vot, cred că tot din conducerea centrală, pentru că își ataca verbal colegii, dar lumea ştie c? adev?ratul motiv a fost acela c?, după ce a luat niște credite, șantaja băncile cu legea ”dării în plată” și alte idei de acest tip”, zicea Vasile Dîncu.
Zamfir este liderul senatorilor PSD.
Daniel Zamfir, vânzător de terenuri
În declarația de avere din 2022, Daniel Zamfir scrie că într-un singur an a vândut 6 terenuri pentru 1.700.000 de euro.
În fiecare an Zamfir împrumută firme cu milioane de lei deși nu deține acțiuni la nicio firmă și trăiește din salariul de Parlamentar.
În ultima declarație de avere depusă în anul 2025, Daniel Zamfir scrie că a împrumutat o societate comericală cu 1.700.000 de lei.
În declarația de interese nu menționeză că ar deține acțiuni la vreo firmă.
El trăiește doar din salariul de 12.000 lei pe lună de parlmentar. Salariul soției, care lucrează în televiziune, este secret, lucru ilegal.
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 17:58)
Da e o metoda de spaga, "cumpara" un teren la 20 eur/m si il vinde la 180 sa zicem dupa 1 an.
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 18:18)
Da, le cumpara la preturi mult subevaluate (metoda Becali), asa cum a facut Becali schimburi de terenuri cu M.Ap.N - ul lui Babiuc (cel care l-a facut general pe Zisu in doar cativa ani).
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 22:13)
Exclent!
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 23:22)
Tu pe lângă faptul ca ai probleme mintale, tu ai probleme grave de scrierea limbii române. Cand ai fost ultima oara la școală?!!
1.16. 1/2 (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de VRAJA MARII în data de 09.06.2026, 23:31)
Ti-a luat mult... INVENTARUL!!! Brrr... Unii sunt foarte buni psihologi, mai ales cu cei cărora le place să tragă cu ochiu'... De obicei cei care trag cu ochiu' si care asculta telefoanele, au puțin mai multe probleme decât marea majoritate... bolnava. :)
2. fără titlu
(mesaj trimis de Esop în data de 09.06.2026, 06:12)
Suntem cu toții în impas. Alianță PSD-AUR este acum la vedere. Încearcă cu disperare sa își păstreze privilegiile. Politicile din România au devenit falimentare. Totul este de un ridicol absolut. N. Dan nu are soluții. Partidele nu au nici ele soluții. Toți așteaptă doar trecerea timpului și păstrarea privilegiilor. Prețul îl plătim noi. Scirbiciul este atit de mare incit întrece pina și guvernarea Ciolacu care după ce a crescut pensiile și salariile nu a mai fost votat. Minciună capătă nuanțe vizibile de fariseism. La următoarele alegeri prezenta la vot va fi subunitara. Miza politica nu mai exista. Orisice am vota totul se reconfigureaza la comanda altora. Este ca în cele doua loturi. Viceversa-viceversa.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 09:59)
Nicusor Dan a avut solutia - Bolojan - dar a tradat-o (impreuna cu electoratul care l-a votat si a votat pentru aceasta solutie in proportie de 53%). Avem un presedinte mic (un Nicusor).
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 10:47)
A avut soluția impusa de electoratul care la votat. Nu a respectat decizia atit de clar exprimata la vot de catreelectorat.
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 12:58)
Fabulistule, poate faci un efort de memorie si ne aduci aminte cind a fost, ultimata data, prezenta la vot supraunitara. Sau macar unitara, 0.98 - 1.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 14:16)
Electoratul a votat antisitem, deci clar reforme, sa se schimbe ceva.
Atat cei ce au votat Lasconi, cat si cei cu Georgescu, Simion, ND.
Deci clar ND cand vb de stabilitate, similar cu PSD exact asta nu se vrea.Trenul ala s-a dus, ca la Greci, politica similara cu Grecia a inceput-o Dragnea, trai pe vatrai din credite bugetare. Probabil se va termina cu "Syriza", aka AUR.
3. fără titlu
(mesaj trimis de Pensionar în data de 09.06.2026, 06:25)
Da,Asta este poza !!!
Bravo ,Domnule Avramescu !!!
4. fără titlu
(mesaj trimis de sabin în data de 09.06.2026, 06:29)
Toate agentiile de rating si creditorii straini si-au exprimat ingrijprarea cu privire la rotativa ce urma in vara lui 2027, stiind cam cat ii duce mintea pe psd-isti. Nicusor, mana in mana cu Grindeanu le-a scurtat ingrijorarea...Curand o sa urmeze rasplata...
5. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 09.06.2026, 08:37)
...
6. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 09.06.2026, 09:51)
...
7. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 09.06.2026, 09:54)
...
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 10:35)
Becali nu-i chiar asa de extremist, motiv pt care suveranistii il considera tradator.
Pare doar mai traditionalist , si-a facut o imagine de personaj ce se inchina de 5 ori pe zi taman cand il filmeaza cineva, plateste preoti sa sfinteasca bulevardul unde s-a tinut parada gay si etc. Destul de inofensiv fata de altii. E pro EU si anti Georgescu pe care il considera diliu.
Pe ND il intereseaza directia pr EU si pro vest din cate vad, nu altceva. Becali se incadreaza.
Cu restul sunt de acord, par toate jocuri de culise ale PSD pt mentinerea privilegiilor, sinecurilor, spagilor si alte combinatii, baroniei locale si nationale, Olguta chiar am citi ca sta intr-o fosta casa boiereasca, asta e declaratie de statut nu altceva. Pe barosaneala din bani de la buget.
PS cred ca ar fi urmat sa fie taiate mult mai multe decat cateva beculete de la iepuri
8.1. De unde vin banii de la buget? (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de Dan_Bruma în data de 09.06.2026, 12:45)
Pai de la boieri. Cei care "isi asuma riscuri" ca sa creeze firme si sa aduga bogatie tarii. Si cum "isi asuma" ei aceste riscuri? Pai cu ajutorul Olgutei and friends. Asta e mersul economiei. Barosaneala cu barosaneala se face.
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 14:05)
Avem darul (mai ales televiziunile noastre de cacao) de a face vedeta din orice infractor, toapa cu buzele umflate, smecheras, scandalagiu, divorati, certati, impacati, tradati si asa mai departe.
Becali este un parvenit dubios situat atat de jos ca nivel intelectual incat nu ar trebui bagat in seama.
Aquila non capit muscas.
Becali este versiunea standard, de referinta, a individului care nu intelege dar este convins ca stie si se baga (in politica, in fotbal, peste tot), a votantului care "pricepe" tot (pentru ca este usor de facut din vorbe) cu mandrie si fala intelectuala. Este tipul prostului falnic care nu vede prostul din el.
8.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 09.06.2026, 14:12)
...
9. fără titlu
(mesaj trimis de Esop în data de 09.06.2026, 10:58)
Istoria se repeta. Electoratul european trebuia dezamăgit. Nu au fost deajuns doar Simion și Georgescu trebuia sa vina și N. Dan, colac peste pupăză, sa ne mai dezamăgească o data. În acest context România mizează pe SUA lui Trump și pe Turcia lui Erdogan. Europenismul nostru s-a spulberat. Pariul cu Istoria pare a fi pierdut. Nu cu mult timp în urma am pierdut Basarabia și Bucovina de Nord. Oare ce urmează?
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 14:22)
Recuperarea lor (cu ajutorul europenilor, asa cum tot cu ajutorul lor am infaptuit mica unire in 1859, am recuperat tara dupa ocupatia "aliatului" rus pe care l-am scos din rahat in razboiul ruso-turc din 1877, iar el drept recunostinta ne-a ocupat "prieteneste" si asa cum am infaptuit Romania Mare intregind teritoriul dupa primul razboi mondial).
Electoratul european este evoluat si are asteptari mari.
Electoratul psdist si aurist gandeste si voteaza cu stomacul. El este atat de avansat intelectual incat nu a inteles nici macar ca stomacul lui este concurat puternic de rasa autohtona de sobolani (Sobolanus Pesedeus).
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 22:24)
Wsrw tocmai invers!!
Vom face mare aUnire si iar vor spune multi ca am avut noroc
10. Si poporul în tot bâlciul asta?
(mesaj trimis de Dan_Bruma în data de 09.06.2026, 12:39)
Alo, Bruxellu? Cine e guvernatorul real al României? Intreb pentru un prieten.
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 14:23)
putler nu e. :
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 14:27)
Nea nicu shordan își ascultă consilierii. Se vede pe el că nu apreciază ceea ce i s-a servit, dar s-a conformat. Tomac e pus să se joace de-a desemnatul timp în care Bolojan rămâne interimar.
După bâlci, România nu va arăta bine în statistici și va fi regrupată pesedeaua leșinată în spatele lui.... Bolojan.
Propaganda antipesedeaua leșinată e la fel de ieftină ca și cea sovietică. :
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 18:08)
PSD a devenit exact ceea ce Ion Iliescu și-a dorit încă de la început dar nu a putut face. PSD a devenit sau s-a redenumit AUR adică si-a ocupat locul care îl dorea de multa vreme.
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 19:20)
deja de mai mult de o lună toți fură curent și trăiesc bine pe gratis. stomac, chiar dacă nu face nimic o sa se plimbe doua săptămâni cu SPP, o sa aibă întâlniri cu domnișoare din UDMR și de la minorități. când în istoria României partide care au fost alese de oameni sa guverneze o dau cu feciorisme de parca sunt în bordel sa aleagă cu cine merg. sa fii partid și sa conduci o țară este treaba ta, ca furatul nu este principalul, este doar umplutura. așa ca partidele, oricare ar fi ele, ar trebui în primul rând să-și controleze isteriile și orgoliile și să-și facă treaba cum scrie în Constituție, ca pentru asta ii plătim, și în poziția în care iau bani pe servire ca chelnerii. Nu am nevoie de circ la televizor non-stop, sunt satul. Și fiecare idiot care vine la televizor și spune "v-am mai spus..." pierde instant votul meu. Nesimtitii care cred ca toată țară este obligată sa stea cu ochii pe ei și sa le soarbă fiecare cuvânt sunt prea plini de ei pentru orice poziție în țară asta europeana.
14. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 19:49)
Aeroportul Oradea cum sta? e mai bine sau mai rău? ca e păcat sa vorbim doar de unele și nu și de altele.
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 20:01)
BRAVOS!.. dar dom profesor dupa ce si-a bagat limba in Basescu.. nu mai poate fi impartial:)))
15. Progresează Craiova !
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 20:09)
Față de aeroportul din Craiova, cel din Oradea e o glumă proastă dar trubadurii și menestrelii băsismului nu cântă decât într-o singură direcție.
Doare că Oltenia are autostradă, aeroport modern, se ridică...
16. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 20:13)
Avramescu e varza: ca nu stie ce e in capul lui Tomac ( basist ca si el) ca nu stie ce in capul lui ND ( pe care l-a votat avramescu cu 2 manute).. e de vina Olguta :)))
dom profesor, spalarea pe creier dauneaza la caracter! :)
16.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 16)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 20:55)
partidul stat, cine sa fie de vina, acum ca Olguta are sau nu asa influenta in PSD poate ca nu, are gura mare aia e clar.
17. Daca poți citi asta, nu e pentru tine
(mesaj trimis de Tica taca în data de 09.06.2026, 22:15)
Problema nu e de la cei ce pot scrie sau citi aici, e de la ceilalți. Politicienii care au urmat după 89 au îndobitocit acest popor până când au obținut un bobor votant la greu de AUR, SOS și PSD și care se inchină la Sfântul Georgescu. Bobor care are primele 10 melodii de pe YouTube manele porcoase. Bobor care visează să fie ca Jiji. Celelalte partide sunt și ele infectate parțial de asta, inclusiv PNL, de dependenta de proști. Și cu TikTok in floare, nu vad cum ar putea să se exprime în România o altă majoritate. Ar trebui o mișcare civică super mega faina care să aducă toată lumea citavă la vot, să obținem acolo un 54 la sută ca la prezidențiale și apoi muică să te ții, sunt necesare reforme serioase.
18. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.06.2026, 23:06)
Voi inca nu realizati ca un guvern tehnocrat nu va fi sprijinit politic. Dupa o luna de criza politica, guvern tehnocrat ne trebuia.