ÎN PRIMUL TRIMESTRU ING România, profit net în creştere cu 9%, la 82 milioane lei, faţă de aceeaşi perioadă din 2014

Bănci-Asigurări / 7 mai 2015

ING România, profit net în creştere cu 9%, la 82 milioane lei, faţă de aceeaşi perioadă din 2014

ING Bank România a înregistrat în primul trimestru din acest an un profit net de 82 milioane de lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior iar portofoliul de credite a crescut cu 12% faţă de trimestrul I din 2014 ajungând la 11,387 milioane lei, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.

Cota de piaţă în creditare a crescut la 4,9% în 2015 de la 4,6% în primul trimestru de anul trecut iar cota de piaţă în fonduri atrase s-a ridicat la 6,1% comparativ cu 5,5% în aceeaşi perioadă a anului anterior.

ING Bank România a generat în primul trimestru venituri de 240 milioane de lei, cu 17% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2014. Creşterea veniturilor a fost influenţată de creşterea afacerii în special în zona clienţilor Retail şi Mid Corporate Banking, potrivit sursei citate.

Raportul costuri/venituri a înregistrat o îmbunătăţire faţă de acceaşi perioadă a anului anterior, diminuându-se la 56% în primul trimestru din acest an faţă de 60% în T1 2014.

Costurile totale au înregistrat o creştere de 9%, aceasta fiind generată de investiţiile în tehnologie din prima perioadă a anului 2015. Astfel, costurile totale în T1 2015 au ajuns la 134 milioane lei faţă de 123 milioane lei în aceeaşi perioadă a anului anterior.

Portofoliul de credite s-a majorat cu 12%, ajungând la 11,387 milioane lei faţă de 10,192 milioane lei în T1 2014, creşterea fiind influenţată de dezvoltarea activităţii pe toate segmentele de clienţi, cu o contribuţie semnificativă (50%) a clienţilor mid corporate şi IMM.

Cota de piaţă în creditare a crescut la 4,9% comparativ cu 4,6% în T1 2014, înregistrându-se o creştere accelerată a creditării în lei. Din total portofoliu, ponderea creditării în lei a crescut la 50% în T1 2015 faţă de 45% în aceeaşi perioadă a anului 2014.

Fondurile atrase au crescut de asemenea la 14,559 milioane lei, cu 13% mai mult faţă de T1 2014, evoluţie datorată, în principal, creşterii înregistrate în segmentul de retail unde a crescut atât numărul clienţilor deponenţi cât şi valoarea medie a fondurilor per client.

În primul trimestru, banca a înregistrat 44.000 clienţi noi persoane fizice.

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză, care oferă servicii bancare unui număr de peste 33 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Conferinţa BURSA “Piaţa financiar-bancară 2025”
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

06 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0422
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4152
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3743
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9763
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.4646

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
aiiro.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb