Pe 19 ianuarie, diviziile locale de asigurări, pensii şi investiţii desprinse din Grupul ING lansează campania de comunicare dedicată publicului larg prin care anunţă tranziţia de la ING la NN - noul nume şi noua identitate vizuală. Astfel, din aprilie, ING Asigurări de Viaţă devine NN Asigurări de Viaţă, ING Pensii se redenumeşte NN Pensii, iar ING Investment Management va fi cunoscut ca NN Investment Partners.
Etapa de comunicare cu publicul larg debutează după ce, în decembrie, compania a informat individual clienţii şi partenerii cu privire la schimbarea de nume şi identitate vizuală, printr-o campanie de marketing direct. Astfel, către clienţii de asigurări şi pensii au fost trimise peste 2 milioane de scrisori şi mesaje electronice, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Alinierea la noul brand, NN, are loc la nivel global în 2015. În toate cele 18 ţări în care grupul este prezent, diviziile de asigurări de viaţă, pensii şi investiţii, care la acest moment operează sub numele ING, vor adopta noul nume şi identitatea vizuală aferentă. Anul trecut, aceste divizii s-au unit sub denumirea NN Group, iar NN Group a devenit o companie independentă pe 2 iulie 2014 printr-o ofertă publică iniţială (IPO). Începând de la această dată, acţiunile NN sunt listate şi tranzacţionate pe bursa de la Amsterdam (Euronext) sub denumirea "NN Group" (simbol: "NN"). Cu aproximativ 12.000 angajaţi, NN Group oferă servicii de asigurare, pensii private şi management al investiţiilor către clienţi individuali, companii şi clienţi instituţionali. Grupul NN are peste 15 milioane de clienţi.
În ţara noastră, grupul NN include activităţile ING Asigurări de Viaţă, ING Pensii şi ING Investment Management. Pentru cele trei entităţi, procesul de rebranding presupune schimbarea numelui şi a identităţii vizuale, fără să aducă modificări la nivelul strategiei, al echipei de management şi angajaţi sau la nivelul relaţiei contractuale cu clienţii.
În contextul procesului de schimbare a numelui şi identităţii vizuale, contractele clienţiilor şi beneficiile oferite nu sunt afectate, fiind protejate atât prin obligaţiile contractuale asumate de ambele părţi, cât şi prin reglementările legale în vigoare, precizează compania.
Toate demersurile privind schimbarea denumirii în NN respectă legislaţia în vigoare, întregul proces fiind trecut prin filtrul autorităţilor de resort, conchide comunicatul citat.