LA FINALUL LUI 2009, "Müller Dairy" - 10,6% din valoarea pieţei iaurturilor cu fructe

Cosmina Capalău
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 15 aprilie 2010

"Am fost mai activi în 2009 şi că ne-am definit mai clar ariile de interes, atât din punct de vedere al eforturilorde promovare, cât şi din punct de vedere al activităţilor desfăşurate la raft", a declarat Tzafrir Granat, vicepreşedinte marketing "Müller Dairy" România.

"Am fost mai activi în 2009 şi că ne-am definit mai clar ariile de interes, atât din punct de vedere al eforturilorde promovare, cât şi din punct de vedere al activităţilor desfăşurate la raft", a declarat Tzafrir Granat, vicepreşedinte marketing "Müller Dairy" România.

Pentru divizia românească a producătorului german de iaurturi, "Müller Dairy", anul trecut, deşi marcat de criza economică, a fost unul de creştere atât pe segmentul vânzărilor, cât şi al cotei de piaţă.

Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Autentificare Abonaţi

 

 

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Aug. 2025
Euro (EUR)Euro5.0628
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3331
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3754
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8856
Gram de aur (XAU)Gram de aur467.5323

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
oaer.ro
targulnationalimobiliar.ro
romaniansecuritysummit.com
connecting.careers
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb