Schimbarea imaginii Papi - investiţii de 500.000 de euro

Ziarul BURSA #Companii #Consultanţă / 28 septembrie 2006

BrandTailors finalizează re-brandingul şi schimbarea de ambalaj pentru PAPI, batonul de ciocolată pentru copii din portofoliul Kandia Excelent. Proiectul a fost iniţiat în luna martie a anului 2005, finalizându-se în toamna acestui an. "În condiţiile în care obiectivul de creştere a cotei de piaţă a fost de 25%", declară Alexandra Chirică, Director Marketing - Ciocolata Kandia Excelent, "parcursul lui PAPI într-o piaţă aglomerată de jucători nu a fost uşor". Din acest motiv, procesul de re-branding a durat un an şi jumătate şi a fost gândit în mai multe etape, cea finală fiind schimbarea identităţii şi ambalajului.

Prima investiţie importantă în marca Papi a fost un upgrade la nivelul comunicării, la începutul lui 2005. Campania a avut drept purtător de cuvânt iconum mărcii - ursuleţul - care prezintă pe PAPI ca "prietenul tău super-erou". În urma research-ului post-campanie, Brand Tailors şi Kandia-Excelent au decis ca upgrade-ul trebuie să fie mai amplu şi mai radical, începând chiar de la produs.

Astfel, Kandia-Excelent a decis schimbarea reţetei şi trecerea la producţia acestuia integral din ciocolată reală, plus adăugarea unei noi varietăţi, respectiv "PAPI - cremă de caramel şi lapte".

Soluţia BrandTailors vizează identitatea, ambalajul dar şi produsul (prin intermediul noului design structural), strategia de marcă reflectându-se la nivelul tuturor acestora. "Toate aceste schimbări care au survenit în timp, dar şi eforturile promoţionale ale Kandia Excelent au necesitat până în acest moment investiţii de peste 500.000 de euro, de la advertising, media, packaging, trade, până la matriţele de produs", declară Alexandra Chirică, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent.

BrandTailors este o companie românească de consultanţă de brand care oferă servicii ce includ: Brand Audit, Brand Strategy, Naming, Brand Identity, Packaging Design, Environmental Branding, Digital Branding, Brand Communication şi Brand Management. BrandTailors este autoarea a numeroare proiecte de re-branding de anvergură printre care Kandia, Laura, Tomi, Eurovita, Loteria Română, Ana Holdings şi multor proiecte de branding incluzând: Grania, Planorama, Edenia, Algopirin.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “România - Strategia dezvoltarii”
BTPay
csalb.ro
Electromagnetica
marmomac.com
arsc.ro

Curs valutar BNR

23 Sep. 2022
Euro (EUR)Euro4.9437
Dolar SUA (USD)Dolar SUA5.0679
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1569
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6284
Gram de aur (XAU)Gram de aur269.8092

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro