Actualizare - Zelenski îi mulţumeşte lui Nicuşor Dan pentru clarificările despre drona prăbuşită la Galaţi
---
Actualizare - Consiliul de Securitate al ONU se reuneşte la cererea României după prăbuşirea dronei ruseşti la Galaţi
---
Actualizare - MApN prezintă raportul tehnic: Drona avea o încărcătură de luptă de tip High-Explosive de 30 kg
---
Actualizare - Nicuşor Dan declară la BBC că nu exclude expulzarea ambasadorului rus în caz de noi incidente
---
Actualizare - Oficial de rang înalt din Senatul SUA reafirmă sprijinul Washingtonului pentru România
---
Actualizare - Tusk: Ţările membre ale NATO ar trebui să ia "în serios", în sfârşit, "provocările" Rusiei
---
Actualizare - 27 de apartamente din blocul din Galaţi lovit de drona rusească, realimentate cu energie electrică
---
Actualizare - Galaţi: Prefectul a constituit comisia de evaluare a pagubelor, după aprobarea ajutoarelor pentru locatarii afectaţi de dronă
---
Actualizare - Dronă prăbuşită la Galaţi: Alimentarea cu curent a scării afectate a fost reluată
---
Actualizare - Mihai Fifor critică lipsa unei solicitări pentru activarea Articolului 4 al NATO după incidentul de la Galaţi
---
Actualizare - Franţa condamnă incursiunea unor drone ruseşti în spaţiul aerian al României
---
Actualizare - Nicuşor Dan mulţumeşte Înaltului Reprezentant al UE şi statelor membre pentru solidaritatea cu România
---
Actualizare - UE: Rusia, responsabilă pentru acţiunile care ameninţă securitatea cetăţenilor europeni
---
Actualizare - Nicuşor Dan şi Volodimir Zelenski au convenit accelerarea producţiei comune de drone
---
Actualizare - Nicuşor Dan a vizitat copilul şi femeia răniţi în urma atacului cu dronă de la Galaţi
---
Actualizare - ROMDEF: Ciclul actual al achiziţiilor militare este incompatibil cu noile ameninţări
---
Actualizare - Berlinul denunţă ”comportamentul iresponsabil” al Moscovei după căderea unei drone ruseşti la Galaţi
---
Actualizare - Zelenski: ”Suntem pregătiţi să susţinem România în orice fel este necesar”
---
Actualizare - Nicuşor Dan: ”În SAFE avem o componentă importantă dedicată unor capabilităţi antiaeriene”
---
Actualizare - UNSAR: Pagubele provocate de război nu sunt acoperite de poliţele standard de asigurare
---
Actualizare - Comisia de Apărare a Camerei Deputaţilor: Convocarea CSAT după incidentul de la Galaţi este absolut necesară
---
Actualizare - Eugen Tomac: „Atacul Rusiei este inacceptabil şi revoltător”
---
Actualizare - Raluca Turcan solicită investiţii mai mari în apărare după incidentul dronei din Galaţi
---
Actualizare - Volodimir Zelenski: „Rusia a lovit deliberat Odesa şi o clădire de locuinţe din România”
---
Actualizare - Nicuşor Dan a discutat cu secretarul general al NATO despre incidentul cu dona căzută în Galaţi
---
Actualizare - MAE anunţă că UE va accelera sancţiunile contra Rusiei
---
Actualizare - Claudiu Târziu cere explicaţii după incidentul cu drona de la Galaţi
---
Actualizare - Titus Corlăţean cere măsuri executive urgente după incidentul cu dronă de la Galaţi
---
Actualizare - Dominic Fritz: „Războiul Rusiei este real şi afectează românii”
---
Actualizare - Miruţă: "Am avut o conversaţie telefonică cu Mark Rutte"
---
Actualizare - Reacţia lui George Simion după un nou atac cu drone: liderul AUR cere schimbarea guvernării
---
Actualizare - Nicuşor Dan a convocat CSAT în urma incidentului cu dronă de la Galaţi
---
Actualizare - Maia Sandu: „Europa trebuie să rămână unită şi fermă în apărarea păcii”
---
Actualizare - Ilie Bolojan cere măsuri urgente de securitate şi anunţă un contract antidronă pentru Armată
---
Actualizare - MApN: Drona din incidentul de la Galaţi nu a putut fi angajată în siguranţă; situaţia nu reprezintă un atac asupra României
---
Actualizare - Grindeanu solicită cereri pentru un nou sistem anti-dronă în urma incidentului de la Galaţi
---
Actualizare - Reacţie oficială a preşedintelui leton după atacul cu drone din Galaţi
---
Actualizare - Reacţie oficială a preşedintelui leton după atacul cu drone din Galaţi
---
Actualizare - MApN: O dronă Geran 2 din Rusia a explodat
---
Actualizare - Dronă prăbuşită pe un bloc din Galaţi- Oana Ţoiu: Avem certitudinea în acest moment că este o dronă rusească
---
Actualizare - Opalul declaraţiilor politice după incidentul din Galaţi
---
Actualizare - Dronă prăbuşită în Galaţi - Reprezentant ISU: Cele două persoane aflate la spital sunt locatarii ai blocului
---
Actualizare - Dronă prăbuşită în Galaţi: MAE acuză Rusia de o escaladare gravă
---
O dronă s-a prăbuşit vineri, în jurul orei 2:00 dimineaţă, pe un bloc de locuinţe din municipiul Galaţi, impactul fiind urmat de o explozie şi de izbucnirea unui incendiu într-un apartament situat la etajul 10 al imobilului, potrivit Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
Nu sunt înregistrate victime, informează Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
„În urmă cu puţin timp, în municipiul Galaţi, o dronă s-a prăbuşit pe un bloc de locuinţe, impactul fiind urmat de o explozie şi de izbucnirea unui incendiu la nivelul unui apartament situat la etajul 10”, a transmis Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
La faţa locului intervin forţe şi mijloace ale ISU Galaţi pentru limitarea efectelor incidentului şi securizarea zonei, sprijinite de alte efective ale MAI şi echipe specializate ale SRI, relatează Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
Două persoane care se aflau în apartamentul incendiat s-au autoevacuat, conform Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
Până în acest moment, nu au fost identificate victime, transmite Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
Autorităţile au emis mesaj RO-ALERT pentru populaţie, potrivit Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
La faţa locului au fost mobilizate numeroase echipaje ale Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, SMURD, Serviciului Judeţean de Ambulanţă şi Poliţiei, relatează Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.
Misiunea este în dinamică, conform Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Galaţi.

















































1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 07:45)
O nimica toata, nu s-a intamplat nimic.
Miluta si generalii sunt ocupati sa devalizeze rapid 17mld euro.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 09:08)
Noroc ca ne apra HAUR si PSD sa nu cumparam armament occidental care ar fi prea scump. Doar biserica ne mai salveaza, biserica rusa desigur.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:10)
Mai clar de atat nu se poate. Bolsevicii de la AUR au votat impotriva doborarii dronelor care intra pe teritoriul Romaniei:
Din presa de azi
,,Partidele AUR, POT şi S.O.S. România au votat împotriva proiectului de lege care permitea Armatei Române distrugerea dronelor intrate ilegal în spaţiul aerian al ţării, potrivit cdep''
1.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 10:12)
...
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:18)
Partidele pro ruse voteaza impotriva Romaniei.
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:22)
PSD și AUR au atacat la Curtea Constituțională ordonanța pe SAFE
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 11:20)
AUR a votat in Parlament impotriva doborarii dronelor. Il astept pe derbedeul Simion la Galati, impreuna cu carpa rusilor Sosoaca, Dungaciu si eventual senilul intretinut si propulsat de rusi in neantul prostimii autohtone, Georgescu (poate aduce el extraterestrii sa ne salveze de dronele sefilor lui, rusii). Ne aduc rusii cu dronele lor "divine" apa, hrana si multa energie (exploziva, precum mintea prostimii hauriste).
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 11:33)
O fi infiltrat.
Omul scrie ca sunt cativa kilometri de la granita pana la Galati si apoi vorbeste de lovitura in adancimea teritoriului. Este incapabil sa gandeasca, dar stie exact de unde vine drona si cui apartine. L-a cam fentat inteligenta pe care totusi ar vrea sa ne-o impartaseasca si noua.
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 11:45)
Ai citit titlul articolului?
Dronă rusească prăbuşită pe un bloc din Galaţi
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 11:46)
Poate a dat haur o comanda speciala la rusi pentru ca nu mai aveau subiecte
1.10. Nu va luati dupa fenta (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 12:19)
Am copilarit in zona aia si va spun doar atat: Sunt 16 km intre zona de intrare a dronei in tara si Galati deci 5-6 minute de zbor de drona ca sa ai timp sa faci ceva cu ea. Zona intre Reni si Galati NU e intens popoulata cum va mint la TV ci e 90% teren arabil si lunca Dunarii. Nu e plauzibil ca rusii sa fi pus la cale o lovitura in adancimea teritoriului Romaniei (de ce ar face asa ceva, ca sa ce ?) deci foarte probabil drona apartine Ucrainei si a fost lansata cu scopu de a atrage Romania in razboi si a sustine narativele cu inarmarea pe care le cunoasteti. Nu va lasati atrasi dupa fenta !
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 12:44)
Lasa-i sa doarma, sunt prosti de dau pe afara, problema e cu cei de prin institutiile abilitate ale statului, ei sunt ori foarte prosti, ori mint de ingheata apele. Ar fi fumos ca drogatul de Zelenski sa foloseasca el insusi drone de provenienta ruseasca... Ca se omoara intre ei, e clar de multa vreme. La cat de --------------------prind tot ce li se da...
1.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 13:45)
Da, Miiuta este vinovat ca timp de 4...5 ani autoritatile si armata nu au vazut ce se intampla in Ucraina si nu au luat masuri din timp, cum ar fi dotarea cu sisteme anti drone
Am dirmit, am consumat din plin bani de la buget, nu ne-am dotat corespunzator ca suntem saraci smecheri care nu au nevoie de aparare ca Putin este amic cu Sosoaca si Simion si acum constatam ca suntem in----------
Daca tot vrem tancuri in loc de drone si rachete (ca atat ne duce mintea), atunci sa tragem cu tancul dupa drone si rachete. Le interceptam cu proiectilul de tanc.
Inca nu am inteles ca rusul va sicana si va lovi in locul cel mai vulnerabil, iar pe flancul estic vulnerabile sunt tarile baltice si noi. Pilonezii sunt beton si se intaresc in cintinuare pe cand noi ne ---------------- cum am facut-o cu autostrazile, autostrazi care au fundatiile Garza si vor rezista numai 25...30 ani in loc de 50...60, asa cum a declarat Umbrarescu.
Ne putem dota armata si daca cheltuim rezonabil si fara sa exagera, daca suntem inteligenti.
Problema este ca nu avem inteligenta in functiile de conducere pt ca si in armata, ca peste tot in sistemul bugetar, numirile si promovarile tot pe pile si relatii se fac. Ciuca si Zisu sunt numai 2 exemple din multe altele. Multi nu stiu, ca sistemul este relativ opac (nu transparent), dar ceea ce vedem in sistemul bugetar se intampla si in Armata, iar la Interne este mult mai rau cu nepotismul.
1.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de Nic în data de 29.05.2026, 15:18)
Exact,aia din opozitie sunt vinovati,nu bolojenii si mucii de la cotroceni.legea aia e votata.degeaba.mai clar de atat nu se poate.
1.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:32)
tu esti un------desavarsit, cum ai putut trai pana acum fara niciun neuron nu inteleg
1.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:33)
Da, nu o pot aplica pentru ca AUR s-a opus demult. A fost votata, dar panselutele inca se gandesc la cum s-a opus AUR si nu au curaj sa o aplice :))
1.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:37)
gunoaiele hauriste au votat impotriva legii doborarii dronelor
1.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:02)
cumparacii sunt pe val
1.18. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1.14)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.05.2026, 01:18)
...
1.19. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1.18)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.05.2026, 01:48)
...
1.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 10:06)
Pentru conservele rusesti auriste chestia cu drona e la fel cu violul de la scoala de vara.
Victima e de vina!
1.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.20)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2026, 18:54)
Au jefuit Romania, au indatorat-0 si acum o baga si in razboi. Vreti razboi cu Rusia, mergeti si luptati. 20 de miliarde bagate in amrament in ultimii 5 ani si nu au fost in stare sa doboare o drona. Romanii jefuiti, in spitale mori cu zile ca nu sunt bani d etratamente, de operatii esti plimbat, in timp ce ei fac rispia de ban din taxele noastre.
1.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.21)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.06.2026, 11:54)
Hmm, pai deontologii sigur ca vor razboi, dar sa mearga altii nu ei :))
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 08:29)
Eu zic sa bagam stare de urgenta sau martiala ca sa prelungim mandatul lui Bolo pe termen nelimitat.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 08:51)
la cit de tare a sarit toiu nu m-as mira. hantavirusul se mișcă prea încet.
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 09:52)
Trebuia sa taca?
2.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 10:13)
...
3. Mda
(mesaj trimis de Oarecare în data de 29.05.2026, 08:32)
Este o situație similară cu cea a dronelor căzute în Letonia acum o lună care au avariat infrastructura energetică a acestei țări. S-a spus atunci că au fost drone ucrainene care au fost deviate de la traseu de către apărarea rusească.
Acum e invers sau mai grav o provocare pentru a întreținerea isteria războiului. Qui prodest? Evident. "Fraților noștri de sânge" ucraineni.
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 08:36)
Si lui Rheinmetall
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 08:45)
Alo Putin da-i o drona lu asta oarecare in apartament ca vezi ce a zis, nu-i o problema.
3.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 09:02)
...
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 11:26)
Similar nu insemna identic, propagandistule!
Ai vazut tu tipul de drona si cine a lansat-o? Ai fost la fata locului si ai facut cercetari? Pe ce te bazezi cand sustii ca este drona ucrainenilor? Pe inteligenta ta, pe mama Omida, pe baba Vanga, pe statutul tau de sclav?
Faci acuzatii pe baza unor ipoteze personale (ceea ce denota prostie crasa) fara sa te bazezi pe date concrete. Asa iti "lansezi" tu ideile si postarile. Fara baza reala.
Avem inca o dovada ca esti idiot si ca esti propagandist.
3.5. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 12:20)
...
3.6. Mda (răspuns la opinia nr. 3.4)
(mesaj trimis de Oarecare în data de 29.05.2026, 12:43)
Nu ar merita să-ți răspund pentru că ești un biet trol de mâna a doua ori mai degrabă un boulean isteric. Exact, similar nu e egal cu identic. Eu nu am susținut nimic ferm, mă bazez pe logica elementară și a bunului simț, doar am pus pe tapet două alternative: dronă rusească deviaă de apărarea ukr SAU direct dronă ukr . Doar bouții ca tine pot concepe,, prostiți de propagandă, că rușii ar dori să aprindă vâlvătaia atacand direct un stat Nato si care are parteneriat strategic cu americanii.
3.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.6)
(mesaj trimis de Oarecare în data de 29.05.2026, 13:47)
Și eu sunt un biet troll, dar și o larvă sovietică.
3.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:39)
Tie iti lipseste logica elementara, asa ca nu ai pe ce sa te bazezi.
Nici bun simt nu ai, ca daca il aveai nu ------- un criminal si un agresor care si-a batut joc de propriul popor si si-a omorat fratii.
Sigur, rusii sunt sfinti si feciorelnici, nu intervin in alte state si nici gura nu le miroase, doar mai arunca din cand in cand in aer cate o cale ferata, mai atenteaza la viata unui sef de companie gen Rheinmetall, mai organizeaza niste atentate pe ici pe colo in Europa, mai taie niste cabluri submarine, mai sicaneaza sau bruiaza cate un avion cu ministri europeni, mai scapa cate o drona pe la altii, mai survoleaza cu drone niste aeroporturi si obiective europene, mai trag in cate o ureche inainte de alegeri ca sa fabrice eroi (Orban a refuzat eroismul de acest tip) mai intervin in alegerile europenilor (asa, la greu si cu multi papagali ca tine mancatori -------- rusesc pe pamanturile altora), mai un Orban, mai un Trump, mai un Georgescu/Simion, mai un Brexist, nu mai zic de Basarabia si de --------mancat acolo de propagandistii rusi, etc etc. Ei nu aprind valvatai, ei doar incendiaza si parjolesc tot in calea lor. Ei formeaza un popor pasnic, manierat, pacifist si in permanenta cautare de importuri gratuite cum ar fi saltelele si calculatoarele altora. Le importa in mod pasnic, cu tancurile prieteniei. Ei "miruiesc" toti vecinii. Ba chiar si pe africani ii miruiesc. Le trimit prin intermediul mercenarilor iezuiti muzica clasica compusa de Wagner (cate un incarcator de muzica pentru fiecare african).
Bineinteles ca neuronul tau spalat si reciclat la rusi nu vede si nu intelege toate astea. El a fost programat sa stea in genunchi si ---------- politica criminala si imperialista a criminalului. Esti jalnic!
Adevarul este ca nu drona a produs explozia din Galati ci un olgarh rus care a incercat sa "cada" de la etaj (asa cum au mai cazut foarte multi, bineinteles accidental, cum numai in tara sefului tau criminal se intampla), dar a explodat prostia in el in timp ce "se pregatea" sa cada accidental.
3.9. Treaba e clara (răspuns la opinia nr. 3.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 17:17)
Teroristii si-au asumat atacul:
„Cetățeni ai țărilor UE, ar trebui să realizați că autoritățile voastre au intrat unilateral într-un război cu Rusia. Deci, fiți vigilenți și nu vă mirați de nimic. Somnul liniștit s-a terminat. Dar știți pe cine să întrebați de ce!”, este declarația fostului președinte al Rusiei, Dmitri Medvedev după incidentul de la Galați.
..."Galatiul e doar inceputul"
3.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 17:49)
Da, exact, i-am atacat pe rusi, i-am trimis pe ucraineni sa le ia teritoriu, le-am bombardat orasele, am trimis drone romanesti peste blocurile lor (desi nu avem, i-am bombardat cu dronele noastre), am facut pact cu Ribentrop ca sa le luam pamantul, i-am masacrat la Katyn si la Fantana Alba, le-am impus comunismul si dictatorii, le-am pradat tara, ne-am amestecat in treburile lor interne, i-am amenintat cu nuclearele si le-am luat vodka (asta da nucleara pentru rusi).
Medvedev era inainte de tratamentul cu vodka,, hac, sau dupa tratament, hac, hac?
Intr-adevar, Galatiul este inceputul... inceputul sfarsitului pentru ei. Ii domina ucrainenii la toate capitolele.
4. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 09:01)
...
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 09:23)
Pe drona s-a gasit semnatura lui Putin cu un mesaj razboinic , e clar ca e de la ruși !
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:40)
Suge...rezi ca....o fi trimis-o m ă t a ?!
5.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 13:50)
...
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 14:45)
Voi sunteti aia civilizati si pro europeni? Sunteti badarani ca rusii.
5.4. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 15:39)
...
5.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:44)
Mai scapa si pe la noi cate un haurist sef de galerie care gandeste in termeni mojicesti.
Avem si noi derbedeii nostri.
5.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:08)
Pai nu-i haurist, e de al vostru. Sau si voi sunteti hauristi chiar daca sunteti useristi? :))) greu cu schizofrenia, este?
5.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 17:34)
De fapt semnatura era a lui Rasputin.
5.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 17:39)
A confirmat betivul de serviciu medvedev ca era de la ei. si ca "nu e ultima". Asa ca da era semnata si intentionata.
5.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 09:17)
Asa cum am scris deja, mai scapa si la noi cate unul cu comportament de haurist (de golan sef de galerie). Ceea ce la noi este exceptie (golaneala si prostia), la voi la hauristi si la sobolani este regula.
Acum ai priceput, sau doar ai perceput? Cei mai inapoiati de la noi sunt undeva la nivelul celor mai evoluati de la voi. Unde se termina bunul simt incepe nesimtirea si unde se termina nesimitirea incepe haurismul si sobolanismul.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 09:55)
Doar anexarea Bugeacului de catre R.Moldova ar putea rezolva ceva. Trump , fa ceva!
6.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 10:13)
...
6.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 12:24)
...
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 13:49)
Tiraspolul intră în UE cu tot cu brânzarii sovietici.
6.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 14:47)
Mai invata geografie. Tiraspolul sa se duca la Ucraina, unde ii e locul. Bugeacul e Moldova!
7. fără titlu
(mesaj trimis de mariuss în data de 29.05.2026, 10:00)
faptul ca drona a zburat spre un oras si a lovit direct un bloc cind exista atita teren fara blocuri in jur adik cauzind pagube majore arata ca nu a fost o drona ratacita sau afectata de bruiaj ci a fost controlata complet pina la impact , asta arata imtentii rele si nu e de vina rusia care nu are nevoie sa implice nato ca altfel o faceau de mult intr-un mod fara echivoc , seamana a provocare ucraineana ca de obicei cu scop sa mai bage si alte tari in razboi dar poate avea legatura si cu programele acelea de inzestrare mulitara cu bani imprumutati care ajung la altii , satanistii care conduc romania stiu despre ce e vorba dar ca de obicei mint adik DEZINFORMEAZA OFICIAL asta apropo de indemnul de a crede numai in comunicarile autoritatilor
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:02)
Absolut orice e posibil.
7.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:10)
Rusia este nevinovata bro?
Dar ca Rusia a inceput razboiul in 2022 tot nevinovata este?
Mutati-va in Rusia lui Putin daca nu va convine UE.
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de mariuss în data de 29.05.2026, 10:45)
cu exceptia ca e de vina rusia , o implicare nato este practic un razboi nuclear , rusii nu sint nebuni sa faca asa ceva , treaba lor e sa-si duca razboiul asa cum ar trebui , sa blindeze linia frontului , sa nu mai incere atacuri aiurea deocamdata ptr a cuceri teritoriu daca vad ca au pierderi mari , obiectivul este schimbat temporar din cucerire in distrugere conventionala ptr a-l slabi , trimis la ucraina ultimatum cu o lunga lista de localitati sa fie avacuate in 72 ore cu scopul sa provoci panica si haos , la expirare alegi localitatea prin tragere la sorti astfel incit sa nu stie nimeni decit in ultimul moment dupa care trimiti 10 mii de proiectile spre una din localitatile de pe lista pentru a nu cadea de mincinosi , obiectivul este distrugeri cit mai mari cu cit mai multe victime , i-ati vazut pe israel si americani cum ataca , faceti la fel cel putin daca doriti sa grabim sfirsitul razboiului, Putin cum doreste sa ramina in istorie ,ca un criminal de razboi sau ca unu care a distrus imperiul rus ? cea mai mica sovaiala sau imposibilitate de a purta un razboi chiar din cauza ca poporul se revolta duce la consecinte imediate si grave , daca luam o suma medie modica de doar 100 mii de dolari despagubiri pentru fiecare ucrainean la cit au indurat la 40 mil avem 4 trilioane asta numai despagubiri civile plus cele materiale iar razboiul nu se sfirseste oricum chiar daca putin da cu pumnul in masa si ordona armatei sa se opreasca iar aceasta culmea chiar se opreste , va ataca ucraina daca va vede slabi si nehotariti , sinteti pe teritoriul lor , le-ati luat teritoriu asa ca nu se poate opri pina nu il aduci in situatie de a nu mai putea lupta , iar elita rusa daca se gindeste sa-l dea jos pe Putin nu se se schimba mare lucru, aveti un razboi de terminat !! cu Putin sau fara
7.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de mariuss în data de 29.05.2026, 11:28)
bravo! , iata cum incepem sa ne ;lamurim mai bine ca nu au fost rusii , ce sanse sint ca o drona sa loveasca exact acoperisul unui bloc adica ceva f important referitor la ce pagube poate provoca si au provocat !! cind exista atita teren liber in jur ? e ca la loto ) , cineva trebuie sa raspunda ,credibilitatea sa fie drona ratacita este ca si inexistenta
7.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 14:49)
Nu mai conteaza cine a inceput. Conteaza ca ne pun in pericol pentru ca nu-s in stare sa se inteleaga. Slavi barbari.
7.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:47)
Logica ta este subreda, chiar inexistenta, iar gramatica ta nu este de pe meleagurile noastre.
Mariuss (cu doi SS de la SSul lui Hitler, sau 2 ZZ de la ZZul lui Putin, in esenta cam tot aia fiind), esti un troll prostanac.
Au fost drone care au lovit si terenul liber (nu ai fost in Romania cand mass media a prezentat situatiile respective) si era clar ca daca lasam in continuare dronele sa zboare nestingherite deasupra teritoriului nostru, la un moment dat una dintre ele va lovi o zona locuita. De data asta, nu au fost morti, dar cine va raspunde daca situatia se va repeta, dar cu efecte mai grave?
7.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.6)
(mesaj trimis de mariuss în data de 29.05.2026, 18:10)
logica ta este mai mult decit subreda daca vezi troli si nazisti peste tot , nu scriem aici ca sa insultam ci doar sa comentam la subiect, este adevarat ca au fost drone care au picat pe cimp dar asta prea pare 'pusa cu mina ' unde trebuie sa provoace un scandal iar scopul pare nu doar sa dam bani la altii prin acel SAFE ci si sa inrautateasca relatiile cu rusia apropiindu-ne de o extindere a razboiului pe teritoriul romaniei asa cum doreste ukraina care minte si insala pe toata lumea
7.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 20:25)
Deocamdata logica ta este cea care a dat-o in bara, nu a mea. Drona este a rusilor, fapt recunoscut indirect chiar de ei. Mana nu a fost a ucrainenilor sau a europenilor cum lasa logica ta sa se inteleaga (ca sa dam banii pe SAFE si sa inrautatim relatiile cu Rusia pura si feciorelnica), ci a rusilor.
In cazul tau, nu eu te-am insultat, ci "logica" ta. Te-a insultat prostia de care ai dat dovada postand tampenii.
In consecinta Mariussica (de la SS sau ZZ), ramane cum am stabilit. Te-a doborat prostia, nu drona ucrainenilor (aici la noi in Romanica, Ucraina se scrie cu "c", nu cu "K" ca la voi, ZZ istii). Dupa ce ca esti prost, mai faci si valuri ca fratele tau. Oarecare dintre voi este mai prost? Raspuns: Amandoi sunteti la fel de geniali. Ati descoperit ca drona lansata de rusi, confirmata de rusi, este de fapt ucraineana. Numai niste genii precum voi puteau bate realitatea. Sunteti deliciul Bursei (voi, hauristii si Trump).
7.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.8)
(mesaj trimis de mariuss în data de 29.05.2026, 22:49)
nu am spus niciodata ca drona nu ar fi ruseasca ci ca rusia nu este vinovata de atac , oficial vad ca se spune ca ar fi fost deviata accidental de apararea ucrainei taman spre romania dar prea a zburat foarte liber si exact intr-un loc unde sa provoace pagube f mari ceea ce este aproape incredibil daca nu ar fi fost dirijata , sansa sa se inyimple asa ceva din intimplare exte eztrem de mica
7.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 09:32)
Ucrainenii deabia reusesc sa doboare dronele rusilor, iar tu sustii ca au luat o drona ruseasca aflata in zbor, au reprogramat-o in timp ce era in zbor si au dirijat-o cu precizie spre un bloc din Galati.
Pai, mai inteligenta puerila, daca ucrainenii erau in stare de asa ceva ar fi castigat deja razboiul cu rusii. Le-ar fi dirijat dronele inapoi catre ei, cu precizie metrica, nu catre alte tari.
Nu te doare inteligenta asta debordanta a ta?
Noi nu putem dobora o drona, iar ucraineni le reprogrameaza si redirijeaza din zbor.
Mai degraba au fost extraterestrii lui Georgescu, nu ucrainenii si drona nu era ruseasca, era de pe Marte ratacita pe Caleea Lactee care duce spre Galati colt cu Braila.
7.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.10)
(mesaj trimis de mariuss în data de 30.05.2026, 10:14)
posibil sa nu fi fost o drona din atacul rusilor ci una care au avut-o deja si s-au folosit de atacul rusilor ca de un paravan , sint ,multe variante dar credibilitatea sa fie rusia de vina este practic 0 , nu ataci cu numai o drona si apoi care este scopul ? nu incerca sa mai sustii asta ca esti penibil , au ramas si fara consulat
7.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 10:21)
Cum sa nu fie Rusia vinovata de atac cand drona care a lovit Galatiul era ruseasca? Ce cauta dronele rusilor dincolo de granita lor? Orice drona ruseasca care trece de granita rusilor este o drona vinovata pentru ca intra pe teritoriul altui stat (altor state).
Logica ta (si a geniului oarecare) care "s-a inyimplat din intimplare sa exte eztrem de mica" te-a dus cu gandul ca ucrainenii au facut-o ca sa dea de lucru trollilor rusi si sa saboteze programul Safe despre care se tot discuta acum. Practic, ucrainenii s-au decis sa isi saboteze interesele dand apa la moara trollilor rusi impotriva programului Safe.
Dar logica voastra (asa eztrem de mica cum e ea) nu a observat ca incidentul s-a produs cand premierul tarii era in Moldova sa discute despre "consolidarea cooperarii pentru pace si securitate" (un subiect fierbinte si total neplacut pentru dicatorul rus), ca incidentul vine dupa ce un roman a doborat o drona ruseasca (si nu fapta a deranjat dictatorul cat mai ales pompa din jurul ei) si exact in momentul in care multe programe Safe sunt pe cale de a fi incheiate (pentru a da apa la moara trollilor rusi sa critice intens programul pe retele)?
Asa ceva nu a identificat logica voastra, pentru ca ea este programata sa submineze interesele Romaniei si sa serveasca dictatorul criminal.
7.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.11)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 10:44)
Penibil esti tu pentru ca incerci pe toate caile sa disculpi vinovatul, adica Rusia, invocand argumente subrede si lipsite de logica.
Este putin probabil ca ucrainenii sa aiba drona ruseasca in stare de functionare (pentru ca fie le distrug in aer, fie dronele ajung la sol si explodeaza).
Este improbabil ca ucrainenii sa riste in mod stupid buna relatie cu Romania si sa dea apa la moara trollilor rusi (sa le ofere sansa sa dea vina pe Ucraina si sa critice programul safe). Ce castiga ucrainenii (mai nimic) si ce pot pierde (foarte mult) cu o astfel de actiune)?
Avem radar performant in zona care urmareste traiectoria dronelor si poate identifica clar traseul, inclusiv daca drona a fost lansata de ucraineni.
"Nu ataci numai cu o drona" este o scuza de-a dreptul idioata. Faci pe prostul (sau poate chair esti asa) si confuzi sicanarea cu atacul.
Ce au ucrainenii de castigat daca sunt in spatele dronei? Foarte putin spre nimic (programul Safe a fost aprobat deja), dar in schimb au foarte multe de pierdut. Nimeni nu risca atat de mult pentru nimic.
Ce au rusii de castigat? Atrag atentia Romaniei ca deranjeaza prea mult in relatia cu Basarabia, ca au doborat o drona ruseasca (si mai cu seama ca au creat precedentul si showul mediatic), atrag atentia Aliantei ca rusii inca exista pe-aici prin est si ca mai au ceva muschi pe ei si mai ales, prin aceasta provocare, creeaza terenul pentru a asmuti hoardele de trolli impotriva relatiei Romaniei cu Ucraina (dand vina pe ucraineni) si impotriva programului Safe, ca sa tina "in priza" electoratul AUR, aflat in pierdere de teren. Periodic prostimea haurista trebuie alimentata cu scenarii, iar rusii sunt experti la asa ceva.
7.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.13)
(mesaj trimis de mariuss în data de 30.05.2026, 12:46)
voi astia de la 7 12 si 7 13 care va dati de gol singuri prin insistenta cu care pomeniti de SAFE prin care statul roman se imprumuta de bani ptr a da strainilor si nu industriei romanesti sa achizitioneze material militar in parte nefolositor aproape cum at fi blindatele distruse simplu cu o drona ieftinasi arata care a fost de fapt motivatia actiunii de atacare a unui obiectiv civil , FORTAREA semnarII acelor programe SAFE si daca sint luati la intrebari vor spune ' va aduceti aminte de acel atac rusesc care a lovit un bloc' ?in cel mai bun caz armata romana poate fi acuzata de indolenta profesionala ptr ca nu a doborit drona avem un RAZBOi AL DRONELOR la granita de peste 4 ani si noi nu sintem 'pregatiti desi ar fi trebuit sa capatam experienta de la ucraina cu care pare-se 'sintem la toarta' daca si ucraina ar face la fel sa lasa dronele sa zboare tintit si liber ' se duce dracului giudetzul;; caragiale , nu am stat sa citesc tot raspunsul vostru care este complex dar toate motivatiile pot fi usor demontate
daca vrei vrei sa-ti spun parerea mea sincera este ca toata aceasta 'mizerie este o inscenare ptr acel SAFE
7.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.14)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2026, 14:19)
Medvedev ti-a spus clar ca este a lor si ca nu e ultima. o fi betiv, dar in vino veritas.
7.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.15)
(mesaj trimis de mariuss în data de 31.05.2026, 17:52)
inca o data iti spun ca nu am zis ca nu a fost ruseasca ci ca nu nu e vina rusiei , iar vina rusiei ar consta in faptul ca a ajuns sa loveasca un obiectiv civil din romania ,fara voia lor ,cind tinta era in ucraina, presedintele a spus ca drona a fost lovita kinetic si deviata de la tinta originala din ucraina deci acuzatia ca rusia ar fi atacat intentionat in romania cade automat , autoritatile romane ,armata romana sint vinovate ca au lasat sa treaca o singura drona ca prin brinza pe baza unei explicatii puerile ca s-au ferit sa faca pagube si mai mari , drona trebuia data jos cind era deasupra unei zone nepopulate sau putin populate si nu lasata sa se duca spre oras si inainte de oras erau aceste zone , si in comunicatele ucrainene auzim de victime provocate de la resturi de drone picate dar nu ai de ales ,nu poti sa faci omleta daca nu spargi oua cind rusii ataca ucraina linga noi cred ca stiti si voi ca le vedeti pe radare si trebuie sa fii deja pregatit daca o drona intra la noi nu astepti sa intre si pe urma iei masuri , sintem linga o zona de razboi si nu dormi in cizme , vad ca va vaitati de asa zisele teorii ale conspiratiei legat de acest eveniment , pai voi le-ati generat prin acest comportament de o rara prostie , atit de mare incit eu dar si altii va acuz ca ati facut-o special pentri acel SAFE si pentru a provoca rusia
7.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.06.2026, 10:21)
BA am provocat rusia ba rusia n-are nici o vina ci e deviata, deci care-i?
Medvedev e mare ofical pe acolo, ei stiu ca daca dau cu drone f aproape de granita pot intre in RO.
Cat despre SAFE daca eu imi iau caine de paza la mine in curte te provoc tu talhar fiind?
7.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.17)
(mesaj trimis de mariuss în data de 01.06.2026, 11:07)
am provocat rusia ptr ca nu ei sint de vina ptr deznodamint ci noi insine ca nu am fost in stare sa distrugem o singura drona ! iar suspiciunile sint ca nu s-a dorit intentionat asta ceea ce este extrem de grav ! iar cu SAFE asta este sabotaj economic , rea vointa daca imprumutam banii sa ajunga in buzunare straine , toti banii trebuiau sa ramina aici si cumparam ce aveam nevoie si pe care le puteam face si noi
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:21)
Citesc comentariile de pe aici și mă minunez de câtă prostie văd! Toți sunt ultra mega gica informați, știu ei că au fost ucrainenii, ba mai dau și citate în latină etc etc. că să întărească așa zisa inteligență. Adică, aia erau sub baraj de bombardamente, dar au avut ei timpul, resursele și planificarea că sa trimită una și în RO! că nu erau suficient de ocupați să respingă atacul, au mai făcut un atac la mișto pe lângă vecini ... noaptea minții!
Alții o dau cu explicațiile pe SAFE, știu ei că se devalizează țărișoara...daca nu se făcea nimic, criticau că aleșii dorm în papuci.
Am pierdut câteva minute din timpul meu să citesc și alte câteva minute să-mi arunc și eu pararea pe aici.
Aștept reacții inteligente, dar mă rem că voi primi doar hate, așa că vă urez!
8.1. Toate dronele cazute in RO (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:48)
Toate dronele cazute in Romania provin din Ucraina si au drept scop atragerea Romaniei in conflict si umplerea ei cu armament cumparat la cat nu face din vest
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 10:54)
Mars la Moscova, aurist mic
8.3. Nu va luati dupa fenta (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 11:16)
Am copilarit in zona aia si va spun doar atat: Sunt 16 km intre zona de intrare a dronei in tara si Galati deci 5-6 minute de zbor de drona ca sa ai timp sa faci ceva cu ea. Zona intre Reni si Galati NU e intens popoulata cum va mint la TV ci e 90% teren arabil si lunca Dunarii. Nu e plauzibil ca rusii sa fi pus la cale o lovitura in adancimea teritoriului Romaniei (de ce ar face asa ceva, ca sa ce ?) deci foarte probabil drona apartine Ucrainei si a fost lansata cu scopu de a atrage Romania in razboi si a sustine narativele cu inarmarea pe care le cunoasteti. Nu va lasati atrasi dupa fenta !
8.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 11:21)
Cum ai copilarit acolo, cand tu esti din Tirasool?
8.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 12:53)
crezi ca dobitocii de prin institutiile statului nu stiu, ei doar livreaza NUTRET pentru ----------care-o prind... :D :D :D
8.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 14:50)
Ce tot ai cu Tiraspolul, securostule :) ti se pare mare smecherie sa faci pe unul sau altul tiraspolez? Asa, si ? E un oras la fel de sovietic ca Kievul sau Moscova sai Chisinau sau Tallinn :)
8.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:36)
bolsevic penibil, davai ceas
8.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:07)
nu te pune la mintea lui stoarsa de pufoaica , atata poate .
8.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:07)
Daca zici davai ceas, tu esti bolsevicul :)
8.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:52)
Daca erai de pe aici, de prin Romania, ai fi auzit de marele Constantin Tanase si de expresia "davai ceas, davai palton".
Tănase a murit în București pe 29 august 1945. Au existat zvonuri conform cărora actorul ar fi fost ucis de către Armata Roșie invadatoare. Potrivit acestei versiuni, Tănase încă mai juca în București, un an după sosirea rușilor, și a fost ucis din cauza satirei la adresa soldaților ruși care aveau obiceiul să "rechiziționeze" toate bunurile personale purtate la vedere, mai ales ceasuri, pe care le cereau spunând "Davai ceas". Tănase a compus un cuplet:
„Rău a fost cu «was ist das»
Da-i mai rău cu «davai ceas»
De la Nistru pân' la Don
Davai ceas, davai palton
Davai casă și moșie
Harașo, tovărășie!”
După mai multe reprezentații a fost arestat, amenințat cu moartea, și i s-a ordonat să nu mai joace piesa. Dar Tănase nu era omul ușor de intimidat. La următorul spectacol a apărut pe scenă într-un pardesiu imens, cu mâinile "bandajate" cu ceasuri de mâna. Spectatorii l-au aplaudat frenetic la apariție, deși actorul nu a scos nici un cuvânt. Apoi și-a deschis pardesiul, scoțând la iveală un imens ceas cu pendulă. Arătând către acesta, a spus doar: "El tic, eu tac, el tic, eu tac". Două zile mai târziu marele actor era mort.
8.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 17:07)
nu credeam ca ----- sunt cititori bursa aveam pretentii
8.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 17:39)
16 km nu inseamna "adancimea teritoriului". Nici neuronul tau nu are prea multa "adancime" (profunzime, ca sa iti fie mai clar ce vreau sa spun).
Te-a fentat neuronul si te-a pus sa scrii prostii.
8.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 17:45)
Da , frumos.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 12:08)
o ocazie buna sa vedem manipulare, useristi facandu-se de ris si bolojani la plimbare vorbind despre cum a fost el primar al României. Neicusor încă nu s-a trezit, dar restul au umplut internetul imediat ce au venit la servicii.
între timp, la televizor se spune "România este în stare de alerta", pentru ca stările de alerta nu se mai dau de autorități, se dau de ochelariști de știri.
9.1. Ritzi fritzi a exprimat o opinie (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 12:21)
Daca lipsea era paguba
10. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2026, 12:23)
...
11. Art 5
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 12:36)
Sunteti sigur ca este ruseasca?!! :D:D:D
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 13:07)
sunt chiar curioasa la cate drone au cazut pe teritoriul Romaniei, cate au fost de provenienta ruseasca, si cate de provenienta ucrainiana... Tocmai asta-i motivul pentru care nu este invocat art 5... dronele nu sunt de provenienta ruseasca. Dar, cei de prin institutiile statului fac ce stiu ei mai bine... livreaza NUTRETUL ----------
11.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:34)
tu ai un singur neuron care plange bezmetic, ----- la rusi
11.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:35)
au confirmat NATO ca este ruseasca
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:36)
Ar trebui ca NATO sa doboare toate dronele care intra in Bugeac, nu conteaza daca-s rusrsti sau ucrainene. De fapt NATO ar trebui sa ocupe Bugeacul, ca sa supere si pe rusi, si pe ucraineni :)
11.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:37)
-------pe front, in Ucraina :) ca sa dobori dronele inainte sa ajunga la Galati
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 12:58)
Te apuca SCARBA cat de PROSTI sunt unii... La cat de indobitociti au ajuns unii, si de-o parte si de alta... Astia sunt chiar REALI, nu sunt BOTI... :)))
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 13:37)
Plin de Auruski pe aici
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 13:44)
are acelasi SUFIX (daca stii ce-i aia) cu Zelenski....
13.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:00)
Asa, si? Va fi plin si la alegeri. Si o sa plangeti si o sa emigrati :)
13.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:11)
Auruski de la Partida Rromilor n-or sa castige niciodata alegerile
13.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:38)
Ai ceva cu tiganii, nazistule?
13.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:58)
Nu am nimic cu tiganii, doar cu bolsevicii Auruski
13.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:06)
Atunci de ce asociezi partida romilor cu ceva ce consideri rau? Nazistule.
13.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:13)
Dungaciu, tu esti?
13.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.3)
(mesaj trimis de Nic în data de 30.05.2026, 09:58)
Te cred.La cat de ignoranti sunteti...das lasa ca e bine cu moise si muci.viitorul suna bine.mai ales ca aia din opozitie sunt vinovati de toate relele.
13.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.06.2026, 10:23)
Crezi ca e mai bine cu bronzatii si cu davai ceasul?
14. ACTION PLEASE!!! :))
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 13:40)
La RATATII de prin institutiile statului, in cazul in care sunt pe faza (subliniez), se gandesc in prealabil la provenienta dronei, si apoi iau masuri. Pentru ei nu conteaza ca le survoleaza spatiul o drona de provenienta straina... Asteapta COMANDA de mai SUS... sa ACTIONEZE..:))))) Sunt curioasa de unde... de la sefu' CSAT?!! :)))) Cine CONVOACA, de regula la voi, CSAT?!!
15. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 13:51)
USR-istii sunt copiii de mingi ai politicii romanesti, h-AUR-istii spargatorii de seminte din Giulesti... :))
15.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 15:39)
Si penelistii natangii, iar pesedistii...pesedisti.
16. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 16:05)
UNSAR e ticalos sau plin de analfabeti functional, Romania nu e in razboi. Scrie clar ca doar daca Romania e in razboi, adica daca sunt declarate anumite stari legate de razboi, nu se plateste asigurarea. Dar o sa vada ei.
17. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2026, 19:18)
Ucrainenii deviaza drona sa nu explodeze pe teritoriul lor dar armata romana nu o poate dobori fiindca risca sa explodeze in Ucraina!Halal au grija de poporul nostru si ei si politicienii adica ciocoii ca politicieni romani nu ii pot numi!Doamne,si cand ma gandesc ca nu am avut de ales decat sa votez cu acest Dan...Ni se pun in farfurie doar fructe stricate -------
18. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 12:25)
Gata, se înarmează muciferatii. Trec de la banane la trotinete anti drone
18.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 12:29)
Cu trotinete se inarmeaza rusii!
Ultimele unitati de asalt rusesti sunt formate din doi rusi pe o trotineta
18.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 12:43)
Se inarmeaza cu borcane de muraturi!
18.3. Razboi electronic... (răspuns la opinia nr. 18)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 12:54)
Rusii lucreaza la BRUIAJ... :)))
18.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 18.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 12:58)
eu vreau neaparat sa vina in Romanica, doar imi aduc aminte ce au facut la inceputul razboiului cu companiile de telecomunicatii din Romania... :)))
18.5. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 18.3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.05.2026, 13:08)
...
18.6. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 18.3)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.05.2026, 13:08)
...
19. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 13:24)
Astia mici cu trotineta, Putin va transmite sa predati EPAVA pentru o ancheta ruseasca... :)))))
19.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 13:33)
PUTIN de la CONTRAinformatii vrea sa-i antreneze pe rumeni, si ei nu vor... Mai mult decat atat, vrea sa testeze alianta NATO, prin Romanica....dehhh, Mosova iese in AVANTAJ strategic, atunci cand unii dezbat responsabilitati, in loc sa actioneze la comun ca o ALIANTA... :)))
19.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 13:45)
TROTINOTISTII de serviciu au inceput sa inchida CONSULATE prin Romanica si sa expulzeze consuli...
19.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 13:49)
Inclusiv americanii cunosc ce se-ntampla cu adevarat in Ucraina, mai putin spalatii pe creier din RUMANIA...fac inclusiv interviuri cu drogatul de Zelenski. :D :D:D
19.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 14:01)
TROTINOTISTI nu inchideti si AMBASADE?!! :))
19.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.05.2026, 14:15)
Lui Putin ii trebuie doar un sistem de BRUIAJ si se joaca cu jucariile beligerantilor... :)))
20. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2026, 07:44)
Ani de zile am oferit consultanta și am consiliat fiind în mod eronat considerat "open source Intel". Free ride-ul s-a terminat de ceva vreme.
Romanii vor vedea " profesionalismul" clasei politice lipsite de ghidaj anticipativ.
Este momentul in care gunoaiele trebuie sa dispară și valorile să apară la conducere.
Am fost luat drept un dar și un dat natural. Acest lucru s-a terminat.
Nu mai ofer consultanta, sau conduc sau tac.
Ban.Cher.Vali
20.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2026, 22:34)
Tu erai ala rasaritul care salveaza Romania?Tu si Georgescu!
20.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.06.2026, 18:01)
Georgescu era și este o imitație, o minciună pe 2 picioare.
Nu doresc să fiu asociat cu un astfel de specimen.
Ban.Cher.Vali
21. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2026, 18:52)
Propaganda si autoritatile iresponsabile cu buna stiinta provoaca Rusia si imping Romania intr-o confruntare directa cu Rusia, transformandu-ne intr-o tinta nucleara. Mint cu buna stiinta cand sustin ca Romnia a fost atacata de Rusia cu drona.
NU! Acea drona a fost deviata de ucrainieni! Nu a existat in nici un moment intentie de a lovi Romania.
Mai mult, daca ar vrea sa atace o tinta nimeni nu ar trimite o drona care suporta pana la 60 Kg de explozivil incarcata doar cu 2Kg. Statul roman este fake news. Pe ce a cheltuit aramta romana 20 d emiliarde de euro in ultimii 5 ani daca nu au fost in stare sa doboare o drona? Cum vor dobara un Oresnik incarcat nuclear?
21.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 21)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2026, 20:19)
In opinia mea,nu au deviat-o ucrainenii intentionat dar a ajuns pe teritoriul nostru,vinovata e armata romana fiindca nu a distrus-o la granita,ce daca ajungeau resturi pe teritoriul lor,nu de la ei a venit?Armata romana apara poporul nostru sau alte popoare?
21.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 21)
(mesaj trimis de anonim în data de 01.06.2026, 10:26)
Medvedev spune ca a fost intentionat si ca nu e ultima, altii spun sa ne retragem personalul din ambasada de la Kiev ca vor fi atacati. Deci ceva este nu pot autoritatile sa fie moi la situatie.
Desigur armata trebuie sa fie pe faza dar asta nu-i o solutie ideea e sa nu mai vina.