Producătorul de salate convenience Eisberg România devine membru al grupului Green Factory, unul dintre principalii producători polonezi şi lider în sectoarele legumelor, salatelor şi alimentelor proaspete semipreparate.
Grupul polonez a finalizat recent contractul de achiziţie a trei companii Eisberg de la grupul elveţian Bell Food Group - în Polonia, Ungaria şi România. După obţinerea tuturor aprobărilor normative necesare, entităţile achiziţionate au devenit parte a Green Holding Group, din care face parte şi Green Factory.
Conform contractului încheiat Green Holding Capital Group cu Bell Food Group, Eisberg România, cu sediul în Pantelimon, jud. Ilfov, alături de fabricile Eisberg situate în Legnica, Polonia, respectiv Gyal, Ungaria devine parte a Green Factory. Acest lucru marchează următoarea etapă de creştere a companiei, după achiziţiile anterioare de entităţi care operează în Ucraina, Lituania şi Ungaria.
Ca urmare a achiziţiei, veniturile Green Factory sunt estimate să depăşească 1,3 miliarde de zloţi. Green Factory îşi consolidează astfel poziţia în 12 ţări din regiune, furnizând zilnic produsele sale din 8 fabrici din Europa Centrală şi de Est, cu peste 1.500 de angajaţi, către milioane de consumatori din regiune.
Green Factory este o companie poloneză de familie şi o companie de top a Green Holding Capital Group, care se dezvoltă constant de aproape treizeci de ani. Modelul său unic de operare „de la fermă la masă” cuprinde întregul lanţ de producţie, transport şi distribuţie, asigurând un control complet al calităţii, siguranţa aprovizionării şi predictibilitatea relaţiei contractuale.
"De aproape trei decenii, dezvoltăm Green Holding pe baza modelului de la fermă la masă. Finalizarea acestei tranzacţii ne permite să depăşim limitele şi să atingem o amploare la care nici nu ne gândeam acum câţiva ani. Devenim una dintre companiile lider din regiunea ECE în categoriile legume proaspete, mixuri de salată şi salate gata preparate. Pentru întregul grup, este o etapă importantă şi începutul unei noi etape de creştere, bazată pe calitate, inovare şi responsabilitate”, spune Artur Rytel, proprietarul şi CEO-ul Green Holding.
„Compania noastră intră într-un grup concentrat întrutotul pe segmentul ultra-fresh convenience, care e foarte bine organizat şi în privinţa producţiei agricole, cu ferme proprii în Polonia, Spania şi Italia. Asta face ca fluxul întregii afaceri să fie mai fluid, mai rapid şi, în consecinţă, mult mai convenabil pentru clienţi şi consumatori. Prin noi, Green Factory îşi deschide larg o uşă pe pieţele din România, Bulgaria şi Moldova, câştigă o echipă bine închegată, tot know-how-ul aferent acestei afaceri profitabile cu origini şi obiceiuri foarte sănătoase, din toate punctele de vedere. Iar pentru noi, integrarea în Green Factory înseamnă resurse mai bune, mai profitabile, ceea ce ne va permite automat capacităţi noi de dezvoltare - atât pe diferite segmente de produse cât şi prin capacitatea de producţie.”, declară Lucian Trofin, CEO Eisberg România.
"Finalizarea acestei tranzacţii este un pas firesc în strategia de creştere pe care Green Factory o urmăreşte de ani de zile. În ultimii doi ani, am crescut de la un producător local la un lider regional, care operează pe mai multe pieţe din Europa Centrală şi de Est. Ne extindem în mod eficient operaţiunile, căutând un echilibru între optimizarea a ceea ce facem deja bine şi explorarea de noi pieţe, tehnologii şi produse care ne deschid noi perspective de creştere”, afirmă şi Micha³ Wolczyñski, CEO Green Factory CEE.
La centrul din Pantelimon, managementul şi echipa rămân aceleaşi, comunicarea va fi la fel de deschisă ca până acum, vom fi la fel de transparenţi. Decizia legată de noul branding este încă în aşteptare.
Opinia Cititorului