eMAG, cel mai mare magazin online din România, a realizat o cifră de afaceri de 145 milioane euro în anul 2011, în creştere cu 42% comparativ cu 2010, menţinându-şi poziţia de cel mai mare magazin online din sud-estul Europei, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Planurile pentru 2012 vizează creşterea cifrei de afaceri până la 180 de milioane de Euro şi extinderea accelerată eMAG Marketplace pe mai multe categorii de retail.
Iulian Stanciu, Director General eMAG, a declarat: "Anul 2011 a fost anul revenirii pe creştere a vânzărilor, iar jumătate din creştere a fost adusă proactiv de noi. Un alt lucru interesant în 2011 este schimbarea comportamentului de cumpărare: nu te mai poţi lăuda la televizor cu cele mai mici preţuri sau cele mai bune servicii, clienţii au învăţat să compare, să verifice şi să aleagă. Şi aici noi stăm bine, livrăm ceea ce promitem".