În 2011, Dacia a vândut 343.233 de vehicule, foarte aproape de nivelul record înregistrat în anul 2010, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Duster a devenit noul vârf de lance al gamei Dacia, ajungând să reprezinte 47% din vânzările totale ale mărcii.
Pe o piaţă în scădere (a ţării noastre) cu 8,3 %, Dacia a vândut 30.867 de vehicule, atingând o cotă de piaţă de 28,9 %. Aproape jumătate din totalul vânzărilor (15.019 unităţi) au fost realizate prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto naţional.
Vânzările Dacia în afara ţării au înregistrat în 2011 un nou record, cu peste 312.000 de unităţi comercializate. Marca şi-a consolidat succesul pe piaţa europeană unde au fost înmatriculate 240.470 de vehicule.
Franţa rămâne prima piaţă de export pentru Dacia, cu peste 94.000 de unităţi, ceea ce corespunde unei cote de piaţă de 3,5 %. Dacia ocupă locul al 5-lea pe piaţa vânzărilor către persoane fizice. Potrivit aceluiaşi criteriu, Duster figurează pe locul al şaselea în clasamentul modelelor preferate de clienţii francezi, cu 53.148 de înmatriculări.
Germania ocupă a doua poziţie în topul exporturilor Dacia, cu 43.452 de unităţi vândute, în creştere cu 7,8% faţă de anul 2010.