Noua campanie XTB, activă în 13 pieţe

M.P.
Comunicate de presă / 19 septembrie, 10:44

Noua campanie XTB, activă în 13 pieţe

Aplicaţia de investiţii XTB anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, că lansează o nouă campanie publicitară alături de ambasadorul global al brandului, Zlatan Ibrahimović, aceasta fiind cea mai amplă iniţiativă de promovare din istoria companiei, desfăşurată în 13 pieţe de pe patru continente.

Sursa citată precizează:

„Educaţia financiară porneşte de la accesibilitate. Dacă odinioară investiţiile păreau rezervate unui public restrâns, astăzi ele sunt la îndemâna oricui, direct pe telefoanele mobile. Prin urmare, tot mai mulţi oameni vorbesc despre investiţii, şi mai mult de atât, fac paşi concreţi pentru a-şi construi un viitor financiar sigur. Prin noul său demers, XTB invită publicul larg să se alăture comunităţii aflate în creştere a celor care îşi lasă banii să lucreze pentru ei.

Cea mai recentă campanie XTB, activă până la finalul anului, va viza 13 pieţe din America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Asia. Reclamele cu ambasadorul global al brandului vor fi difuzate pe diverse canale digitale, la televizor şi pe platforme de tip VOD (video on demand). Mesajul va ajunge şi în spaţiile publice prin intermediul publicităţii outdoor şi digital outdoor, iar în anumite ţări va fi completat prin apariţii la radio şi în cinematografe. Lansarea se va face treptat şi va continua până la finalul anului”.

”În ultimii ani, XTB a evoluat şi a devenit o aplicaţie universală de investiţii, iar cea mai recentă campanie evidenţiază această transformare. Ne concentrăm pe o comunicare mai emoţională pentru a schimba modul în care oamenii percep investiţiile, transformându-le într-un aspect fundamental al vieţii noastre”, spune Irina Cristescu, manager general al XTB România.

Aceeaşi sursă mai menţionează:

„Astăzi, investiţiile nu mai sunt un lux, ci o necesitate. Oricine îşi poate pune banii la treabă, indiferent de suma cu care porneşte la drum. Deşi mulţi cred că trebuie să aştepte până când strâng suficiente resurse, chiar şi o investiţie de 25 RON pe zi poate produce rezultate vizibile în timp. Altfel spus, nu există un moment greşit pentru a începe, iar acesta este mesajul central al noii campanii XTB.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat de agenţia 180heartbeats + JUNG v MATT. Întregul spot a fost filmat la Varşovia şi regizat de Marcin Filipek. Producţia a fost gestionată de casa de producţie DOBRO, iar postproducţia imaginii a fost realizată de echipa Platige Image. Muzica pentru spot a fost compusă de Piotr Krygier”.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2025
Euro (EUR)Euro5.0695
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2820
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4347
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8441
Gram de aur (XAU)Gram de aur505.3604

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
targulnationalimobiliar.ro
investenergy.ro
world-nuclear-exhibition.com
roenergy.eu
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
thediplomat.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb