PayU Romania estimează că, anul acesta, peste 400.000 de clienţi vor achiziţiona produse de la retailerii online pe 22 noiembrie, de Black Friday, iar valoarea cumpărăturilor va depăşi 40 milioane euro, se arată într-un comunicat de presă.
Estimările se bazează atât pe numărul mare de magazine online care au pregătit acţiuni de Black Friday, cât şi pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucură acest concept.
Potrivit reprezentanţilor companiei, magazinele online de IT şi electrocasnice vor înregistra cele mai multe comenzi şi creşteri de până la 300%, însă evoluţii semnificative, de peste 40%, sunt aşteptate şi pe segmentele fashion, jucării sau cărţi.
"Deoarece produsele ce vor fi achizitionate vor fi peste valoarea medie uzuala, compania se aşteaptă şi la creşterea numărului de tranzacţii efectuate cu cardurile cu rate, disponibile acum în aproape toate magazinele online, platforma integrând în acest moment produsele Card Avantaj, Star BT şi BRDF", se mai arată în comunicat.
"Cumpărăturile efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday, au o mare încărcătură emoţională pentru clienţi, iar magazinele care au înţeles acest lucru vor beneficia de clienţi care, pe lângă cumpărăturile efectuate, se vor ataşa puternic de brandul magazinului respectiv şi îl vor promova cu entuziasm în cadrul cercului de prieteni", explică Daniel Nicolescu, General Manager PayU România.
În plus, pentru data de 22 noiembrie, compania precizează că a dublat numărul oamenilor din departamentele de antifraudă şi suport cumpărători.