SILVIA STICLEA, COUNTRY MANAGER NESTLÉ ROMÂNIA:"Am observat, în ultimii doi ani, accelerarea semnificativă a comerţului online"

A.V.
Companii / 17 mai

Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România

Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România

Vânzările Nestle România au crescut cu 12,9% în primul trimestru din 2022

Una dintre tendinţele importante constatată în comportamentul consumatorilor, în ultimii doi ani - după izbucnirea pandemiei -, a fost accelerarea semnificativă a comerţului online, ne-a declarat, astăzi, doamna Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România, menţionând că această tendinţă se menţine "măcar pentru anumite tipuri de produse".

Domnia sa ne-a explicat: "În această situaţie a trebuit să ne asigurăm că toate produsele noastre sunt vizibile pentru consumatorul online. Acum avem mai multe promoţii în această zonă, avem mai multă vizibilitate".

Totodată, domnia sa ne-a spus că se observă o tendinţă tot mai accentuată a consumului în casă şi, tot în ultimii doi ani, consumatorii conştientizează din ce în ce mai mult aspectele legate de sustenabilitate, "dându-şi seama că este foarte important să fim prietenoşi cu planeta şi să avem grijă cu toţii de mediul înconjurător".

Silvia Sticlea subliniază: "Produsele noastre sunt sustenabile. Producţia este sustenabilă, la fel lanţul de aprovizionare, ambalajele, etichetele. În plus, avem foarte multe iniţiative care pun accent pe sustenabilitate".

Ambiţia Nestle pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Pe de altă parte, Country Managerul Nestle România ne-a spus că echipa Nestle a reuşit să depăşească toate aspectele negative ale ultimilor doi ani, resimţite la nivel global: pandemia, problemele din lanţul de aprovizionare, creşterea preţurilor materiilor prime. Doamna Sticlea a concluzionat: "Avem soluţii de backup, de continuitate. Într-o companie cu o vechime de peste 150 de ani avem resursele necesare să găsim soluţii pentru tot ceea ce se întâmplă. Ne adaptăm şi suntem rezilienţi".

Nestle România a lansat produse în majoritatea categoriilor, în primele trei luni ale anului

Nestle România a început anul 2022 cu o creştere de 12,9% a vânzărilor sale în primul trimestru, evoluţie datorată "alegerilor sustenabile şi cu un profil nutriţional echilibrat făcute în portofoliul companiei", potrivit oficialilor societăţii.

În primele trei luni ale anului Nestle a făcut lansări în majoritatea categoriilor, fiind aduse pe piaţă produse inovatoare sub branduri intrate în premieră în România - precum NESVITA® (gustări de ovăz pentru micul dejun) şi NANCARE® (suplimente pediatrice) sau fiind extinse gamele deja existente pe piaţă.

Portofoliul Nestle a crescut în această primăvară cu noi produse: MAGGI Ideea Zilei Pui cu ciuperci şi MAGGI Sos pentru Hamburger, Fitness Dark Chocolate, NESCAFÉ® Cappuccino Mocha şi NESCAFÉ® Frappe Vanilla, NESCAFÉ® Dolce Gusto Buondi şi Essenza di Moka, Starbucks By Nespresso® Breakfast Blend şi The Premium Signature Chocolate, iar în segmentul de hrană pentru animale de companie, gama FELIX a fost relansată.

În categoria Confectionery, în această primăvară, au fost lansate JOE Dreams Cocos, After Eight Strawberry, Les recettes de L'atelier Ciocolată neagră cu afine, migdale şi alune şi Ciocolată cu lapte, caramel, migdale şi alune, KitKat Pops, punga Smarties şi sezonale de Paşte sub brandurile Smarties şi KitKat.

Totodată, Nestle Professional oferă, prin Carrefour Gastro, preparate realizate cu Garden Gourmet Fillet Pieces & Vegan Nuggets, preparate pe bază de plante. Aceste produse sunt prezente în 42 de hipermarketuri, la nivel naţional, şi pot fi găsite sub următoarele denumiri: "Tigaie Vegană", "Pilaf Vegan" şi "Vegan Nuggets Menus".

În categoria Dairy, agenda de inovare a portofoliului de produse cuprinde anul acesta două lansări care răspund tendinţelor actuale de consum, Starbucks Chocolate Signature şi Nestle NESVITA® Cereale cu ovăz.

Pe segmentul Infant Nutrition, Nestle a lansat în luna mai, în România, brandul GERBER® cu gama de produse Organic for Baby, produse bio adresate sugarilor şi copiilor mici.

În acest domeniu, compania pregăteşte, anul acesta, mai multe lansări de produse, printre care o gamă de produse bio pentru diversificarea alimentaţiei - şi NESTLÉ NANCARE® - suplimente pediatrice.

Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România: "Ne-am adaptat la accelerarea comerţului electronic şi ne-am concentrat mai mult pe opţiunile pe termen scurt şi mediu în ceea ce priveşte strategia. Consumul în casă şi gătitul acasă alături de familie ne-au determinat să aducem pe piaţă produse care vin în ajutorul consumatorilor noştri, cum sunt cele din gama Maggi. Pandemia şi lockdown-ul au pus accentul pe sustenabilitate, de aceea, un loc deosebit în portofoliul Nestle global este ocupat de produsele sustenabile, oferind consumatorilor interesaţi de produse sănătoase, ecologice sau prietenoase cu mediul o alternativă care nu compromite gustul şi savoarea. Cel mai recent exemplu este reprezentat de oferta vastă de alimente şi băuturi pe bază de plante. Unele dintre mărcile noastre care vor avea în curând o amprentă de carbon neutră sunt GARDEN GOURMET® şi NESPRESSO®, până la final de 2022. De asemenea, am implementat în mod voluntar Nutri-Score la nivel global încă din 2019, iar în România am început în 2021 să comunicăm pe produse acest scor nutriţional pentru a ajuta consumatorii să facă alegeri cât mai informate. Planul nostru pentru acest an este să avem o creştere constantă pe toate segmentele".

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Energia 2022”
Apanova
BTPay
Electromagnetica
arsc.ro

Curs valutar BNR

07 Oct. 2022
Euro (EUR)Euro4.9410
Dolar SUA (USD)Dolar SUA5.0408
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0873
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6488
Gram de aur (XAU)Gram de aur277.3997

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

solarenergy-expo.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro