SUPLIMENT VOIAJORZilele TUI - la prima ediţie în România

Ziarul BURSA #Companii #Turism / 3 octombrie

Zilele TUI - la prima ediţie în România

Prima ediţie a Zilelor TUI în România se desfăşoară în această perioadă (1-9 octombrie), timp în care turoperatorul derulează o serie de acţiuni împreună cu partenerii săi, adresându-se turiştilor dornici de vacanţe. Ştefan Leontin Joos, CEO TUI TravelCenter, ne-a spus că agenţia a organizat mai multe campanii în cadrul Zilelor TUI, atât B2B, cât şi B2C, ideea fiind aceea de a conştientiza piaţa turistică despre faptul că TUI, franciza din ţara noastră a Grupului TUI, a revenit în România: "Suntem aici, suntem pregătiţi şi putem oferi vacanţele pe care clienţii noştri şi le doresc şi pe care le iubesc. În aceste zile dorim să lansăm o parte din produsele pentru vara 2023, dar şi produsele pentru toamnă-iarnă - este vorba despre destinaţiile exotice.

În perioada Zilelor TUI avem mai multe abordări. În primul rând, cei care vin în sediile noastre pot găsi oferte speciale pe parcursul întregii săptămâni. Vom decora sediile, iar copiii se vor întâlni cu zânele TUI, vor primi surprize, vor beneficia de diferite promoţii din partea TUI şi, bineînţeles, îşi vor putea rezerva vacanţa cu discount pentru sezonul toamnă-iarnă sau chiar pentru anul 2023. De exemplu, pe Antalya vom avea pachete cu discount de până la 40%, în unele hoteluri. Sunt foarte multe hoteluri în perioada aceasta, pentru că suntem în contractare, însă o parte din hotelurile cu care vom lucra anul viitor deja ne-au transmis oferte speciale pentru acest eveniment - Zilele TUI România".

De asemenea, reprezentanţii TUI vor avea activităţi comune cu partenerii, vor exista întâlniri în 7-8 oraşe din ţară, în cadrul cărora vor discuta despre planurile TUI, ne-a mai spus Ştefan Joos, adăugând: "Vom dori să le mulţumim celor care ne-au sprijinit pe parcursul acestui sezon şi să vedem cum putem să venim mai aproape de ei şi de clienţii lor pentru sezonul care urmează şi pentru această perioadă de iarnă. Practic, vom face planuri împreună şi cu siguranţă că vom găsi căi de a crea parteneriate pe viitor".

TUI TravelCenter urmează să lanseze, în aceste zile, unele chartere pe Grecia, pentru sezonul din 2023, dar foarte importante sunt acum destinaţiile pentru final de an - Crăciun, Revelion şi perioada de iarnă. "Avem mai multe destinaţii pe care le-am lansat deja, sunt rezervările în sistemele noastre, atât pentru parteneri, cât şi pentru clienţi. Şi dacă ar trebui să amintesc câteva, aici ar fi charterul de Zanzibar, Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Mauritius. Unele dintre ele sunt cu plecare din Bucureşti, altele din Viena, Frankfurt sau chiar Madrid".

O altă surpriză pe care TUI o pregăteşte pentru turiştii săi este că, pe parcursul întregii săptămâni, aceştia vor putea descărca de pe site-ul companiei, respectând câteva condiţii, un voucher de reducere de 100 de euro pe care îl pot folosi până la sfârşitul anului pentru orice fel de rezervare pe care o fac din produsele TUI sau TUI TravelC center.

De asemenea, turoperatorul va oferi şapte vacanţe, respectiv câte o vacanţă pe zi, care vor consta în câte un weekend la un chalet de lux în România, după cum ne-a spus Ştefan Joos: "Este vorba despre un chalet de lux pe care eu l-am vizitat şi de care sunt absolut impresionat şi consider că se ridică la standardele TUI; de aceea l-am şi ales ca partener. Norocoşii câştigători vor beneficia de un weekend - cazare cu mic dejun - în această locaţie".

Nu în ultimul rând, în ziua de 7 octombrie - Ziua Internaţională a Zâmbetului -, TUI va difuza un podcast despre vacanţă.

Ştefan Joos: "Dorim să devenim partenerul preferat pentru clienţii care caută vacanţe de lux"

Încadrându-se în trendul pieţei, TUI TravelCenter intenţionează să-şi îmbunătăţească rezultatele financiare, anul viitor, când şi-a propus să-şi dubleze cifra de afaceri. Ştefan Joos ne-a precizat: "Cuvântul care poate descrie cel mai bine anul 2022 este dezvoltare. A fost un an în care am deschis multe sedii, în care ne-am coagulat un nucleu al echipei, în care ne-am definit direcţia. Dar ceea ce simt acum, la sfârşit de an, este că suntem pregătiţi să îndeplinim ceea ce ne-am propus pentru 2023. Dorim să ne consolidăm poziţia pe piaţă, dar în primul rând vrem să devenim partenerul preferat pentru clienţii care caută vacanţe la un nivel mediu-high, vacanţe de lux, şi ceea ce este foarte important - 2023 pentru noi va fi un an în care vom creşte cota de piaţă".

În prezent, sunt în actualitate destinaţiile exotice, iar oamenii revin la conceptul de early booking, adică îşi fac planurile de vacanţă din timp, conform sursei citate. În opinia reprezentantului TUI, s-a schimbat trendul cererii din piaţă: "În cadrul unei discuţii, colegii de la Viena ne spuneau că în Austria nu clienţii spun unde vor să călătorească, ci ei le spun clienţilor unde vor călători. Ce doreau să spună era că sunt atât de mari încât setează trendul. Ne dorim şi noi să ajungem acolo încât să setăm trendul. Şi pentru acest lucru venim în întâmpinarea clienţilor cu produse, cu destinaţii noi. Încercăm să-i provocăm să călătorească în locaţii noi, iar piaţa răspunde pozitiv. Am lansat unele destinaţii, în colaborare cu TUI Austria, şi operăm zboruri din Bucureşti pentru locuri exotice cum ar fi Maldive, Mauritius sau Mexic. Zborurile sunt operate cu Austrian Airlines şi au conexiune la Viena".

Destinaţiile asiatice Thailanda, Bali, Malaezia, Singapore, preferate de români în perioada pre-pandemică pentru vacanţa de iarnă, revin în topul căutărilor pentru sezonul 2022-2023, pe măsură ce au redevenit accesibile după ridicarea totală a restricţiilor sanitare, se arată într-o analiză a TUI TravelCenter. Conform cercetării citate, este de aşteptat ca ţările asiatice să domine clasamentul destinaţiilor favorite în următoarele luni, alăturându-se pe lista celor în care românii au putut călători şi în 2021, aşa cum sunt Dubai, Egipt, Maldive, Mauritius şi Zanzibar.

Ştefan Leontin Joos a menţionat, zilele trecute: "Este complicat de prezis în acest moment o destinaţie-vedetă a sezonului de iarnă 2022-2023, pentru că trebuie să privim lucrurile din două perspective: a preţului şi a luxului. Turiştii pentru care preţul este principalul criteriu după care se ghidează când decid unde merg în vacanţă se orientează mai ales spre Thailanda şi Bali în Asia, dar şi spre Mexic, Republica Dominicană şi Cuba în America Latină. Pentru românii care caută vacanţe de lux, unde bugetul nu este neaparat un criteriu, topul arată diferit, Mauritius, Maldive, Zanzibar şi Seychelles fiind favorite".

Succesul neaşteptat înregistrat în plină pandemie de destinaţiile exotice îndepărtate i-au determinat pe reprezentanţii TUI TravelCenter să pregătească programe turistice speciale pentru finalul anului 2022 şi pentru primul trimestru al anului viitor. Prin urmare, românii vor putea zbura direct din Bucureşti către Zanzibar. De asemenea, datorită conexiunilor cu compania-mamă, turiştii TUI TravelCenter vor avea la dispoziţie trei zboruri pe săptămână către Maldive şi Mauritius şi două curse săptămânale către Mexic, cu plecare din Bucureşti şi escală la Viena. Cei care vor alege vacanţele în Republica Dominicană şi Cuba vor zbura din Bucureşti, cu escală la Madrid.

Printre punctele tari ale turoperatorului în programele de anul viitor se vor regăsi şi destiaţii precum Mykonos şi Santorini, a precizat domnul Joos. De asemenea, TUI este un jucător foarte important în Dubai, operând pe o gamă foarte largă de hoteluri.

Printre altele, reprezentanţii TUI TravelCenter au subliniat că tarifele pentru un sejur de 7 nopţi de Revelion, care cuprinde cazare cu mic dejun şi transport într-o destinaţie exotică, porneşte de la 1150 euro/persoană în Thailanda (Phuket) şi poate ajunge la 6500 euro/persoană în Maldive.

Circa 10.000 de turişti au călătorit, în 2022, cu TUI TravelCenter

În ceea ce priveşte sezonul estival 2022, topul celor mai căutate destinaţii din oferta TUI TravelCenter este condus de Turcia, urmată de Grecia şi Egipt. Totodată, destinaţiile interne, dar şi Spania şi Bulgaria au fost solicitate în această vară, mai spun reprezentanţii TUI. Aceştia arată că, în general, valoarea medie a unui pachet turistic a fost de 725 de euro de persoană. Aproximativ 10.000 de turişti au ales să călătorească în 2022 cu TUI TravelCenter, ceea ce reprezintă o creştere semnificativă comparativ cu anul anterior, când industria de turism în general a suferit pierderi din cauza pandemiei de coronavirus.

Grupul german TUI Group, liderul turismului la nivel mondial, este prezent în România prin franciza TUI TravelCenter deţinută de German Touristik Group. Franciza TUI are o reţea proprie de agenţii, care se ridică în acest moment la 12 plus sediul central, iar până la sfârşitul anului preconizează că va ajunge la un număr de 16-17 birouri, urmând ca în anul viitor să deschidă alte birouri de vânzare. La acest număr de agenţii se adaugă circa 650 de parteneri, revânzători ai produsului TUI în România.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

GALA BURSA 2022
Avocat Ianul Alexandra
Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
roovi.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

07 Dec. 2022
Euro (EUR)Euro4.9186
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6835
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9766
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7021
Gram de aur (XAU)Gram de aur267.0437

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro