Tommy Hilfiger dezvăluie campania de toamnă 2025: „The Hilfiger Racing Club”, care, bazându-se pe o tradiţie de stil american nonconformist, reînvie stilul preppy.
Lansată global pe 26 august, campania include experienţe personalizate ale brandului, colaborări creative şi evenimente inspirate de circuitele de curse.
”Reimaginarea stilului prep a fost în centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger, adăugând: ”De la început, am combinat stilul american clasic cu influenţe culturale vibrante şi sunt încântat să continui această tradiţie de a sparge tiparele. Acest sezon marchează începutul unui nou capitol, cu «The Hilfiger Racing Club», care deschide cea mai recentă serie de campanii şi aduce o nouă perspectivă asupra unui moment celebrat în calendarul social preppy”.
Campania îi are în prim-plan pe actorul Nicholas Hoult, care joacă în prezent în filmul Superman, şi pe supermodelul Claudia Schiffer.
”Viziunea lui Tommy asupra acestei colecţii are aceeaşi energie pe care o iubesc la curse”, a declarat Nicholas Hoult, menţionând: ”Există tradiţie, dar este plină de viaţă şi de un sentiment de distracţie. Reflectă stilul clasic american pentru care este cunoscut - atemporal şi cool fără efort”.
”Tommy are un talent extraordinar în a crea colecţii care par atemporale şi jucăuşe”, a declarat Claudia Schiffer, adăugând: ”Este acel spirit vesel de autoexprimare pe care l-a surprins în această campanie - ne-a invitat în lumea lui şi a fost minunat să facem parte din ea”.
Pentru colecţia de toamnă 2025, Tommy Hilfiger se întoarce la originea brandului său din New York City pentru a găsi inspiraţie, reinterpretând codurile tradiţionale ale oraşului prin noi abordări ale stratificării şi jocului de texturi. Este o nouă interpretare a garderobei tradiţionale moderne, care răstoarnă tradiţiile preppy cu rădăcini în New York prin twist-ul Tommy.
Colecţia de toamnă 2025 va fi disponibilă online şi în magazinele Tommy Hilfiger din România.