În 2011, Orange România a obţinut venituri de 937 milioane de euro, din care 239 milioane de euro în ultimul trimestru, acestea corespunzând în totalitate aşteptărilor companiei, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Deşi veniturile au scăzut cu 3,6% comparativ cu anul precedent, ultimul trimestru evidenţiază o tendinţă de revenire a veniturilor totale, cu o descreştere de doar 1,6% comparativ cu perioada corespunzătoare anului trecut. Venitul mediu anual pe utilizator (ARPU) a fost de 82 euro.
La 31 decembrie 2011, Orange România avea 10.262.065 milioane de clienţi. În ultimul trimestru baza de clienţi a înregistrat o creştere cu peste 78 de mii de noi clienţi faţă de trimestrul anterior.
Jean-François Fallacher, CEO Orange România, a declarat: "Aceste rezultate bune confirmă poziţia de lider pe piaţa telecomunicaţiilor mobile din România şi direcţia pe care o urmează Orange pentru atingerea obiectivelor stabilite prin strategia Conquests 2015. Programele ample de investiţii în extinderea şi modernizarea reţelelor 2G şi 3G, în soluţii de îmbunătăţire a experienţei clienţilor noştri şi în reţeaua de distribuţie s-au dovedit eficiente. Vom continua aceste programe şi anul acesta, pentru a le oferi clienţilor, într-un mod inovativ, servicii de calitate la un raport bun calitate-preţ, simplitate şi eficienţă".