În prima jumătate a acestui an veniturile Orange România au ajuns la aproape 448 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Dacă se exclude efectul diminuării tarifelor de interconectare, creşterea veniturilor este de 0,3%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011. Din totalul acestora aproximativ 228 milioane de euro au fost obţinute în al doilea trimestru, înregistrând o creştere de 4% faţă de trimestrul anterior al anului în curs.
La 30 iunie 2012, Orange România avea 10.045.933 de clienţi, iar numărul abonaţilor a depăşit 4 milioane, înregistrând o creştere de peste 83,000 utilizatori în ultimele 6 luni.
Jean-François Fallacher, CEO Orange România, a declarat: "Veniturile noastre înainte de efectul diminuării tarifelor de interconectare sunt în creştere faţă de prima jumătate a anului 2011, ca rezultat al iniţiativelor noastre comerciale, al investiţiilor susţinute şi al performanţelor echipei noastre. Ca şi până acum, ne-am dorit să oferim clienţilor o experienţă personalizată în funcţie de necesităţile lor de comunicare. Vom continua să investim astfel încât să asigurăm cea mai bună experienţă de utilizare a serviciilor noastre şi să rămânem în continuare în topul preferinţelor clienţilor".