Compania olandeză Aegon a depăşit aşteptările de profit estimate la finalul anului trecut la nivel mondial, încheind primul trimestru al anului 2012 cu un profit net de 521 de milioane de euro, în creştere cu 59% faţă de perioada similară a anului 2011 şi cu mult peste previziunile medii de 276 de milioane de euro stipulate de agenţia Reuters, informează un comunicat.
Aceasta creştere s-a datorat mai multor acţiuni strategice de eficientizare, derulate pentru a crea o organizaţie mai concentrată, cu o atenţie deosebită pentru costuri şi eficienţa capitalurilor, cu o balanţă solidă şi un profil de risc mult mai bun.
Şi în ţara noastră, începutul anului 2012 a fost unul bun pentru Aegon. Conform declaraţiilor reprezentanţilor companiei, succesul se datorează mai ales campaniei "AegonOMISEŞTE acum pentru momentele cheie din viaţa ta" în care au fost incluse produsele Aegon Fii Sigur şi Aegon Fii Isteţ.
Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România, a declarat: "Atuurile acestor produse sunt simplitatea structurii, flexibilitatea şi accesibilitatea acestora, care le ajută să se adapteze pe nevoile clienţilor noştri. De asemenea, contextul economic mai favorabil şi conştientizarea nevoii de planificare pe termen lung au influenţat pozitiv încrederea românilor, lucru care s-a reflectat şi în vânzările produselor noastre. Un impact deosebit asupra rezultatelor l-a avut expertiza noastră şi a Băncii Transilvania pe zona de bancassurance, implicarea şi perseverenţa aducându-ne rezultate peste aşteptări".