Ţara noastră devine punct de referinţă regional în domeniul Customer Experience (CX), odată cu organizarea CX Conference Bucharest 2025, eveniment derulat în contextul Zilei Internaţionale a Experienţei Clienţilor (CX Day), potrivit unui comunicat transmis de organizatori. Conferinţa, care va avea loc pe 14-15 octombrie, este organizată de Customer Experience România, sub coordonarea Gabrielei Ciupitu, lider recunoscut la nivel global în domeniu.
Evenimentul reuneşte lideri internaţionali şi specialişti locali, alături de cele mai recente cercetări despre piaţa românească, între care Customer Centricity Index, realizat în parteneriat cu Ipsos, şi CX Maturity Study 2025, dezvoltat împreună cu Staffino. Cele două studii oferă o perspectivă asupra modului în care brandurile româneşti construiesc experienţe relevante pentru clienţi şi asupra gradului de maturitate a organizaţiilor din regiune în implementarea strategiilor CX.
În cadrul conferinţei principale din 14 octombrie, găzduită la Le Château, vor urca pe scenă personalităţi precum Ian Golding, Bruce Temkin şi Olga Potaptseva, alături de profesionişti locali din companii precum Raiffeisen Bank, Mega Image, Medicover, Delgaz Grid sau Pluxee România. Ziua de 15 octombrie va fi dedicată workshopurilor aplicate la Maidan Spaţiul, unde participanţii vor lucra direct cu experţi internaţionali pentru a dezvolta viziuni şi soluţii aplicabile în business.
Agenda include dezbateri, studii de caz şi sesiuni interactive despre inteligenţa artificială în CX, cultura organizaţională ca motor al loialităţii, precum şi despre corelarea experienţei clientului (CX) cu experienţa angajaţilor (EX).
Opinia Cititorului