Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei, a prezentat obiectivele strategice şi priorităţile operaţionale ale Grupului incluse în programul Connect, pentru perioada 2012 - 2014, ce urmează programului One (2009-2011), potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Cu ajutorul One, Schneider Electric s-a reorganizat pe 5 linii de business orientate spre categoriile de clienţi ţintă şi şi-a întărit portofoliul integrat pentru a se poziţiona ca referinţă globală în managementul energiei. Grupul a devenit lider în furnizarea de soluţii cu valoare adăugată ridicată şi şi-a consolidat poziţii importante în ţări noi care au reprezentat între 37% şi 39% din vânzările realizate în anul 2011, o creştere majoră faţă de 2008. Astfel, ca urmare a aplicării programului One, Schneider Electric a devenit o companie mai eficientă, şi-a simplificat lanţul de furnizori, a redus numărul brandurilor şi a dezvoltat un nivel înalt de operaţionalitate.
"Programul One a fost un succes şi a reprezentat un pas semnificativ în transformarea profilului Grupului", a declarat Jean-Pascal Tricoire, Preşedinte şi CEO Schneider Electric, adăugând: "Connect, noul nostru program, este un alt pas major în transmiterea consistentă a strategiei noastre. Cu ajutorul Connect, vom putea extinde fundaţia puternică, realizată de One, către toate componentele noastre strategice: produse şi soluţii, economii mature şi economii emergente, angajaţii noştri, toate acestea realizându-se concomitent cu procesul de continuare a implementării unui grad înalt de eficienţă la toate nivelurile".