Potrivit unei analize realizate de Sika România, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de materiale chimice pentru construcţii, 2 din 3 cumpărători de produse profesionale de profil aflate pe rafturile magazinelor de bricolaj sunt interesaţi de raportul calitate - preţ, fără a se mai ghida exclusiv în funcţie de preţ, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Dintre aceştia, o parte sunt meşteri calificaţi care au experienţa unor lucrări deja efectuate şi care înţeleg calităţile produselor. De asemenea, din această categorie mai fac parte consumatorii finali care, fie iau decizia de achiziţie în funcţie de recomandarea meşterilor, fie se informează foarte bine înainte de achiziţie sau direct la raft.
Petrişor Grindeanu, Business Unit Manager Distribution al Sika România, a declarat: "Odată cu situaţia economică dificilă, românii au devenit mai precauţi în privinţa cheltuielilor pe care le fac şi se informează sau cer sfaturi consultanţilor din magazine şi meşterilor pentru a se asigura că fac cea mai bună alegere. În plus, aceştia au învăţat că un produs ieftin nu garantează calitatea şi nici durata de viaţă mai lungă a lucrării".