Aproximativ 85% dintre clienţii magazinelor de fashion consideră că asistenţa şi suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand, conform unui sondaj realizat de SAP.
Rezultatele sondajului au fost incluse în SAP Fashion Index, acesta fiind realizat pe un eşantion de peste 5.500 de consumatori care au fost chestionaţi despre percepţia lor asupra brandurilor de fashion şi comportamentul de cumpărare per ansamblu.
Potrivit sursei citate, un diferenţiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoţiile personalizate, astfel că, majoritatea respondenţilor sondajului se aşteptă să primească oferte personalizate pentru produsele care îi interesează în mod direct.
Personalizarea conţinutului în momente cheie din viaţa consumatorului este esenţială în atragerea şi menţinerea de clienţi loiali. Multe branduri, însă, ratează şansa de a se conecta cu consumatorii la un nivel personal.
Ionuţ Militaru, Customer Experience Senior în cadrul SAP, declară: "Companiile pot avea succes în peisajul actual de retail doar înţelegând consumatorul şi idealul său de experienţă de cumpărare. De exemplu, clientii premium, care preferă să facă achiziţii în funcţie de evenimentele la care participă, pentru care 60% din produse sunt achiziţii de impuls, asteaptă să fie trataţi complet personalizat: de la promoţiile pe care le primesc până la experienţa în magazinul online, dar şi offline. Aceeaşi categorie de clienţi consideră esenţial ca nivelul de calitate al serviciului de customer suport să fie extraordinar."