Vânzările Henkel au crescut în anul fiscal 2011 cu 3,4% până la 15.605 milioane euro, comparativ cu perioada anterioară, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Organic, vânzările au crescut cu 5,9 procente. Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta performanţă, raportând îmbunătăţiri ale poziţiilor pe pieţe.
Profitul operaţional ajustat a crescut cu 9 procente, de la 1.862 milioane euro la 2.029 milioane euro, datorită contribuţiei tuturor celor trei divizii. Profitul operaţional (EBIT) a totalizat 1.857 milioane euro, cu 7,8 procente peste valoarea perioadei anterioare.
Kasper Rorsted, CEO Henkel, a declarat: "2011 a fost încă un an foarte bun pentru Henkel. În pofida contextului economic volatil, ne-am atins obiectivele ambiţioase şi chiar le-am depăşit în mod semnificativ. Vânzările şi profitul au atins un nivel record. Un aport decisiv la extraordinara performanţă l-a avut extinderea poziţiei companiei pe pieţele emergente, acolo unde am înregistrat din nou creşteri de ordinul a două cifre. Am înregistrat progrese remarcabile în 2011, punând bazele succesului viitor al companiei Henkel. Aceste motive ne fac să fim încrezători că ne vom atinge obiectivele pentru anul 2012, pe care ni le-am fixat în anul 2008".