City Grill Group: Ieşitul la restaurant redevine o experienţă socială

S.E.
Miscellanea / 17 noiembrie, 15:04

Sursa: Unsplash

Sursa: Unsplash

Restaurantele au redevenit locuri esenţiale de reconectare, iar masa în oraş îşi recapătă rolul de experienţă socială autentică, conform unui comunicat de presă emis redacţiei, din care vă relatăm.

Piaţa ospitalităţii traversează o etapă de reaşezare. Cum una din şase persoane este afectată de singurătate, restaurantele devin mai selective, dar şi mai valoroase, oamenii orientându-se către cele validate, care livrează constant calitate şi o experienţă foarte bună.

Ieşitul la restaurant a redevenit o activitate profund socială, cu grupuri mari de prieteni, colegi sau familii, pentru care masa în oraş rămâne una dintre cele mai plăcute forme de reconectare.

Conform raportului ”From Loneliness to Social Connection” publicat de Organizaţia Mondială a Sănătăţii în 2025, una din şase persoane la nivel global se confruntă cu singurătatea, iar izolarea socială este recunoscută drept o problemă majoră de sănătate publică, cu efecte comparabile cu sedentarismul sau fumatul. În paralel, Gallup Global Emotions Report 2024 arată că 23% dintre adulţii din întreaga lume s-au simţit singuri o mare parte din ziua precedentă.

Raportul OMS subliniază că spaţiile comunitare, anume restaurante, cafenele, pieţe sau pub-uri, reprezintă o infrastructură socială esenţială, contribuind direct la reducerea izolării şi la creşterea sentimentului de apartenenţă. Astfel, locurile care facilitează interacţiunea umană autentică, în jurul unei mese, devin o parte vitală a echilibrului social şi emoţional.

„Publicul urban este mai atent şi mai exigent. Am remarcat creşterea rezervărilor pentru grupuri şi mese mai mari, în care prietenii sau familia se întâlnesc pentru socializare. Restaurantele care inovează experienţa şi oferă consecvenţă în calitate, gust şi servicii sunt cele care reuşesc să rămână relevante şi să devină destinaţii recurente pentru conectare”, explică Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

În restaurantele grupului, valoarea medie a bonului a ajuns la 273 de lei, în creştere faţă de anul anterior. Cele mai ridicate valori se regăsesc în locaţiile-simbol Pescăruş, Hanu' lui Manuc, Hanu' Berarilor Oprea Soare şi Caru' cu Bere, destinaţii populare pentru întâlniri în grupuri mai mari, apreciate pentru atmosfera lor vibrantă şi pentru echilibrul între tradiţie şi experienţe moderne.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dezbaterea BURSA “Fondul Proprietatea, încotro?”
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Noi. 2025
Euro (EUR)Euro5.0844
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3825
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.5115
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7679
Gram de aur (XAU)Gram de aur574.4443

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
le-chateau.ro
targuldeturism.ro
cpbucharest.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb