Cris-Tim Family Holding S.A. (BVB: CFH) a raportat venituri de 853,1 milioane de lei pentru primele nouă luni din 2025, în creştere cu 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat de presă emis redacţiei, din care urmează să relatăm. Evoluţia este susţinută de o creştere de 5% în segmentul Mezeluri şi un avans puternic de 21% la nivelul segmentului Ready Meals. Profitabilitatea a avansat într-un ritm superior veniturilor, EBITDA crescând cu 15%, la 143,7 milioane de lei, iar profitul net cu 30%, la 82,6 milioane de lei.
„Primele noastre rezultate ca entitate listată evidenţiază o direcţie foarte clară: afacerea creşte, fundamentele sunt solide, iar măsurile adoptate în 2025 generează rezultate vizibile. Deciziile luate încă de la începutul anului, de la achiziţii şi politici de preţ, până la planificarea producţiei şi strategia de portofoliu, se reflectă atât în marje, cât şi în rezilienţa brandurilor noastre principale. Segmentul Mezeluri continuă să reprezinte fundaţia pentru scalare, în timp ce segmentul Ready Meals se dezvoltă mai rapid decât anticipam, susţinut de o adoptare puternică din partea consumatorilor. Aceasta este direcţia pe care am prezentat-o în IPO: creştere profitabilă, execuţie disciplinată şi investiţii care consolidează afacerea pe termen lung. Prioritatea noastră este să continuăm implementarea strategiei de creştere prin consolidarea capacităţii de producţie, aprofundarea integrării logistice şi construirea următorului capitol al rolului de lider al Cris-Tim pe piaţa alimentară din România”, a declarat Radu Timiş Jr., CEO Cris-Tim Family Holding.
Segmentul Mezeluri a continuat să aibă principala contribuţie la veniturile Companiei în primele nouă luni din 2025, ajungând la 752,5 milioane de lei. Creşterea a fost susţinută de volume stabile, ajustări selective de preţ şi o cerere constantă pentru brandurile consacrate. În cadrul portofoliului, brandul Cris-Tim s-a menţinut stabil, marcând o creştere de 1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce brandul Matache Măcelaru a înregistrat un avans puternic de 20% faţă de 9L 2024, reflectând cererea în creştere pentru produse premium şi artizanale. Vânzările sub Marcă Proprie (private label) au înregistrat o creştere cu 8%, reflectând parteneriate stabile cu retailerii- cheie. Segmentul Mezeluri a continuat să genereze cea mai mare parte a EBITDA datorită dimensiunii operaţiunilor şi implementării continue a măsurilor de eficientizare, contribuind la rezultatul pentru primele nouă luni cu EBITDA de 121,7 milioane de lei, o creştere de 18% comparativ cu 9L 2024.
Segmentul Ready Meals a continuat să se extindă rapid, generând vânzări de 89,1 milioane de lei, în creştere cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la care brandul Bunătăţi a contribuit cu
56,6 milioane de lei, o creştere de 23% faţă de 9L 2024. Performanţa a fost determinată aproape integral de volume mai mari, susţinute de extinderea distribuţiei brandului Bunătăţi atât în comerţul modern, cât şi în cel tradiţional. Cererea consumatorilor pentru mâncăruri convenabile, cu etichetă curată (clean-label), a rămas solidă, iar Cris-Tim a beneficiat de o vizibilitate şi disponibilitate îmbunătăţite în cadrul categoriei. Din perspectiva EBITDA, segmentul Ready Meals a contribuit cu 22,2 milioane de lei, un avans de 9% comparativ cu 9L 2024, înregistrând o contribuţie tot mai mare, susţinută de îmbunătăţirea ofertei de produse şi de avansul vânzărilor produselor branduite, cu marje mai mari.
Compania a menţinut o structură echilibrată a veniturilor pe canale de distribuţie, comerţul modern având principala contribuţie la venituri, iar comerţul tradiţional a continuat să-şi consolideze rolul. Lansarea brandului Grătărescu în timpul verii a completat portofoliul de produse al companiei, brandul atingând o cotă de piaţă în volum de 2,8% în segmentul cârnaţilor în septembrie 2025, demonstrând o adopţie rapidă din partea consumatorilor la scurt timp după lansare. Vânzările pentru export au reprezentat aproximativ 10% din cifra de afaceri totală, în creştere cu 1% comparativ cu 9L 2024.
„Rezultatele generate în primele nouă luni din 2025 sunt în linie cu aşteptările noastre pentru acest an, atât la nivel de venituri, cât şi de profitabilitate. Îmbunătăţirea marjei brute reflectă o gestionare riguroasă a costurilor, ajustări selective de preţ şi o structură operaţională mai eficientă la nivelul întregului business. Aceşti factori au contribuit la compensarea creşterii cheltuielilor cu personalul şi utilităţile. Deşi acumularea de stocuri înaintea sezonului de consum ridicat a influenţat temporar capitalul de lucru, gradul de îndatorare a rămas confortabil. În acest context, capitalul atras prin IPO - care nu era încă inclus în bilanţ la 30 septembrie - ne poziţionează favorabil pentru următorul ciclu de investiţii, oferindu-ne flexibilitate operaţională şi financiară”, a declarat Răzvan Furtună, CFO al Cris-Tim Family Holding.
Pe parcursul anului 2025, Cris-Tim a continuat implementarea planurilor sale de dezvoltare pe termen lung. Programul Investalim, unul dintre cele mai importante proiecte industriale din istoria companiei, a intrat în faza de implementare, iar construcţia noilor spaţii de depozitare a început în noiembrie 2025. Programul vizează modernizarea şi extinderea capacităţii de producţie de la Filipeştii de Pădure, îmbunătăţirea infrastructurii de depozitare frigorifică şi va crea o platformă logistică mai integrată la nivelul tuturor categoriilor.
În acelaşi timp, Compania a finalizat cu succes Oferta Publică Iniţială la Bursa de Valori Bucureşti în octombrie 2025 şi a debutat pe Piaţa Reglementată a BVB în data de 26 noiembrie. Prin IPO, Cris-Tim Family Holding a atras capital suplimentar pentru a susţine planul său de investiţii pentru perioada 2025-2030.




















































Opinia Cititorului