71% dintre clienţii ING care solicită un credit de nevoi personale aplică online, direct de pe telefonul mobil, din aplicaţia Home'Bank, conform unui comunicat de presă remis redacţiei de către ING Bank.
Potrivit comunicatului, pentru acordarea creditului de nevoi personale, nu sunt necesare documente de venit sau drumuri la bancă. Noul flux de acordare pentru ING Personal a fost refăcut complet pentru a oferi utilizatorilor un parcurs şi mai simplu şi intuitiv, este transmis în comunicat. Astfel, clienţii care intenţionează să îşi deschidă un credit de nevoi personale pot opta pentru un credit simplu sau cu refinanţare, au acces la o asigurare de credit integrată, la interogare ANAF (Agenţia Naţională de Administrare Fiscală) optimizată pentru rapiditate, cât şi la informaţii clare şi un design prietenos, a mai relatat sursa citată.
„Noul proces pentru acordarea ING Personal a fost conceput pentru a fi mai intuitiv ca niciodată, aducând mai aproape rolul consultantului financiar în mediul digital. Ne-am dorit să transformăm o conversaţie cu un consultant într-o experienţă digitală clară, simplă şi coerentă, astfel încât clienţii noştri să simtă că sunt ghidaţi cu încredere la fiecare pas. Un aspect esenţial este că întregul proces se întâmplă în ritmul fiecărui client. Aceştia pot analiza, se pot răzgândi, pot întrerupe procesul şi pot reveni asupra lui oricând, pentru că progresul este salvat automat până în punctul în care au ajuns. Încurajăm clienţii să nu se grăbească, pentru că tot procesul a fost construit pentru ca ei să se poată gândi şi reveni când au luat cea mai bună decizie, în mod informat. Astfel, nu există presiunea timpului, iar clienţii noştri pot relua procesul în orice moment, zi sau noapte, de oriunde se simt mai confortabil”, a declarat Roxana Cristea, Head of Lending Retail Banking, ING Bank România, în comunicatul de presă.
Oricând doresc, utilizatorii pot solicita rambursarea anticipată parţială sau totală (închiderea) în avans a creditului de nevoi personale, atât prin serviciul de internet banking Home'Bank, cât şi într-un office ING, a mai transmis comunicatul de presă.
„În 2017, am inovat lansând primul credit de nevoi personale instant, complet online, cu aceleaşi condiţii şi costuri ca în office-urile ING. Astăzi, ne propunem să ducem inovaţia mai departe pentru clienţii noştri, prin crearea celui mai intuitiv proces digital de creditare de pe piaţa din România”, a completat Roxana Cristea, Head of Lending Retail Banking, ING Bank România, în sursa menţionată anterior.
Noul proces pentru acordarea creditului ING Personal, este concluzionat în comunicat, confirmă direcţia băncii spre o experienţă 100% digitală, adaptată stilului de viaţă al clienţilor.



























































Opinia Cititorului