Operatorul oficial al Sistemului Electronic de Plăţi (SEP), compania Transfond, a devenit, de azi, furnizor autorizat de servicii de arhivare electronică e-Arhiv@ în conformitate cu prevederile legii 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică, se arată într-un comunicat oficial al instituţiei.
Principalele funcţionalităţi ale noului serviciu constau în arhivarea electronică automată, arhivarea electronică manuală, arhivarea personalizată a documentelor electronice, stocarea, căutarea şi regăsirea email-urilor din sistemul de poştă electronică securizată.
"Lansarea acestui serviciu vine să sublinieze, o dată în plus, capacitatea creativă a Transfond, demonstrată şi la implementarea sistemului electronic de plăţi interbancare. Venim către clienţii noştri cu o soluţie la cheie, de calitate deosebită, care îi va ajuta să facă economii de costuri, într-un an extrem de complicat sub acest aspect", a declarat Emil Ghizari, Director General Transfond.
Platforma tehnică care a stat la baza dezvoltării acestui serviciu a fost furnizată de către compania IBM, la fel ca şi în cazul SEP. Autorizările şi acreditările necesare au fost obţinute în baza ordinelor Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) nr. 521 şi 522 din 8 iulie 2009.













































