Perplexity lansează un asistent AI de cumpărături, la scurt timp după ce Open AI şi Google au realizat recent acest lucru, conform news.ro, de la care transmitem cele ce urmează. Noul instrument promite să „pună utilizatorii pe primul loc”, oferind răspunsuri rapide, link-uri relevante şi recomandări personalizate pentru produsele căutate.
Asistentul funcţionează într-un mod similar soluţiilor rivale: utilizatorii pot ajusta căutările prin introducerea unor criterii suplimentare, iar rezultatele sunt afişate sub forma unor carduri vizuale, ce includ imagini, specificaţii tehnice şi recenzii. Pentru comercianţii care oferă suport PayPal, platforma integrează şi o opţiune directă de cumpărare.
Modelul de monetizare urmează abordarea devenită standard în industrie: Perplexity şi partenerii săi AI îşi vor păstra un comision din tranzacţiile generate prin intermediul asistentului, încercând astfel să capitalizeze interesul crescut pentru achiziţiile ghidate de inteligenţa artificială.
















































Opinia Cititorului