Visual Fan (Allview) anunţă preluarea pachetului majoritar de 51% din Intervision Trading, unicul distribuitor AKAI din Europa Centrală şi de Est

J.P.
Piaţa de Capital / 30 septembrie 2021

Visual Fan (Allview) anunţă preluarea pachetului majoritar de 51% din Intervision Trading, unicul distribuitor AKAI din Europa Centrală şi de Est

Compania Visual Fan SA deţinătoarea brandului Allview, listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW, comunică detalii suplimentare legate de achiziţia strategică anunţată în prima parte a săptămânii. Astfel, tranzacţia recent încheiată presupune preluarea unei participaţii majoritare de 51% de către Visual Fan S.A. din Intervision Trading RO S.R.L., distribuitor exclusiv al popularului brand AKAI pe piaţa din România şi Europa Centrală şi de Est. Această achiziţie aduce companiei Visual Fan un plus de valoare important, conducând la diversificarea gamei de produse şi extinderea capacităţii de vânzare atât pe piaţa locală, cât mai ales pe pieţele externe. În acelaşi timp, achiziţia va contribui la o creştere consistentă de 25% atât a cifrei de afaceri, cât şi a profitului companiei - faţă de estimările anunţate în memorandumul de listare a acţiunilor la Bursa de Valori Bucureşti, conform unui comunicat remis redacţiei.

Brandul AKAI a fost fondat la Tokyo în 1929 şi datorită inovaţiei în domeniul electronicelor de larg consum a devenit unul dintre cei mai importanţi producători globali din domeniu. Intervision Trading RO S.R.L. este distribuitor exclusiv al brandului japonez AKAI de mai bine de 11 ani pe piaţa internaţională şi a înregistrat la nivelul anului 2020 o cifră de afaceri de 36,57 milioane de lei (7,42 milioane de euro) şi un profit net de 5,94 milioane de lei (1,20 milioane de euro). Marja de profit înregistrată în 2020 de către compania Intervision Trading a fost de 16,24%, plasându-se la un nivel net superior faţă de media pieţei de electronice. Totodată, pe parcursul anilor business-ul a demonstrat stabilitate, ce reiese din indicatorii financiari de lichiditate şi solvabilitate ai societăţii. Pentru perioada următoare, situaţiile financiare consolidate vor arăta o creştere consistentă a cifrei de afaceri şi a profitului companiei Visual Fan, cu peste 25%, luând în calcul estimările financiare ale celor două entităţi raportate începând cu anul 2022.

Parteneriatul nou început vizează o creştere semnificativă a vânzărilor pe plan extern, cu peste 30%, pentru cele două branduri: Allview şi AKAI. Contopirea canalelor de vânzare şi majorarea portofoliului de produse prin adiţia unora complementare, vor permite atacarea unor noi pieţe de desfacere şi vor genera sinergii cu impact pozitiv asupra volumelor de vânzări, cât şi a marjelor de profit.

Opinia Cititorului ( 6 )

  1. Astia sunt ridicoli, exemplu de companii la care sa verifici de 7 ori apucaturile managementului.

    Dau comunicat acum 2 - 3 zile ca iau o parte semnificativa la o companie detinatoare de brand Akai. Nu spun ce participatie, cat au dat pe ea. 

    Dupa ce le atrag probabil aia din piata lor atentia ca au mintit ca aia detin brand revin cu alt comunicat in care uita sa mai spuna ca aia detin Akai si isi aduc aminte ce participatie au cumparat.  

    Au vazut ca lumea ar vinde in continuare actiinea lor, dar nu prea sunt cumparatori. De unde credeau ca dau piata pe spate.  

    Urmeaza comunicat cu pretul platit pe achizitie ca ce sa vezi, aata e informatia relevanta.

    Joaca de a comunicatele pe banii alora care au luat in plasament.  

    1. nu zau, ai tu treaba cu banii celor care au luat la plasament

      vezi-ti de pusculita ta  

      nu este "detinatoare de brand AKAI", este distribuitor doar. eu personal nu inteleg ce s-a intamplat cu brandul asta. in tineretea mea, asociam AKAI cu Sony, Panasonic, Sharp si alte cateva branduri pe care le percepeam in zona premium. in ultimii ani am fost surprins sa vad ca produsele AKAI sunt din zona low quality, le fac un design cat mai agresiv, dar calitatea a ce ofera (video, audio) este foarte slaba. asa ca, achizitia asta pare OK, pentru ca si Allview tot in zona low joaca, un distribuitor bine infiltrat deja in zona asta face sens. dar, sunt de acord cu ce ai zis, pretul este extrem de important, spun ei marja de profit de 16.24% (brut, net, raportat la ce?) dar este important randamentul obtinut la capitalul investit.

      pai stiu ca nu este,dar citeste primul lor raport curent pe BVB acum cateva zile in care scria negru pe alb ca distribuitorul ala detine marca Akai

      Akai a dat faliment prin anul 2000-managerii si firma Big 5 de audit au furat spre un miliard de dolari chiar in procedura de bankruptcy luand brandul pe alta firma(cum l-a luat si ALW dar doar in primul raport curent hahaha) 

      apoi la faliment s a dus o parte cu audio astea la un distribuitor din USA-partea de 'akai professional' 

      si simplu Akai la una de prin Singapore pe partea de telefoane si alte chestii 

      a ramas doar brand de comert,fara mare cercetare-inovare,produc si ei pe unde gasesc 

      de aici si pozitionarea pe unde se poate ca nici Allview nu are bani sa scoata produs cu care sa concureze macar in medium 

      anunti tranzactie dar nu lasi indicii despre un ROI asteptat-mai bine taceau! 

      pe mine ma minuneaza cu cata asteptare sunt creditati astia care se tot fofileaza sa fie transparenti-desi asta ar fi singurul criteriu pentru care sa le cumpere cineva actiunea ca doar nu pentru ca in ultimii zece ani cifra de afaceri a facut ture intre X ,2X apoi iar 1X

      una din asta se discounteaza din start 50% fair value la ce oscilatii au in afaceri 

      nu stiam istoria Akai, mersi. eu am facut un calcul la ALW si am obtinut o valoare intrinseca de ~80 lei. si, evident, pentru cele de pe AERO astept si eu un discount semnificativ la fair value mai ales la una, cum bine zici, care a aratat inconstanta in performanta de-a lungul anilor. eu tind sa prefer start-up-uri fata de firme cu oarecare istoric in care nu au demonstrat nimic notabil, dar se trezesc la listare sa sparga muntii in doua.

    Vedem o tendinta a celor de la visual fan de a ahizitiona actiuni la alte companii penultima fiind Headlight Solutions in speranta de a le creste valoare pe BVB ,acum strategia nu este rea dar avand in vedere reputita si calitatea produselor allview nu cred ca ar putea schimba ceva

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
APA NOVA
e-infra.ro
eximbank.ro
fngcimm.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Iun. 2024
Euro (EUR)Euro4.9771
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6576
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2114
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9174
Gram de aur (XAU)Gram de aur347.5083

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
roenergy.eu
rommedica.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb