ZENITH ROMÂNIA: Personalizarea comunicării, o tendinţă în relaţia consumatorului cu brandul

Valentin Busuioc
Companii / 15 aprilie 2015

Explozia video, personalizarea în reţelele sociale ("social media") şi marketingul de proximitate sunt principalele tendinţe în relaţia consumatorului cu marca (brandul), evidenţiate de raportul agenţiei de comunicare media ZenithOptimedia, din care face parte Zenith România.

Astfel, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei, pentru că unii consumatori au renunţat definitiv sau parţial la televizor, materialele video de pe Internet sunt pe cale să devină o alternativă căutată a televiziunii. De asemenea, ajutaţi de mărci, oamenii vor avea un control mai mare asupra modului în care îşi pot crea listele de aprecieri, precum şi în identificarea celor care le recomandă.

"Onestitatea şi autenticitatea în comunicarea din social media sunt deja atribute esenţiale în comunicarea de brand şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii", punctează Zenith România.

La rândul lui, marketingul de proximitate va fi ridicat la un nou nivel, prin popularizarea unui radiotransmiţător de putere redusă, care trimite semnale Bluetooth cu informaţii în timp real către smartphone-urile consumatorilor.

Altă tendinţă este aşa-numitul "brand storytelling", agenţia de comunicare explicând: "Poveştile spuse de branduri pot deveni tot mai captivante, odată cu integrarea diferitelor tipuri de media, puse la dispoziţie de noile tehnologii interactive. Consumatorii vor beneficia de o integrare perfectă a conţinutului pe diferitele tipuri de dispozitive".

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0600
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2961
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4155
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8673
Gram de aur (XAU)Gram de aur460.7924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
ccib.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb