Grupul Flavours, lider de piaţă în domeniul cateringului pentru evenimente şi pe segmentul de restaurante premium amplasate în clădiri de birouri şi instituţii educaţionale de prestigiu, anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, o creştere semnificativă a cifrei de afaceri şi a profitabilităţii pentru anul 2024, alături de investiţii majore pentru extinderea reţelei sale în 2025.
Potrivit sursei citate:
„Grupul a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 21,7% faţă de anul precedent, depăşind cu 5,7% estimările iniţiale. De asemenea, profitul operaţional s-a dublat, fapt ce reflectă o consolidare semnificativă a performanţei financiare a grupului. Compania atinge astfel cel mai ridicat nivel de performanţă înregistrat în cei 23 de ani de activitate, rezultat ce se datorează unei strategii ambiţioase, bazate pe investiţii în extinderea reţelei de restaurante şi pe inovaţie constantă la nivelul întregului portofoliu de branduri, prin explorarea continuă de noi reţete şi concepte menite să ofere consumatorilor experienţe culinare complete”.
Raluca Ţeposu, fondator Flavours Group, a declarat: „Rezultatele financiare obţinute în ultimul an confirmă ceea ce construim de 23 de ani: un grup cu branduri curate, care îşi menţine standardele şi investeşte constant în ceea ce oferă, pentru o comunitate tot mai conştientă că ‚eşti ceea ce mănânci'. Creşterea accelerată ne motivează să ducem mai departe această viziune şi în 2025, având o experienţă greu de replicat şi un avantaj real faţă de soluţiile clasice de tip cafeteria, atât în rândul şcolilor private de prestigiu din România, cât şi al companiilor care devin tot mai atente la a alege conştient, dincolo de preţ, pentru oameni. La toate acestea se adaugă serviciile de catering premium, adaptate nevoilor fiecărui eveniment, de la corporate la lifestyle”.
Bogdan Tiu, Director General Flavours Group, a spus: „Ne-am construit reputaţia printr-un angajament faţă de excelenţă, inovaţie şi calitate, iar rezultatele obţinute ne confirmă direcţia. Am reuşit să transformăm cateringul de eveniment într-o experienţă premium prin Flavours, să redefinim standardele prânzului corporate prin restaurantele Stradale şi să aducem un plus de valoare în şcoli şi grădiniţe private, oferind mese sănătoase într-un mediu prietenos. Privind spre viitor, ne propunem să evoluăm constant, adaptându-ne la exigenţele clienţilor şi explorând noi oportunităţi de creştere”.
Aceeaşi sursă precizează:
„Urmându-şi obiectivele de creşte pe termen lung, Flavours a investit anul trecut peste 1 milion de euro în extinderea reţelei sale de restaurante în clădiri de birouri şi instituţii de învăţământ. Printre proiectele-cheie implementate în 2024 se numără parteneriatul cu „Transylvania College” pentru lansarea primului restaurant Stradale Carnivale într-o şcoală din Cluj-Napoca, cu o investiţie din partea grupului de 350.000 de euro. Alte proiecte majore în 2024 au fost deschiderea noilor locaţii Stradale în clădirile U-Center, Equilibrium din Bucureşti şi Emerson din Cluj-Napoca, precum şi renovarea restaurantului Stradale şi deschiderea Cafenelei Mitzu, ambele situate în Bucharest Business Park.
Pentru a susţine această creştere accelerată, în 2024 Flavours şi-a extins echipa la 400 de angajaţi, cu 27% mai mult faţă de anul 2023, investind, totodată, în dezvoltarea continuă a acestora prin sesiuni lunare de training dedicate. Această abordare face parte din viziunea grupului de a construi, pe termen lung, echipe solide şi know-how real în fiecare punct de contact cu clientul.
Anul inovaţiilor cu beneficii pentru clienţi şi al parteneriatelor de succes
Rezultatele solide ale grupului sunt susţinute şi de parteneriatele cu evenimente de anvergură, un element definitoriu în strategia companiei, care consolidează an de an vizibilitatea şi prestigiul brandurilor sale. Anul trecut, Flavours a contribuit la două dintre cele mai importante evenimente muzicale din România, asigurând servicii de catering pentru peste 1.000 de persoane, implicate în organizarea Festivalului UNTOLD din Cluj-Napoca şi a concertului Coldplay din Bucureşti. În acelaşi timp, fidel misiunii sale de a promova nutriţia echilibrată şi un stil de viaţă sănătos, Flavours a susţinut în 2024 turnee sportive importante în plan local, ca parte a colaborării sale strategice cu Clubul Sportiv Municipal Bucureşti şi cu Federaţia Română de Nataţie şi Pentatlon Modern.
Totodată, preocupat de a inova constant în domeniul serviciilor dedicate clienţilor, Flavours a lansat Stradale Events, un concept de catering full-service pentru clienţi corporate şi privaţi, apreciat pentru echilibrul dintre calitate şi accesibilitate, şi a introdus aplicaţia Stradale, care nu doar că reduce timpul de aşteptare, dar şi oferă un program de loialitate atractiv, răsplătind clienţii fideli.
În 2024, Flavours a trecut printr-un amplu proces intern de digitalizare: a implementat şi perfecţionat propriul ERP, a introdus pontajul electronic şi a simplificat fluxurile operaţionale în toate structurile companiei. În paralel, grupul a continuat iniţiativele concrete de sustenabilitate, cu accent pe reducerea risipei alimentare şi eficientizarea resurselor.
În 2025, Flavours Group pune accentul pe optimizarea performanţei reţelei de locaţii Stradale Lunch Society, pe extinderea segmentului Stradale Inside, dedicat companiilor, şi dezvoltarea conceptului Stradale Carnivale, axat pe alimentaţia sănătoasă a copiilor, în cât mai multe instituţii de învăţământ.
De altfel, investiţiile în dezvoltare au început încă din primul trimestru al anului în curs, odată cu deschiderea, în clădirea Europe House din Bucureşti, a primului restaurant Stradale SnackAttack. Pentru lansarea acestei locaţii, ce propune un nou concept asiatic, adaptat consumatorilor din zonele cu trafic intens şi centrele comerciale, Flavours Group a alocat o investiţie de 150.000 de euro”.
Sursa citată concluzionează: „Până la finalul anului, Flavours continuă expansiunea cu şapte noi proiecte, dintre care unul dedicat organizării de evenimente sub brandul Flavours, două noi locaţii Stradale SnackAttack, precum şi alte două proiecte dedicate segmentului educaţional din Bucureşti şi Cluj. Tot în 2025, Stradale îşi extinde prezenţa în zona corporate cu două locaţii Stradale Inside, dezvoltate special pentru spaţiile de birouri. Planul strategic de extindere, alături de investiţiile planificate, vor contribui la o creştere estimată de 25% a cifrei de afaceri pentru Flavours Group în 2025, comparativ cu anul 2024”.
Opinia Cititorului