Generali România anunţă lansarea RoPay Facturi, soluţia digitală care simplifică semnificativ procesul de plată a serviciilor de asigurare, conform unui comunicat de presă emis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează. Începând din luna octombrie, documentele de plată a primelor de asigurare emise de Generali includ un cod QR RoPay care poate fi scanat direct din aplicaţia mobilă a băncii, oferind o experienţă de plată rapidă şi sigură.
Această integrare reflectă angajamentul ING Bank de a transforma experienţa bancară, implementând soluţii digitale eficiente şi relevante pentru viaţa de zi cu zi a clienţilor. Scanarea codului QR permite iniţierea unei plăţi instantanee, fără a fi necesară introducerea manuală a datelor bancare sau a informaţiilor de pe card. Procesul este uniform şi simplu, iar clienţii Generali pot achita rapid serviciile de asigurare, cu condiţia ca banca lor să ofere această funcţionalitate.
Ileana Damian, Chief Operations Officer, Generali România a afirmat că: „Ne concentrăm permanent pe simplificarea interacţiunii cu clienţii noştri, iar integrarea soluţiei RoPay prin cod QR pe documentele de plată reprezintă un pas firesc. Pe lângă timpul economisit pentru achiziţia serviciilor de asigurare şi procesarea plăţii, se elimină riscul de introducere eronată a datelor de card sau IBAN, totul în condiţii de siguranţă sporită a datelor. Suntem mândri să fim printre primii asigurători care implementează această soluţie modernă şi să ne ajutăm clienţii să se asigure mai comod şi mai rapid”.
De asemenea, soluţia face parte din serviciul naţional de plăţi mobile instant fără card RoPay, dezvoltat de TRANSFOND, împreună cu instituţiile financiar-bancare, care permite utilizatorilor să efectueze transferuri instant între persoane, fără comisioane, dar şi să plătească la comercianţi, utilizând aplicaţia de mobile banking pentru scanarea codurilor QR.
Raluca Ţintoiu, Deputy CEO & Head of Wholesale Banking, ING Bank România, a adăugat că: „Publicul din România este încă în faza de familiarizare cu soluţiile de plată RoPay, însă avem încredere că acestea vor deveni un standard pe piaţă - atât pentru transferurile între persoane, cât şi pentru plăţile către comercianţi sau furnizori de servicii. Generali demonstrează, încă o dată, preocuparea pentru experienţa clientului, prin introducerea codului QR RoPay pe documentele de plată, facilitând astfel o modalitate simplă şi eficientă de a parcurge acest proces. Suntem pregătiţi să extindem implementarea soluţiilor RoPay alături de clienţii noştri”.
Pentru siguranţa tranzacţiilor, scanarea se realizează exclusiv din aplicaţiile de mobile banking ale băncilor unde clienţii Generali au cont, cu criptare completă şi autentificare biometrică sau prin parole dinamice. Astfel, soluţia asigură un nivel ridicat de protecţie a datelor personale şi bancare, reducând riscul tentativelor de fraudă asociate codurilor QR.
Ne bucură că soluţia RoPay continuă să aducă beneficii reale clienţilor, simplificând plăţile cotidiene de orice tip (în acest caz, P2B - Person-to-Business) şi transformând experienţa financiară într-una rapidă, plăcută şi sigură, accesibilă tuturor şi adaptată nevoilor moderne ale utilizatorilor. Le mulţumim partenerilor noştri de la ING Bank pentru implicarea activă şi pentru susţinerea implementării acestei soluţii inovatoare, care întruneşte toate condiţiile pentru a deveni un veritabil brand naţional”, a conchis Sabin Carantină, Director General TRANSFOND.














































Opinia Cititorului