Audierea şefilor ASF (plătiţi cu până la 200.000 de Euro pe an) şi complici cu frauda de la City Insurance şi cu triplarea asigurărilor RCA, i-a speriat!
Înghiţindu-şi cuvintele de săptămâna trecută, Nicu Marcu - cel care în urma documentării mele rezultă că este un impostor (academic, hoţ de TVA, plagiator, fiscal, şi care chiar o obţinut nelegal o a doua casă de la RAPPS pe baza sinecurii de 200.000 de Euro pe an pe care i-au dat-o Marcel şi Paul, casă care nu i se cuvine, conform legii (şi pentru care a folosit falsul în declaraţia de avere), acesta anunţa iniţiativa plafonării RCA.
Plafonare? Păi asta, la fel ca şi anergie, asigura menţinerea profiturilor realizate prin cartelizare companiile de asigurări, care au scumpit de până la 3 ori asigurările RCA). Din momentul în care guvernul s-a ocupat de problema energiei, preţurile au continuat să crească!
Misiunea ASF este stabilitatea pieţei asigurărilor şi protejarea asiguraţilor, şi nu spolierea acestora prin plafonarea la un nivel triplu de preţ al asigurărilor RCA, încercând să legalizeze cartelizarea - flagelul care decapitalizează economia atât în energie, cât şi în asigurări.
Speriat de audierea din Parlament (unde, în mod normal, ar trebui revocat împreună cu întreg Consiliul ASF), Nicu Marcu anunţa că se va duce la audiere, dar anunţa şi mincinos că ASF nu are ce să facă în privinţa preţurilor RCA. Mincinos!
Iată declaraţia din 7 februarie 2002:
Aţi înţeles cum minţea Nicu Marcu în 7 februarie 2022? ,,ASF nu poate interveni, în sensul impunerii nivelului primelor de asigurare". Se pare că Parlamentul NU a fost impresionat şi a continuat demersurile de audiere, în urma cărora ar trebui revocat Nicu Marcu (şi întreg Consiliul ASF).
Faptul că nu a reuşit să aburească Parlamentul este evident din anunţul intempestiv făcut astăzi, care demonstrează şi minicuna din 6 februarie 2022:
Iata declaraţia de presă a fostului contabil şef de la păduri, Nicu Marcu, plagiator:
Deci, în urmă cu 11 zile, spunea că nu poate să intervină, iar acum zice că poate să intervină. Doar şi acest motiv este suficient pentru ca Parlamentul să meargă înainte cu revocarea lui Nicu Marcu.
Dar este mai mult decât atât.
De fapt, prin decizia anunţată de plafonare, Nicolae Ciucă, Nicu Marcu, Marcel Ciolacu şi Paul Stănescu (foto dreapta la ceremonia de oferire a titlului de doctor honoris causa lui Nicu Marcu pe articole furate, aşa cum am scris aici), Ciucă, Marcu şi Ciolacu, încearcă, exact ca la energie, să conserve şi să subvenţioneze de la popuţaie profiturile speculative şi neconcurenţiale ale companiilor de asigurări. În price ţară normală, Parchetul s-ar autosesiza.
Plafonarea la actualele niveluri de preţ, nu reprezintă decât o continuare a jumulirii populaţiei şi companiilor, în scopul decapitalizării economiei româneşti şi a distrugerii şi brumei de industrii care a mai rămas în România, în condiţiile celei mai mari inflaţii reale din Uniunea Europeană.
Vi se pare normal un nivel de preţ de 1083 de lei pentru o asigurare RCA la un şofer/autoturism fără accident şi cu un motor de 1,4? Pentru o lună 1083 de lei? Aici vrea să plafoneze Nicu?
Practic, prin actuala propunere de plafonare (despre care Nicu Marcu a scurs pe surse că şi Ciucă ar fi de acord), se repetă TICĂLOŞIA lui Mişu Negriţoiu, care a pus umărul la CARTELIZAREA ASIGURĂTORILOR care s-au înţeles la preţuri, la scutul ASF. Exact aşa se întâmplă şi acum!
Ulterior, Consiliul Concurenţei a constatat cartelizarea societăţilor de asigurare, dar mult după ce asigurătorii şi ASF-ul CORUPT condus de Mişu Negriţoiu (ca şi ASF-ul CORUPT condus acum de Nicu Marcu), au destabilizat piaţa asigurărilor şi au scos transportatorii în stradă.
Deci, Parlamentul să îşi continue treaba, să nu pună botul la vrăjelile lui Nicu Marcu (cel care au un dublu scop: să îşi păstreze salariul de 200.000 de Euro pe an şi să favorizeze acţionarii privaţi ai societăţilor de asigurări stărine, decapitalizând companiile şi populaţia), şi să îl revoce de îndată!
1. habar nu ai
(mesaj trimis de olty în data de 18.02.2022, 20:02)
Salut,
Imi pare rau sa iti spun, dar habar nu ai de asigurari pe piata de RCA. Preturile de acum sunt cele corecte. Sunt perfect justificate avand in vedere cheltuielie cu daunalitatea. Stii ca unitatile reparatoare, care nu sunt reprezentante, practica preturi la manopera plecand de la 250lei/h si adaosuri la piese de peste 50% ? Atentie, adaosul nu este la pretul de achizitie, este la pretul de devizare, iar pretul din deviz este cel stabilit de producatorul piesei. Un exemplu simplu: o bara spate, pret producator recomandat si devizat, 1500 lei, la anumite service-uri ajunge la valoarea de 2200 lei. Doar piesa, la care adaungi si manopera si ajungi ca la un accident banal, unde inlocuiesti o bara spate sa platesti ca asigurator un cost de app 4000 lei, in conditiile in care pretul REAL este la jumatate. Sa continui ?
Stii ca legea 132/2017 prevede auto la schimb pe perioara reparatiei ? Adica cat timp am auto in service la reparat, sa primesc o masina la schimb. Stii ce nu a reglementat legea ? Valoarea de inchiriere. Exemplu. Am un Renault Clio la reparat, si service-ul imi da un Logan (aceeasi gama de autovehicul) sa ma folosesc de el. Pretul de rent a car pentru un Logan este in jur de 25-30 eur/zi, insa service-ul factureaza cu 50-100 eur/zi. De ce ? Pentru ca ii da voie legea.
Pentru a reglementa preturile la asigurari, trebuie reglementate preturile la despagubiri. Insa nu poti sa limitezi despagubirea, pentru ca vine ASSAI si iti spun ca nu e normal, ca piata trebuie sa fie o piata libera. Pe cealalta parte vine COTAR si cer reglementarea preturilor, ca ei sunt transportatori si platesc un RCA mare. Dar stii ca legea permite ca indiferent unde iti desfasori activitatea pe teritoriul UE, RCA-ul il poti face in tara de provenienta a sediului social. Exemplu: eu fac sediul social in Romania, platesc RCA la nivel de Romania si fac transport pe teritoriul Germaniei sau Italiei sau Frantei. Insa asiguratorul meu nu plateste despagubiri la nivelul din Romania unde este sediul social, ci la nivelul Germaniei sau Italiei sau Frantei. Pai e corect ?
Nici mie nu imi convine sa platesc mult la asigurari, curent, gaze, etc, dar hai sa fim corecti si sa prezentam corect problema, nu doar cum "tine" la public.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2022, 22:02)
Ce opreste asiguratorii sa-si deschida masiv peste tot ateliere autor pentru reparatii? Daca ajung sa faca economii de 50% din costurile cu manopera cu piese? Pot concura direct pe piata.
Cat despre auto la schimb, nu stiam, dar nici acolo nu vad pretul cum anume e ales? Daca pot cere 100 euro/zi in loc de 30 eur de ce nu cer si 1000 euro? Adica... cum anume ajunge asiguratorul sa fie de acord cu acele preturi (presupunand ca asiguratoru plateste asta).
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Olty în data de 19.02.2022, 09:58)
Degeaba ai atelier de reparatii, cf legii pagubitul reparara unde doreste.
La auto la schimb se cer sume astronomice, nimic nu impiedica sa ceara 1000 de eur. Nu o fac chiar la aceste sume pt ca nu poti factura inchierere la un client cu 1000 de eur decat daca ai tarifele precizate reglementate si declarate la fisc, ori risti sa platesti taxe mari
1.3. Replică (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Cornel în data de 19.02.2022, 13:44)
Stimate domn,
legat de comentariul de mai sus te rog să aduci argumente la ceea ce voi scrie eu!
Eu dețin o mașină pentru care am plătit RCA la prețul de 500 Ron/an,astăzi plătesc 900 Ron/an,circul cu ea aprox. 3800 km/an,nu am avut nici un eveniment rutier din anul 1991 de când posed permis auto,salariul este în jur de 3000 Ron/luna(angajați ASF mii de euro/lună)și vii tu să susții aberații că sunt în regula prețurile RCA de azi?
Cu oameni având principii asemănătoare cu ale tale merităm să trăim într-o țară plină de hoție și nedreptate.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Cnb în data de 19.02.2022, 16:03)
Salariile romanilor care sunt? Nu crezi ca este mult peste puterea de cumparare a oamenilor? si a companiilor? Asta cu prețurile practicate de service uri este alta problema care trebuie reparata de asiguratori si service uri, NU incercati sa transferați povara asta financiara in carca populației si a companiilor de transport.
O sa iesim in strada pt ca preturile sunt peste puterea noastra de cumparare raportat la nivelul nostru de trai ,este absurd si fara pic de bun simt sa spui ca preturile astea la rca sunt cele corecte(corecte pt asiguratori daaaa),nu pt populatie.
2. fără titlu
(mesaj trimis de Warren Buffett în data de 18.02.2022, 20:14)
eu cred ca va uitati in stele. pretul ala nu este pentru 1 luna, ci pentru 6 eventual. oricum, valoarea pe care o mentionati nu se regaseste in Anexa la HG. Astfel, valoarea de baza pentru 1.4 litri si varsta sub 30 de ani este de 1286 lei pentru 6 luni. bineinteles, creste sau scade functie de vategoria bonus-malus in care te gasesti. am calculat eu pentru mine, anul trecut eram in categoria bonus B3 si la tarifele propuse, anul acesta voi plati cu 50% mai mult. este o crestere mare, dar departe de "pretul triplu" din titlu. sugerez mai mare atentie la calcule
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Warren Buffett în data de 18.02.2022, 20:29)
nu iti foloseste la nimic?? wow
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2022, 23:11)
Alt Titeica. Face calcule si ne indeamna sa calculam corect. Nu, preturile nu s-au triplat. Nu. Mai are putin si ne zice ca nu s-au marit deloc. Poate ceva asa insesizabil deci nicio problema. Ba, Marcu ti-a zis ce sa scrii dar ti-a zis sa nu pomenesti de salariile lui si de impostura lui. Ba, s-au triplat tarifele rca din prostia lui Marcu al tau si a prostilor din jurul lui.
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Warren Buffett în data de 19.02.2022, 10:39)
Probabil, tu mergi cu autobuzul. Sau, daca iau in calcul modul in care scrii, esti chiar sofer de autobuz, altfel nu imi explic limbajul de autobaza. Ia tu cu mana ta anexa la HG (s-a publicat) si compara cat vei plati anul acesta in comparatie cu anul trecut. Si o sa iti demonstrezi singur ca nu s-au triplat, ci au crescut ~50%. Daca macar erai atent la ce am scris, ai fi observat ca am mentionat o "crestere mare". Salariul lui Marcu ma intereseaza la fel de mult cat ma interesa cel al Andreei Esca atunci cand era subiect de presa. Sau subiecte gen Irinel-Monica, Vulpita-Viorel. Dar sunt gata sa admit ca genul asta de subiecte prind in autobaza.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de Aur în data de 19.02.2022, 12:12)
Cel mai mare salariu ar trebui să fie sub cel al președintelui. Când ai un salariu enorm, nejustificat în nici un fel e normal să faci înțelegeri între asigurători și servisuri și să nu îți pese de muritorii de rând sau să tragi concluzii că prețurile aberante din piață sunt corecte, ca și cum toată lumea are salariul lor de 20 000 euro. Acești iresponsabili au trebui să răspundă cu libertatea lor, confiscarea averilor și chiar mai mult. Asta e valabil și pentru cei cu gazul, curentul, benzina....
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 19.02.2022, 13:29)
Trol.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2022, 23:31)
[...] Plafonarea nu se face la nivelul preturilor ptacticate acum de asiguratori ci la nivelul tarifului de referinta calculat la cererea ASF. Adica la un nivel de echilibru, care asigura costurile date de danualitate, distributie si alti factori de incarcare a politei RCA dar si un profit pentru asigurator. Asa ca ar trebui ca domnul Soviani sa inteleaga diferenta intre tarif de referinta si preturile practicate de asiguratori. La momentul actual asiguratorii practica preturi peste tariful de referinta. Mai ales la vehicule tip cap tractor(tiruri) motiv pentru care peste 25.000 de asigurati de la momentul retragerii autorizației de functionare a lui City Insurance s-au declarat clienti cu risc ridicat la BAAR. Astfel au beneficiat de facilitatile legii 132/2017 si anume polite de asigurare la nivelul tarifului de referinta inmultit cu factorul n (1,36) adica asigurari pe un an de 9000 lei fata de 15.000 -18.000 lei cat ii ofertau la liber asiguratorii. Asa ca masura e in folosul asiguratilor si va fi de ajutor pentru aceștia in urmatoarele 6 luni. In rest e doar cancan.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 19.02.2022, 08:50)
Cum ma uit io pe aici mi se pare ca comentariile (cacofonie intentionata) 1,2 si 3 sunt scrise de aceeasi persoana. Este disperare mare, asa cum zice Soviani. Mare de tot. Ca si incompetenta ASF care isi pune scribii sa scrie comentarii ce contrazic realitatea. Marcu a distrust echilibrele unei piete si nu stie cum sa o dreaga. Io as zice ca incepe sa realizeze ce prostie a facut si cauta solutii care sa acopere prostia. Scaunele de 200000 EUR se clatina. Sa vedem pe cati din parliamentari ii manipuleaza Marcu si daca trece proiectul cu plafonarea. Io zic sa se pregateasca Burduja sa fie PR ul lui Marcu. Ce spectacol! Intre timp, asa cum bine zice Soviani tarifele cresc de trei ori. Domnule Marcu huoooooooooo!
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 19.02.2022, 09:49)
Cum ma uit si io pe aici, vad un prost care isi da cu parerea, dar dupa cum scrie si se exprima 'io" nici n-a fost la gradinita, in schimb a fost pe maidan!
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 19.02.2022, 10:13)
Radu Soviani ???????????? atent! Foarte atent, ca de obicei! Documentat, cu analiza si cu rationament! Frumos, la obiect! Ce sa inteleaga Marcu Nicu? Asigurari? E industrie grea si pentru cei care au școală, dar pentru impostori ca el este fascinant sa reuseasca sa citească termenii de specialitate fara sa incurce literele. Omul nu minte ci pur si simplu nu intelege ca declartiile pe care le da la o saptamana distanta sunt un soi de alba neagra. Nu se poate, ba se poate! Parlamentarii ar putea sa isi ia o pacoste de pe cap si sa demita consiliul asf. Ar ramane si ei in memoria colectiva cu ceva bine facut spre binele alegatorilor posesori de mașini
5.1. Sinecuri (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Vlad în data de 19.02.2022, 11:24)
Cat timp statul pastreaza participatii in RS sau companii , putorile din tara asta vir prinde posturi nemeritate! Daca nu dorim sa organizam concursuri corecte si nu facem nimic pentru transparenta Romania va fi un stat al feudalismului timpuriu!
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 19.02.2022, 13:15)
Padurarul disperat sa isi salveze porcoiul de banii pe care ii incaseaza pentru merite deosebite in plagiat, hotie si falsuri prefera mai bine infringment de la UE decat sa isi piarda postul de arendas sef pe mosia asf! Istoria se repeta si de data asta va avea soarta lui Negritoiu...