Carpatica Asig a înregistrat o pierdere de 25% în cifra de afaceri a anului 2011, datorându-se, în principal, diminuării volumului de afaceri generat de piaţa asigurărilor auto, componenta cea mai semnificativă a portofoliului companiei, dar şi schimbării strategiei de afaceri, axată pe asanarea portofoliului prin renunţarea la clienţii cu daunalitate ridicată şi stimularea creşterii volumului de prime brute subscrise pe produsele non-auto, se arată într-un comunicat transmis redacţiei.
Această modificare de strategie a dus ca, la nivelul anului 2011, Carpatica Asig să înregistreze o creştere de 31% la asigurările de accidente şi de 75% la asigurarea locuinţei.
Mariana Flucuş, Director General Carpatica Asig, a declarat: "Încă de la începutul anului 2011 am anticipat şi ne-am asumat scăderea volumului vânzărilor, dar în acelaşi timp am pus bazele unei garanţii a stabilităţii şi solidităţii financiare a companiei. Am creat premisele scăderii daunalităţii portofoliului printr-o analiză riguroasă a corelării profilului asiguratului cu tariful de primă şi prin reconfigurarea politicii de produse, punând accent pe segmentul non-auto" .