Cu noul beneficiu "Satisfacţie garantată", clienţii Citibank România au posibilitatea de a primi înapoi contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă nu sunt mulţumiţi de produsele băncii în termen de până la şase luni, potrivit unui comunicat de presă.
Beneficiul se aplică creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit şi conturilor curente, oferind clienţilor şansa de a evalua produsele băncii pe o perioadă de până la şase luni, în funcţie de tipul de produs. În cazul în care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin mulţumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate încheia colaborarea, fiindu-i rambursată valoarea comisioanelor plătite băncii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.
Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank România, a declarat: "Cu 200 de ani de experienţă în construirea de relaţii pe termen lung cu clienţii noştri, prioritatea Citi este de a oferi, împreună cu produsele şi serviciile, o experienţă bancară superioară. Noul beneficiu care garantează satisfacţia clienţilor noştri demonstrează încă o dată faptul că oferta noastră este construită în jurul nevoilor clienţilor. Ne dorim să consolidăm încrederea clienţilor noştri, asigurându-i de faptul că vor primi soluţii financiare responsabile şi transparente precum şi o calitate ireproşabilă a serviciilor de fiecare dată când aleg Citibank. Satisfacţia garantată este un concept unic pe piaţa bancară din România, reprezentând una dintre iniţiativele prin care ne-am propus să ne sprijinim clienţii să-şi transforme ambiţiile în realizări".