Unitatea de abatorizare de bovine şi cabaline Doly-Com a bugetat un volum al afacerilor, în acest an, la un nivel similar cu cel obţinut anul trecut, de circa 34 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă.
Iulian Căzăcuţ, Directorul General Doly-Com, precizează: ."Nu abandonăm piaţa externă şi facem eforturi pentru a ne păstra şi dezvolta prezenţa la nivel internaţional. Am investit peste 10 milioane euro de la înfiinţare în tehnologii de siguranţă alimentară şi calitate şi am fost în repetate rânduri pionieri ai industriei în aceste domenii. Reputaţia de partener etic şi serios, care o depăşeşte pe cea a pieţei româneşti, ne-a făcut loc în competiţia comunitară. Problema pe care o resimţim nu ţine de vreo suspiciune asupra produselor Doly-Com, ci de presiunea pe care partenerii externi o resimt din partea autorităţilor naţionale şi ale publicului faţă de produsele din România. Suntem încrezători că tot ce am construit în 16 ani în ceea ce priveşte siguranţa, calitatea produselor, etica în afaceri şi competitivitatea ne va permite să reducem efectele negative ale scandalului european".