IBM combină arhitectura orientată spre servicii şi expertiza integrării datelor

Comunicat IBM
Ziarul BURSA #Companii #IT / 13 martie 2007

IBM a anunţat că va îmbina expertiza sa de lider în industrie, în ceea ce priveşte arhitectura orientată spre servicii (Service Oriented Architecture - SOA), şi managementul informaţiei, pentru a ajuta clienţii să acceseze mai uşor informaţii şi pentru a oferi servicii mai bune extrăgând informaţia din aplicaţii individuale şi refolosind-o în interiorul companiei.

Pe măsură ce adoptarea arhitecturii orientate spre servicii creşte, organizaţiile care folosesc acest cadru de distribuţie a informaţiei, bazat pe standarde, vor remarca nevoia de a oferi informaţii integrate operaţional sistemelor şi proceselor de afaceri. Acest fapt garantează utilizarea de informaţii clare şi complete în interiorul afacerii, în timp ce noi informaţii sunt furnizate în timp real. Mai mult de 200 de clienţi la nivel global se bazează deja pe o îmbinare între un software de management al informaţiei şi serviciilor şi un software IBM bazat pe arhitectura orientată spre servicii, pentru a realiza beneficiile prelucrării informaţiei ca un serviciu.

Pentru a răspunde acestei tendinţe, IBM îmbină software-ul de management al informaţiei şi arhitectura orientată spre servicii în vederea satisfacerii cererilor în creştere pentru o abordare unitară a unui management eficient şi provocările de afaceri specifice industriei.

"Helzberg Diamonds" este un astfel de client care foloseşte o arhitectură orientată pe servicii pentru a gestiona proactiv resursele IT şi pentru a îmbunătăţi produsele şi serviciile oferite clienţilor săi. "Prin utilizarea la maximum atât a SOA cât şi a software-ului IBM de integrare a informaţiei, am reuşit să oferim informaţii consolidate către toţi angajaţii noştri," a declarat Greg Backhus, director pentru divizia de stocare date şi sisteme de suport a deciziei, "Helzberg Diamonds". "Astfel, compania a fost capabilă să ofere un nivel ridicat al serviciilor, fapt ce a determinat fidelizarea clienţiilor."

Software-ul şi serviciile IBM vor ajuta la accelerarea procesului de definire şi utilizare a serviciilor informaţionale. Acestea includ o nouă versiune a "IBM Service Oriented Modeling and Architecture-SOMA", dezvoltat de "IBM Global Business Services", pentru a ajuta clienţii să se dezvolte rapid şi să implementeze o strategie pe termen lung în vederea migrării către o arhitectură orientată pe servicii. IBM a lansat şi "WebSphere Information Analyzer", un nou modul pentru "IBM Information Server", care ajutĂ clienţii să elimine riscul reutilizării datelor eronate. În plus, "IBM Information Server" oferă noi capabilităţi care completeaza "IBM WebSphere Process Server" pentru o mai bună interrelaţionare între informaţii şi procesele de afaceri. O nouă extensie a "Rational Data Architect" determină valoare adaugată modelelor de date specifice industriei, oferite de IBM.

Prin acest anunţ, IBM ajută organizaţiile să includă mai uşor capabilităţile de integrare în procesele lor bazate pe o arhitectură orientată pe servicii. Acest fapt poate transforma afacerile, oferind un avantaj competitiv, prin reducerea timpului necesar generării rapoartelor de vânzări, prin posibilitatea verificării în timp real a inventarului şi a disponibilităţii produselor şi prin îmbunătăţirea timpului de răspuns în asistenţa clienţilor. Iniţiativa "IBM Information on Demand" ajută clienţii din toate industriile să gestioneze mai bine şi să folosească în avantajul lor informaţiile de afaceri.

"Mulţi manageri încep să recunoască nevoia stringentă a strategiilor informaţionale care să le susţină iniţiativele SOA," a declarat Mike Schroeck, leader of "IBM Global Business Services Business Intelligence Practice". "IBM ajută organizaţiile să implementeze strategiile de performanţă a managementului afacerii şi strategiile de inteligenţă operaţională prin aplicarea unei metode mai eficiente a integrării informaţionale care oferă o valoare strategică superioară companiei. Ajutând clienţii să aplice principiile arhitecturii orientate spre servicii şi să folosească software-ul "IBM Information Management", organizaţiile pot acumula şi analiza clientul potrivit, produsul şi alte informaţii din surse variate şi pot oferi aceste date în procesul de afaceri - în timp real, pentru a îmbunătăţi luarea de decizii şi performanţa în afaceri."

Un alt client IBM care beneficiază de abilitatea de a garanta claritate, consecvenţă şi control asupra informaţiilor prin arhitectura sa orientată spre servicii este "Austin Energy". Cea de-a 10-a companie publică din domeniul energetic ca mărime se bazează pe arhitectura orientată spre servicii pentru a-şi susţine funcţionalitatea aplicaţiilor în cazul întreruperilor de curent şi a serviciilor de tip call center.

"Arhitectura orientată spre servicii a companiei este construită în jurul a trei componente fundamentale: prezentare, proces şi informaţie", a declarat Andres Carvallo, purtător de cuvânt "Austin Energy". "Viziunea noastră asupra unei companii integrate total şi capabilă să reacţioneze cu posibilităţi de control direct din partea managerilor, partenerilor şi clienţilor a devenit realitate prin "IBM Portal Server", "IBM Process Server" şi "IBM Information Server". În alegerea "IBM Information Server", ne-am orientat către o colaborare optimă cu celelate middleware-uri pentru a îmbunătăţi flexibilitatea şi receptivitatea proceselor de afaceri şi a nivelului serviciilor oferite clienţilor noştri. O parte esenţială a acestei strategii este asigurarea unei informaţii consistente, actualizate şi clare care să fie disponibilă oamenilor, proceselor şi aplicaţiilor".

"Veda Advantage" este compania care detine cele mai multe informatii referitoare la credite din Australia si Noua Zeelanda. Majoritatea cererilor de credit din Australia sunt confruntate cu documentele aflate in posesia Veda Advantage. Veda Advantage a implementat o arhitectura orientata pe servicii atunci cand a trecut de la sistemele informatice clasice la noua infrastructura IT. In cadrul acestui proces compania se bazeaza pe IBM Information Server pentru a clarifica, transforma si consolida informatia din mai multe sisteme intr-o imagine generala, pentru a oferi rapoarte de credit mai clare clientilor sai, pentru a reduce costurile operative si pentru a face mai usoara trecerea la noile sisteme.

"Informatia nu sprijina afacerea noastra - informatia este afacerea noastra - noi oferim clientilor nostri un pachet extins de servicii bazate pe informatie si solutii," a declarat Eric Janssens, head of business services, Veda Advantage. "Ca atare, disponibilitatea si claritatea informatiei au o importanta strategica atat pentru clientii nostri, cat si pentru clientii acestora. Noi marim valoarea informatiei atunci cand o putem filtra, standardiza si imbogati comparativ cu ce ne este oferit brut de mai mult de 3000 de furnizori. Prin integrarea functionalitatii IBM Information Server intr-o arhitectura orientata pe servicii, noi dezvoltam un set de servicii informationale pentru a oferi constant informatii solide. Aceste informatii sunt distribuite rapid, eficient si clar in aplicatii si procese de afaceri care ajuta la gestionarea afacerii noastre si pe cele ale clientilor nostri."

Modelele industriale si software-ul de management al informatiilor elibereaza puterea SOA

IBM Global Business Services lanseaza o noua versiune a IBM Service Oriented Modeling and Architecture-SOMA care ofera suport pentru informatia ca un serviciu. Oferind o schita pentru integrarea datelor si a managementului datelor de baza intr-o arhitectura orientata pe servicii, modele ajuta organizatiile sa-si adapteze arhitectura in functie de obiectivele de afaceri, cum ar fi reducerea timpului deschiderii unor noi conturi, prin legarea proceselor de afaceri de aplicatiile aferente si prin legarea informatiilor de serviciile aferente. Acest lucru se realizeaza prin incorporarea functionalitatii IBM Information Server, IBM WebSphere Customer Center, IBM WebSphere Product Center si Rational Data Architect.

Pentru a ajuta la distributia continutului informatiei in arhitectura orientata pe servicii, noul WebSphere Information Analyzer filtreaza informatia si intelege calitatea si continutul bazelor de date, generand simultan o harta cu informatii despre sistemele de baze de date, eliminand astfel riscul refolosirii datelor eronate in interiorul companiei. In plus, noile servicii informatice ale IBM WebSphere Process Server valorifica datele integrate din IBM Information Server, pentru rezolvarea rapida si sustinerea capabilitatilor variate din cadrul unor procese de afaceri. Acest fapt permite utilizatorilor accesul la serviciile de navigare, vizualizare si refolosire a informatiilor, asigurand o interactiune eficienta intre serviciile de internet si sarcinile datelor integrate.

Noua solutie Enterprise Model Extender pentru IBM Rational Data Architect ajuta organizatiile care activeaza in domeniul bancar, pe pietele financiare, in domeniul asigurarilor, retail, cele care activeaza in domeniul sanatatii si in industria telecomunicatiilor sa eficientizeze la maximum utilizarea IBM Industry Data Models. Acestea ajuta la accelerarea dezvoltarii serviciilor informationale din IBM Information Server.

Disponibilitate

Versiunea 3 a IBM Service Oriented Modeling and Architecture este disponibila prin IBM Global Business Services. IBM Enterprise Model Extender pentru Rational Data Architect va fi disponibil incepand cu luna martie, pentru IBM Banking Data Warehouse. The Insurance Information Warehouse va fi lansat din iunie. IBM WebSphere Information Analyzer va disponibil in martie prin IBM si partenerii de afaceri IBM.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay

Curs valutar BNR

22 Ian. 2021
Euro (EUR)Euro4.8740
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0034
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5255
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4696
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.5807

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

The Diplomat-Bucharest Awards Gala 2021
Video
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro