Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, anunţă lansarea unei noi ediţii a campaniei „Zen Friday”, o iniţiativă care reafirmă promisiunea companiei de a oferi cele mai mici preţuri în fiecare zi, fără a depinde de valurile de reduceri sezoniere. Prin această campanie, compania invită clienţii să se bucure de o experienţă calmă, predictibilă şi echilibrată, fără presiunea ofertelor limitate sau a reducerilor de moment, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Cu peste 45.000 de produse disponibile, Leroy Merlin oferă soluţii accesibile pentru toate proiectele de construcţie, amenajare şi grădinărit, pe tot parcursul anului. Campania se desfăşoară la nivel naţional, între 27 octombrie şi 21 noiembrie, şi este comunicată pe toate canalele de media - online, TV, radio, social media şi în magazinele fizice Leroy Merlin.
Campania Zen Friday vine în continuarea angajamentului Leroy Merlin de a oferi clienţilor o experienţă de cumpărături relaxată şi prietenoasă, în spiritul recunoaşterii Customers' Friend - o certificare internaţională care atestă calitatea experienţei oferite clienţilor şi relaţiile bazate pe încredere, respect şi grijă. „Zen Friday” confirmă şi în acest an recunoaşterea oficială a companiei prin certificarea Best Buy Award 2024-2025, care atestă că Leroy Merlin este magazinul cu cel mai bun raport preţ/calitate în categoriile Echipamente Baie şi Decoraţiuni şi Accesorii pentru casă din România, conform studiului realizat de agenţia ICERTIAS (International Certification Association GmbH) din Zurich, Elveţia.
„La Leroy Merlin, preţurile mici nu sunt excepţii, ci o regulă de zi cu zi. Ne dorim ca oamenii să ştie că pot găsi oricând produse de calitate la preţuri mici, având de ales dintr-o gamă variată de peste 45.000 de articole. Filosofia noastră este simplă: oferim transparenţă, stabilitate şi sprijin real pentru toate proiectele de acasă. Prin campania Zen Friday, vrem să le oferim clienţilor o experienţă liniştită şi predictibilă, fără agitaţia tipică a perioadelor de reduceri”, declară Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
Pentru a susţine această promisiune, Leroy Merlin monitorizează peste 15.000 de preţuri zilnic cu ajutorul unui departament dedicat de pricing, care analizează constant piaţa şi ajustează săptămânal ofertele acolo unde este necesar, pentru a menţine preţurile cele mai mici şi competitive în toate categoriile.
În spiritul abordării „zen”, strategia Leroy Merlin este să nu aibă campanii de reduceri sau promoţii, cu excepţia lichidărilor de stoc. Astfel, circa 30% din produsele companiei sunt reînnoite anual, iar cele pentru care există lichidare de stoc sunt semnalate atât la raft, cât şi online, sub eticheta „Final de gamă”.
Totodată, Leroy Merlin dezvoltă produse proprii, testate riguros pentru a asigura un standard ridicat de calitate. Datorită prezenţei sale internaţionale, compania menţine o colaborare directă cu producătorii, reuşind să ofere calitate la cel mai bun preţ în fiecare zi.




















































Opinia Cititorului