Liceul Teoretic „Little London”, instituţia de învăţământ privat din ţara noastră, care valorizează sistemul educaţional românesc, ia în calcul extinderea cu un nou sediu în Bucureşti, în următorii trei ani, conform unui comunicat de presă. Decizia vine după ce în 2025 unitatea de învăţământ a înregistrat o cerere în creştere pentru înscrieri, dar şi o rată de promovare de 100% la Evaluarea Naţională şi Bacalaureat. În plus, absolvenţii au fost admişi la facultăţi de prestigiu din România şi din străinătate. Totodată, statutul de şcoală pilot pentru clasa a XII-a, primit din partea Ministerului Educaţiei şi Cercetării pentru implementarea unui program de pilotare inspirat de modelul aplicat la Colegiul Naţional «Gheorghe Lazăr», şi calificativele foarte bune primite la evaluarea ARACIP au consolidat poziţia instituţiei ca reper educaţional de top, este precizat în comunicat.
Luminiţa Macsim, membru fondator Little London International Academy, a declarat, în comunicatul de presă, că: „Anul 2025 a fost unul de consolidare şi performanţă pentru Little London. Rezultatele elevilor noştri reflectă munca constantă a profesorilor, implicarea activă a elevilor, susţinerea părinţilor şi, în acelaşi timp, ne confirmă faptul că suntem pe direcţia corectă. Parteneriatul încheiat anul acest cu Morphosis Capital ne permite să privim cu încredere spre următorii ani şi să ne continuăm dezvoltarea. În 2026 vom deschide un nou sediu pentru liceu, iar în următorii 3 ani vizăm şi o nouă locaţie în Bucureşti. Aceste proiecte nu înseamnă doar metri pătraţi suplimentari, ci şi o diversificare a ofertei şi o creştere a relevanţei educaţionale. Misiunea noastră rămâne neschimbată: să pregătim tineri excepţionali, echilibraţi şi conectaţi la exigenţele lumii reale.”
Pentru 2026, este concluzionat în comunicatul de presă, Little London mai pregăteşte introducerea claselor de engleză intensiv atât la gimnaziu, cât şi la liceu şi va inaugura extinderea sediului actual cu noi clase liceale, având ca obiective principale creşterea performanţei academice, participarea activă a elevilor la concursuri, competiţii şi olimpiade, precum şi consolidarea implicării comunităţii şi a satisfacţiei părinţilor.





























































Opinia Cititorului