PEPSI revine cu oferta promoţională 2,5 litri la preţ de 2 litri

Comunicat PEPSI
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 13 martie 2007

Anul acesta de Paşte, PEPSI revine cu oferta promoţională 2,5 litri la preţ de 2 litri. Campania promoţională se desfăşoară în perioada 1 Martie - 8 Aprilie în peste 40,000 magazine din întreaga ţară.

"În activităţile sale de comunicare PEPSI a fost întotdeauna direcţionat către spiritul tânăr al consumatorilor, către noutate şi provocare în acelaşi timp", spune Călin Clej, CSD Marketing Manager PepsiCo România. "Targetul nostru se bucură de sărbatorile de Paşte, se bucură de apropierea familie, de tradiţie, dar o înterpretează într-un mod activ şi non-conformist. Iar noi am pus mai mult accent pe modul non-conformist, pe distracţie, neglijând însă şi ocazia tradiţională de consum şi de însemnatate a sărbătorilor pascale. Pentru că poate cel mai provocator şi totodată distractiv moment legat de Paşte este tradiţionalul ciocnit al ouălor vopsite, ne-am permis să venim anul acesta cu o abordare nouă, o abordare mai îndrăzneaţă care să transpună acest eveniment în prin viziunea din jurul lumii brandului Pepsi. Şi de aici ideea cu lupta dintre oua."

Pentru a ilustra cat mai dinamic si cat mai in spiritul Pepsi aceasta idee, etichetele produselor Pepsi participante la promotie au fost dezvoltate individual pentru a sublinia cat mai mult identitatea fiecarui brand. Astfel pentru Pepsi generic avem o lupta intre doua oua taur care se dau cap in cap, pentru Pepsi Light o "bataie" intre fete, iar la Max o partida de box. Nu puteau lipsi din imagine cele doua lamai care de data asta sunt ciocnite cap in cap de doua oua de Paste.

Campania promotionala "Paste Fericit, bafta la ciocnit!" se situeaza in continuarea campaniei de Craciun care avea la baza ideea de a indrazni mai mult alaturi de PEPSI, campanie sustinuta de sloganul "Dare for More"!

PepsiCo este prezenta pe piata romaneasca a bauturilor racoritoare carbonatate cu cea mai bogata oferta de bauturi de tip cola (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon si PepsiX), precum si cu produsele sub marcile 7-UP, Mountain Dew, Mirinda si Evervess Tonic.

Sistemul Pepsi în România este format din îmbuteliatorul autorizat Quadrant Amroq Beverages SA, care produce şi distribuie produsele PepsiCo sub licenţă şi din biroul de reprezentanta locala al PepsiCo International, reprezentantul PepsiCo (deţinător al mărcilor), cu rol predominant în domeniul strategiilor şi campaniilor de marketing.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Conferinţa BURSA “Digitalizare şi Siguranţă Cibernetică”
APA NOVA
e-infra.ro
digi.ro
fngcimm.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Iun. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6402
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2278
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8856
Gram de aur (XAU)Gram de aur344.9150

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
roenergy.eu
rommedica.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb