Primul trimestru al acestui an a însemnat pentru Generali Romania un volumul total de prime brute subscrise de 138,3 milioane de lei, din care 114,6 milioane lei pentru asigurările generale, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Astfel, asigurările pentru riscurile comerciale şi industriale, care reprezintă 22% din volumul de prime brute subscrise pe segmentul asigurărilor generale, au înregistrat o creştere de 11,5%. Cele mai importante linii de asigurari generale, care au condus la creşterea segmentului corporate au fost asigurările tehnice, unde s-a înregistrat o creştere de 34% şi asigurările de tip property (fire industry), cu o creştere de 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Odată cu lansarea campaniei "Ofertele noi prind viaţă în această primăvară", pentru lunile aprilie-mai, care aduce ca şi bonus clauza de boli grave la orice asigurare nouă de viaţă (fie ea de protecţie, de economisire sau investiţie), sperăm să asistăm la o revigorare a segmentului şi la îmbunătăţirea rezultatelor în cel de-al doilea trimestru", a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.