Compania Fresh Del Monte a anunţat lansarea în Franţa a unui concept spectaculos care transformă complet experienţa de cumpărături din zona de legume şi fructe. Este vorba despre introducerea robotului interactiv BOB, un companion prietenos creat pentru a atrage atenţia clienţilor şi pentru a dinamiza segmentul de legume-fructe din supermarketuri.
Prima implementare are loc la Intermarche Gif-sur-Yvette, unde BOB este integrat într-un decor vibrant, cu expuneri premium de fructe exotice, un stand de degustare animat de un promotor dedicat, ecrane UHD care prezintă fermele Del Monte şi o atmosferă care transformă vizita la raft într-o experienţă memorabilă. Robotul, blând şi curios, interacţionează cu vizitatorii, îi invită la dialog şi promovează un concurs special cu premiul final: o excursie în Dubai, organizată pentru a marca lansarea Zootopia 2, cel mai nou film al companiei Walt Disney.
Potrivit Fresh Del Monte, această iniţiativă demonstrează că inovaţia în sectorul produselor proaspete nu doar că este posibilă, ci poate deveni un diferenţiator major şi un magnet pentru clienţi.
BOB este instruit să se deplaseze în întreaga unitate, de la intrare la casă, adaptându-şi mesajele în funcţie de loc şi context: vorbeşte diferit când se opreşte, când avansează sau când interacţionează cu un cumpărător, provocându-i pe vizitatori să descopere fructele Del Monte, să guste un ananas sau să ridice un ciorchine de banane pentru a participa la concurs.
Lansarea s-a dovedit un succes major, apreciat de companie, de clienţi şi de publicul larg, iar impactul pozitiv în magazin confirmă potenţialul acestui concept inovator. Fresh Del Monte vizează acum extinderea acestei activări în alte pieţe europene, transformând BOB într-un ambasador tehnologic al prospeţimii, al sustenabilităţii şi al noii generaţii de retail interactiv.














































Opinia Cititorului