Brandul românesc Vanilla Days anunţă deschiderea celui de-al doilea spaţiu fizic din Bucureşti - o investiţie de aproximativ 25.000 de euro, care reflectă angajamentul brandului de a fi mai aproape de comunitatea sa, potrivit unui comunicat al companiei.
Situat pe Calea Moşilor, noul magazin face parte din hub-ul creativ Nord 23, şi oferă o experienţă completă: produse expuse şi consultanţă personalizată. Cu această ocazie, Vanilla Days a lansat şi colecţia Glamour, o linie de produse realizată din materiale premium, care nu au mai fost folosite până acum în istoria brandului.
Ioana Cristodoru, fondatoarea brandului, declară: "Povestea Vanilla Days a început dintr-o dorinţă simplă - să facem pantofi comozi, care să le dea femeilor încredere la fiecare pas. De la visul acesta am ajuns, cu multă muncă şi asumare, să construim un brand care astăzi îşi face simţită prezenţa în tot mai multe garderobe. Anul trecut, am făcut un pas major, ne-am mutat fabrica pe Calea Vitan şi am inaugurat showroom-ul propriu, într-un spaţiu care reflectă valorile brandului. Investiţia a depăşit 80.000 de euro şi a marcat un nou început pentru noi. Iar 2025 a continuat pe acelaşi drum al creşterii - am achiziţionat două utilaje noi pentru producţie, am investit într-un material revoluţionar pentru branţuri care face pantofii Vanilla Days şi mai comozi. Noul magazin este mai mult decât un loc de cumpărături, este o extensie a sufletului Vanilla Days. Ne-am dorit un spaţiu în care clientele noastre să se simtă văzute, ascultate şi răsfăţate. E modul nostru de a spune: suntem aici pentru tine, pentru pasul tău curajos, asa cum fiecare pas facut de noi este gândit cu responsabilitate şi cu gândul la femeile care aleg confortul, fără să renunţe la atitudine".